GDDKiA Kielce - [S7/DK 73] Węzeł Kielce - Północ
Moim zdaniem to jak zbudują S7 Warszawa Jędrzejów to wiele osób czy firm zamiast jeździć gierkówką na katowice i do krakowa potem ( bo jest szybciej i niewiele dalej) to jak będzie już ten odcinek S7 to ruch na niej się zwiększy znacząco i będą musieli dobudować S7 jędrzejów krakówbernard pisze:Swego czasu czytałem wypowiedź faceta (już nie pamiętam kogo, chyba projektanta albo kogoś z ddkia) tłumaczącego dlaczego obwodnica Jędrzejowa nie jest na całym odcinku dwupasmowa - otóż dlatego że właściwie od Jędrzejowa (a konkretnie od skrzyżowania z DK 78 ruch na siódemce w stronę Krakowa wyraźnie "cichnie". I powiem Wam że chyba to prawda - za Jędrzejowem na dłużej można wrzucić piątkę i jedzie się całkiem przyjemnie Ruch gęstnieje chyba dopiero za Słomnikami. Dlatego moim zdaniem dla Kielc priorytetem jest ekspresówka do Warszawy i kawałek w stronę Jędrzejowa...msz1 pisze:Od niech akurat w pełni ta decyzja nie zależy, to wszystko jest rozstrzygane w GDDKiA w Warszawie, oczywiście duże znaczenie mają też wszelki naciski polityczne.AR pisze:Szkoda że nowa droga będzie się kończyć gdzieś za Wodzisławem. Nie wiem czy woj. Małopolskiemu będzie zależeć na szybkim wykonaniu tej drogi od Krakowa do granicy ze Świętokrzyskim
Druga opcja to taka ,że jeżeli PiS wygra kolejne wybory a nasze województwo i małopolska zagłosują na kaczki to na 100% będziemy mieli S7 Warszawa Kraków:)
Data wysłania ogłoszenia:
sobota 6 styczeń 2007
Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Kielcach
Przedmiot zamówienia:
Nadzór nad budową węzła komunikacyjnego Kielce Północ w ciągu drogi krajowej S7 odcinek Występa- Wiśniówka wraz z rozbudową drogi krajowej DK 73 odc. Wiśniówka - granica miasta Kielc
Termin realizacji: przewidywany:
od 16.03.2007 r. do 15.03.2011 r.
www.gddkia.gov.pl
--------------------------
cieszy termin rozpoczęcia (za 2 miesiące)
smuci termin zakończenia (za 4 lata)
sobota 6 styczeń 2007
Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Kielcach
Przedmiot zamówienia:
Nadzór nad budową węzła komunikacyjnego Kielce Północ w ciągu drogi krajowej S7 odcinek Występa- Wiśniówka wraz z rozbudową drogi krajowej DK 73 odc. Wiśniówka - granica miasta Kielc
Termin realizacji: przewidywany:
od 16.03.2007 r. do 15.03.2011 r.
www.gddkia.gov.pl
--------------------------
cieszy termin rozpoczęcia (za 2 miesiące)
smuci termin zakończenia (za 4 lata)
- cochi
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1533
- Rejestracja: 21 grudnia 2005, o 16:09
- Lokalizacja: Kielce, Warszawa
mi sie marzy taka estakada dwupasmowej Szybowcej nad Radomska az do okolic SP 4, a na Warszawska mam inny patent... Auta jadace w strone Warszawy skrecalyby w dwupasmowa Szybowcowa, a ten istniejacy odcinek Warszawskiej (od SP 4 do Toyoty bylby dwupasmowy z wykorzystaniem istniejacych pasow. Jest tam dosyc wasko, a byloby to dobre rozwiazanie. Poza tym wtedy dwupasomowa w oba kierunki Warszawska musialaby byc od Sikorskiego do Witosa...
cochi
Pomysł na pewno odżyje jak tylko zaczna budowac drugie pasmo od Wisniowki. Wtedy wszyscy sobie przypomna, ze po srodku jest fatalnej jakosci odcinek jednojezdniowy. To jest chyba droga krajowa wiec musi sie tym zajac GDDKiA. Zreszta muszą sobie o tym przypomniej jak ruch z kierunku wschod-zachod ma byc kierowany wlasnie na wezel polnoc, a potem do wezela w Niewachlowie.
-
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1231
- Rejestracja: 31 sierpnia 2006, o 14:01
- Lokalizacja: KIELCE
Prawdopodobnie w maju rozpocznie się budowa kieleckiego węzła północ
Będzie to największa tegoroczna inwestycja drogowa w województwie świętokrzyskim. Ma kosztować ponad 160 milionów złotych.
Prace rozpoczną się w miejscowości Występa na trasie krajowej numer 7 – poinformowała Ewa Sajor, dyrektor kieleckiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Polegać będą na dobudowaniu drugiej jezdni do istniejącej drogi, następnie wybudowana zostanie obwodnica Kajetanowa, która połączona zostanie z obwodnicą Kielc.
W drugim etapie zaplanowano 2-poziomowe połączenie krajowej 73 z obwodnicą Kielc w Wiśniówce. Zmodernizowane zostanie również połączenie obwodnicy z granicą miasta polegające na dobudowaniu drugiej jezdni do istniejącej drogi.
Budowa Węzła Północ – potrwa dwa lata.
2007-03-02 13:50:19
http://www.radio.kielce.pl/index.php?go=3&id_k=2199
Będzie to największa tegoroczna inwestycja drogowa w województwie świętokrzyskim. Ma kosztować ponad 160 milionów złotych.
Prace rozpoczną się w miejscowości Występa na trasie krajowej numer 7 – poinformowała Ewa Sajor, dyrektor kieleckiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Polegać będą na dobudowaniu drugiej jezdni do istniejącej drogi, następnie wybudowana zostanie obwodnica Kajetanowa, która połączona zostanie z obwodnicą Kielc.
W drugim etapie zaplanowano 2-poziomowe połączenie krajowej 73 z obwodnicą Kielc w Wiśniówce. Zmodernizowane zostanie również połączenie obwodnicy z granicą miasta polegające na dobudowaniu drugiej jezdni do istniejącej drogi.
Budowa Węzła Północ – potrwa dwa lata.
2007-03-02 13:50:19
http://www.radio.kielce.pl/index.php?go=3&id_k=2199
-
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 910
- Rejestracja: 26 stycznia 2006, o 22:13
- Lokalizacja: Kielce
Czy i z kim GDDKiA zawrze umowę na budowę S7 Występa-Wiśniówka?
Czy odcinek drogi ekspresowej S7 Występa-Wiśniówka o długości 7,3 km wybuduje Strabag za ponad 200 mln zł? Jest taka możliwość, jeśli z podpisania kontraktu na realizację trasy zrezygnują zwycięzcy przetargu, czyli konsorcjum pięciu polskich firm, którym przewodzi Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów z Mińska Mazowieckiego. Powodem może być cena - 162 mln zł. Przypomnijmy, że otwarcie ofert odbyło się dziewięć miesięcy temu, a w ciągu ubiegłego roku z powodu rozpoczętego boomu budowlanego materiały i robocizna znacznie podrożały. Powyższą sytuacją bardzo przejęta jest dyrektor kieleckiego oddziału GDDKiA: – Nie my przeciągaliśmy przetarg, tylko wykonawcy. Jest tyle robót i tyle firm, a my dalej nie budujemy. Jak wykorzystamy fundusze unijne? – stawia dramatyczne pytanie Ewa Sayor, choć trasa powstanie z pieniędzy Krajowego Funduszu Drogowego. W tym roku do wydania jest ok. 80 mln zł. Czarny scenariusz jeszcze nie spełnia się. Dobra wiadomość napłynęła z Urzędu Zamówień Publicznych, który zakończył kontrolę uprzednią procedury przetargowej i otworzył drogowcom furtkę do zawarcia umowy. Dziś GDDKiA wyśle konsorcjantom pismo wzywające ich do przedłużenia gwarancji bankowej i ustalenia terminu podpisania kontraktu. Kiedy to będzie? – Myślę, że może w marcu – odpowiada dyrektor Sayor. Dlaczego szansę na przechwycenie kontraktu ma najwyżej ceniący się Strabag, gdyby nie doszło do podpisania umowy z PBDiM i resztą? Ponieważ oferta innego krajowego konsorcjum z ŚPRD Trakt na czele została odrzucona, zaś trzeci w kolejce Budimex Dromex odpadł na własne życzenie nie przedłużając gwarancji bankowej, o co poprzednio GDDKiA zwróciła się do oferentów w listopadzie ubiegłego roku. Wprawdzie cena Strabagu jest o 24,5% wyższa od najtańszej (należącej do ŚPRD), ale na szczęście też mieści się w budżecie inwestora. Czy Strabag skorzysta z okazji wybudowania drogi ekspresowej Występa-Wiśniówka, jeśli otrzyma taką propozycję? – Najpierw musielibyśmy przeliczyć ceny, co zajęłoby kilka dni – odpowiedziała nam Monika Pianowska z działu ofert Strabagu.
Maciej Oksień
Źródło:www.nowedrogi.pl
Czy odcinek drogi ekspresowej S7 Występa-Wiśniówka o długości 7,3 km wybuduje Strabag za ponad 200 mln zł? Jest taka możliwość, jeśli z podpisania kontraktu na realizację trasy zrezygnują zwycięzcy przetargu, czyli konsorcjum pięciu polskich firm, którym przewodzi Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów z Mińska Mazowieckiego. Powodem może być cena - 162 mln zł. Przypomnijmy, że otwarcie ofert odbyło się dziewięć miesięcy temu, a w ciągu ubiegłego roku z powodu rozpoczętego boomu budowlanego materiały i robocizna znacznie podrożały. Powyższą sytuacją bardzo przejęta jest dyrektor kieleckiego oddziału GDDKiA: – Nie my przeciągaliśmy przetarg, tylko wykonawcy. Jest tyle robót i tyle firm, a my dalej nie budujemy. Jak wykorzystamy fundusze unijne? – stawia dramatyczne pytanie Ewa Sayor, choć trasa powstanie z pieniędzy Krajowego Funduszu Drogowego. W tym roku do wydania jest ok. 80 mln zł. Czarny scenariusz jeszcze nie spełnia się. Dobra wiadomość napłynęła z Urzędu Zamówień Publicznych, który zakończył kontrolę uprzednią procedury przetargowej i otworzył drogowcom furtkę do zawarcia umowy. Dziś GDDKiA wyśle konsorcjantom pismo wzywające ich do przedłużenia gwarancji bankowej i ustalenia terminu podpisania kontraktu. Kiedy to będzie? – Myślę, że może w marcu – odpowiada dyrektor Sayor. Dlaczego szansę na przechwycenie kontraktu ma najwyżej ceniący się Strabag, gdyby nie doszło do podpisania umowy z PBDiM i resztą? Ponieważ oferta innego krajowego konsorcjum z ŚPRD Trakt na czele została odrzucona, zaś trzeci w kolejce Budimex Dromex odpadł na własne życzenie nie przedłużając gwarancji bankowej, o co poprzednio GDDKiA zwróciła się do oferentów w listopadzie ubiegłego roku. Wprawdzie cena Strabagu jest o 24,5% wyższa od najtańszej (należącej do ŚPRD), ale na szczęście też mieści się w budżecie inwestora. Czy Strabag skorzysta z okazji wybudowania drogi ekspresowej Występa-Wiśniówka, jeśli otrzyma taką propozycję? – Najpierw musielibyśmy przeliczyć ceny, co zajęłoby kilka dni – odpowiedziała nam Monika Pianowska z działu ofert Strabagu.
Maciej Oksień
Źródło:www.nowedrogi.pl