Ciekawe/smieszne oferty mieszkan z Kielc

Dla tych, którzy urządzają, remontują i nie tylko.

Moderatorzy: sueno, Sirek1

Lukasz2244
Posty: 46
Rejestracja: 20 marca 2007, o 12:27

Post autor: Lukasz2244 » 27 lutego 2010, o 17:27

http://dom.gratka.pl/tresc/397-29593859 ... b3cd1e4d,1

Parodia!!!

Kwasek komentuj :) mnie brak słów...
To jest moje miasto, tu sie urodzilem.

Kwasek
Posty: 218
Rejestracja: 15 lutego 2009, o 13:29
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kwasek » 27 lutego 2010, o 17:50

Obecny:)
Co tu komentowac ja nie wiem co wy jeszcze robicie na forum szorowac do banku po 110% kedytu (bedzie na miejsce parkingowe i line :D )

PS. Co jest super w lazience ?

Pozdrawiam

Kwasek
Posty: 218
Rejestracja: 15 lutego 2009, o 13:29
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kwasek » 28 lutego 2010, o 08:43

Przyklad co wedlug myslacych inaczej jest super stanem mieszkania:

http://dom.gratka.pl/tresc/397-29600898 ... be07e782,1

1. Tasma na oknie w kuchni :D
2. Stare okna
3. Stare drzwi wewnetrzne
4. Brak szyby w jednych z nich 8)

Maja fantazje ludzie oj maja :D Az sie boje zapytac jaki dla nich to jest stan mieszkania dobry.

PS. To mieszkanie jest drozsze z m2 niz nowiutke mieszkania ludzie zaczynaja szalec. Moze sprzedam moja Toyote drozej od najnowszej Toyoty z 2010 :D

Kwasek
Posty: 218
Rejestracja: 15 lutego 2009, o 13:29
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kwasek » 9 marca 2010, o 14:31

http://dom.gratka.pl/tresc/397-29645172 ... be07e782,1

6 tys za m no to juz ktos ladnie musial dostac sopel w glowke :lol:

Awatar użytkownika
Wizard
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1032
Rejestracja: 16 stycznia 2007, o 22:49
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Wizard » 9 marca 2010, o 17:17

Fakt, nie jest warte połowy tej ceny.
Every dream has a price

Lukasz2244
Posty: 46
Rejestracja: 20 marca 2007, o 12:27

Post autor: Lukasz2244 » 11 marca 2010, o 22:01

"6 tys za m no to juz ktos ladnie musial dostac sopel w glowke"

Kwasek to pomyśl czym musi dostać osoba, która to coś kupi :P
To jest moje miasto, tu sie urodzilem.

Awatar użytkownika
Wizard
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1032
Rejestracja: 16 stycznia 2007, o 22:49
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Wizard » 12 marca 2010, o 01:49

60m2 w Berlinie - 215 tyś zł.

Dla porównania mieszkanie o podobnej powierzchni w bloku na osiedlu Wrzeciono w Warszawie, również blisko stacji metra to wydatek min. 430 000 zł.


http://finanse.wp.pl/gid,12057705,galer ... ?T[page]=2

W Kielcach 40 m2 245 tyś zł http://dom.gratka.pl/tresc/397-29645172 ... be07e782,1
:shock:
Every dream has a price

Kwasek
Posty: 218
Rejestracja: 15 lutego 2009, o 13:29
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kwasek » 12 marca 2010, o 09:29

http://dom.gratka.pl/tresc/397-29664574 ... be07e782,3

Pozostawie to bez koemnatrza. Choc zastanawiam sie jak ci ludzie wymyslaja te ceny:)

Awatar użytkownika
Wizard
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1032
Rejestracja: 16 stycznia 2007, o 22:49
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Wizard » 12 marca 2010, o 12:27

W tym przypadku ustalają pewnie na zasadzie: Jak sprzedamy to mieszkanko po tyle, to zbudujemy sobie za to domek :lol:
Every dream has a price

Kwasek
Posty: 218
Rejestracja: 15 lutego 2009, o 13:29
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kwasek » 12 marca 2010, o 12:34

Obesrwujac ceny zastanawiam sie czy nie wystawic piwnicy na sprzedaz:)

Moge napisac ze stan bardzo doby, okna wymienione wszystkie (bo ich nie ma), drzwi do wymiany :) Instalacja elekrtyczna wymieniona :)

Cena no coz niech strace 160 tys :D

Awatar użytkownika
T0MIKE
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1375
Rejestracja: 25 marca 2007, o 19:35
Lokalizacja: ni stąd ni z owąd
Kontakt:

Post autor: T0MIKE » 12 marca 2010, o 13:20

Panowie, ta dyskusja trochę mi przypomina rozmowę dwóch emerytów przed salonem Porsche, a że ten lakier to nie taki, a kolor tapicerki nie ten, a w ogólne to za co tyle kasy... Towar ma taką cenę, jaką ktoś jest gotów zapłacić. Jestem pewien, że spora część z tych mieszkań zostanie kupiona i nic pastwienie się nad nimi nie zmieni.

Kwasek
Posty: 218
Rejestracja: 15 lutego 2009, o 13:29
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kwasek » 12 marca 2010, o 13:28

Tylko ze tutaj mamy Fiata w cenie Porsche stojacego u Pana Zdzisia w stodole :lol:

Osobiscie chcial bym pozniej poznac osobe ktora kupi to mieszkanie za 7k i zrobic sobie z nia zdjecie pamiatkowe

Awatar użytkownika
T0MIKE
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1375
Rejestracja: 25 marca 2007, o 19:35
Lokalizacja: ni stąd ni z owąd
Kontakt:

Post autor: T0MIKE » 12 marca 2010, o 13:49

Bez wdawania się w dyskusję o markach, moim zdaniem żadne auto, poza ręcznie składanym i pieszczonym nie jest warte więcej niż 300.000 zł. Uważam więc, że większość aut luksusowych jest przeceniona. Nie zmienia to jednak postaci rzeczy, że, wbrew mojej opinii ktoś kupuje te samochody. Podobnie i tu, jeśli ktoś chce za mieszkanie 7K za m2, to pewnie nie dostanie, ale jeśli chce 5K to pewnie sprzeda i narzekanie nic tu nie da. Dla wszystkich utyskujących na ceny w Kielcach jest odpalony wątek, Jaka będzie cena mieszkań w Kielcach w IV kw 2010r. Zapraszam do zaczarowywania rzeczywistości. Tam jest nagrodą za sukces.

woytek200
Posty: 3
Rejestracja: 22 stycznia 2009, o 13:29

Post autor: woytek200 » 12 marca 2010, o 20:16

Brawo dla Tego Pana. Choć nie jestem fanem Inwestycji Jagiellońska Point i "szumu" który powstał w związku z tym ekskluzywnym projektem zgadzam się w 100 %.

Podobno apartamenty na Solnej poszły jak świeże bułeczki za cenę ponad 1 000 000 zł. Ostatnio widziałem na gratce apartament 130 m2 z widokiem na Wawel za 1 500 000. Osobiście wolałbym patrzeć na zamek niż na kielecki staw ale póki są ludzie którzy są w stanie wyłożyć taką sumę nic się nie zmieni. Nie ma się co spinać.

Strona Promenady majstersztyk - gratuluje.
pozdrawiam
woytek200

Awatar użytkownika
Leyas
Posty: 26
Rejestracja: 19 grudnia 2010, o 03:47
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Leyas » 18 lipca 2011, o 03:52

Mam sprawe do Was, forumowiczow. :)

Czy moglibyscie wycenic dla mnie ile wedlug Was warte jest to mieszkanie?

http://otodom.pl/mieszkanie-kielce-ksm- ... 59501.html
Obrazek

ODPOWIEDZ