Nie będę pisał, że obecność obowiązkowa, ale jak ktoś z forumowiczów ma czas i jest w miarę zainteresowany tematem to bardzo proszę, aby się stawił. I fajnie jakbyśmy się trzymali tam razem (my - społeczność forum).W związku z rozpoczęciu prac projektowych w ramach dokumentacji projektowej dla inwestycji
„Węzeł Żelazna – 1-go Maja – Zagnańska wraz z przebudową Ronda im. Gustawa Herlinga Grudzińskiego w Kielcach"
w celu zapoznania społeczności lokalnej z planowaną inwestycją, przeprowadza się konsultacje społeczne. W dniu 29.02.2008r. o godz. 16:00 odbędzie się spotkanie z mieszkańcami Kielc w sali zlokalizowanej na terenie SHL ZUGA Spółka z o.o. przy ul. Zagnańskiej 27 w Kielcach (I piętro starego budynku Dyrekcji SHL).
Konsultacje społeczne - Węzeł Żelazna
Moderatorzy: Nowak, Autor, sueno, Sirek1
- MeehoweCK
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 3317
- Rejestracja: 25 września 2005, o 17:41
- Lokalizacja: Warszawa / Kielce
- Kontakt:
Konsultacje społeczne - Węzeł Żelazna
ze strony MZD Kielce:
Ambicja to coś co prowadzi ludzkość do postępu, a ludzi do depresji
Niestety nie mam możliwości iścia na to spotkanie, ale chciałbym zgłosić parę kwestii, które wg mnie są bardzo istotne i muszą być poruszone na tym spotkaniu.
1. Możliwości na przyszłość.
Rozwiązanie obecnie proponowane potrzebne jest na wczoraj, najważniejsza jest kwestia potencjalnej rozbudowy, a może od razu budowy drogi w przekroju większym niż 2x2. Znajomy z Warszawy opowiadał, że po interwencji SISKOMu i jakiegoś innego stowarzyszenia zmieniono planowany przekrój pewnego odcinka Trasy Siekierkowskiej, więc panowie ze stowarzyszenia do dzieła.
2. Budowa przedłużenia Żelaznej, a komunikacja miejska.
Zagadnienie ściśle powiązane z powyższym. Istotne jest czy w razie decyzji o budowie tramwaju, będzie go można poprowadzić tą trasą, w postaci wydzielonego torowiska, bądź pasa tramwajowo-autobusowego. Jeśli nie, nie widzę innej możliwości niż budowa pasa dla autobusów. Bardzo ważna jest też kwestia lokalizacji przystanków, pasów rozbiegowych dla autobusów no i budowa zatok (po ZDMie można spodziewać się wszystkiego, więc lepiej im o tym przypomnieć).
3. Organizacja ruchu.
Pytanie o planowane rozwiązania na wszystkich skrzyżowaniach (światła, zjazdy, strzałki, malowanie, zawrotki) na nowym odcinku, kwestia przejść dla pieszych, budowa kładek, przejść podziemnych, no i zrobienie coś z feralnym jak dla mnie lewoskrętem z Zagnańskiej w Okrzei.
Tyle ode mnie, pozdrawiam.
1. Możliwości na przyszłość.
Rozwiązanie obecnie proponowane potrzebne jest na wczoraj, najważniejsza jest kwestia potencjalnej rozbudowy, a może od razu budowy drogi w przekroju większym niż 2x2. Znajomy z Warszawy opowiadał, że po interwencji SISKOMu i jakiegoś innego stowarzyszenia zmieniono planowany przekrój pewnego odcinka Trasy Siekierkowskiej, więc panowie ze stowarzyszenia do dzieła.
2. Budowa przedłużenia Żelaznej, a komunikacja miejska.
Zagadnienie ściśle powiązane z powyższym. Istotne jest czy w razie decyzji o budowie tramwaju, będzie go można poprowadzić tą trasą, w postaci wydzielonego torowiska, bądź pasa tramwajowo-autobusowego. Jeśli nie, nie widzę innej możliwości niż budowa pasa dla autobusów. Bardzo ważna jest też kwestia lokalizacji przystanków, pasów rozbiegowych dla autobusów no i budowa zatok (po ZDMie można spodziewać się wszystkiego, więc lepiej im o tym przypomnieć).
3. Organizacja ruchu.
Pytanie o planowane rozwiązania na wszystkich skrzyżowaniach (światła, zjazdy, strzałki, malowanie, zawrotki) na nowym odcinku, kwestia przejść dla pieszych, budowa kładek, przejść podziemnych, no i zrobienie coś z feralnym jak dla mnie lewoskrętem z Zagnańskiej w Okrzei.
Tyle ode mnie, pozdrawiam.
- MeehoweCK
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 3317
- Rejestracja: 25 września 2005, o 17:41
- Lokalizacja: Warszawa / Kielce
- Kontakt:
Zatoki autobusowe będąandrzej pisze:Zagadnienie ściśle powiązane z powyższym. Istotne jest czy w razie decyzji o budowie tramwaju, będzie go można poprowadzić tą trasą, w postaci wydzielonego torowiska, bądź pasa tramwajowo-autobusowego. Jeśli nie, nie widzę innej możliwości niż budowa pasa dla autobusów. Bardzo ważna jest też kwestia lokalizacji przystanków, pasów rozbiegowych dla autobusów no i budowa zatok (po ZDMie można spodziewać się wszystkiego, więc lepiej im o tym przypomnieć).
Ambicja to coś co prowadzi ludzkość do postępu, a ludzi do depresji