MZD Kielce - Węzeł Grunwaldzka-Żytnia/Żelazna-Armii Krajowej

Inwestycje zrealizowane

Moderatorzy: Nowak, Autor

grzebo
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1434
Rejestracja: 12 stycznia 2009, o 14:20
Lokalizacja: Kielce

Post autor: grzebo » 12 sierpnia 2013, o 12:04

Wężykiem, Jasiu, wężykiem!

(i to nie jest, niestety, żart)

Awatar użytkownika
AR
Ranga: Dyrektor budowy ;)
Posty: 5704
Rejestracja: 15 listopada 2005, o 19:01
Lokalizacja: QKI
Kontakt:

Post autor: AR » 25 sierpnia 2013, o 15:15

Nowa balustrada ze stali nierdzewnej na ul. Żelaznej.
W tle, także nowy, trawnik.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wszystkim się podoba, a tobie się nie podoba

michau

Post autor: michau » 25 sierpnia 2013, o 15:54

Jutro przyjdzie Mietek, psiknie srebrzanką i będzie git :wink:

Awatar użytkownika
Petras
Ranga: Kierownik budowy ;)
Posty: 915
Rejestracja: 7 grudnia 2007, o 16:41
Lokalizacja: Kielce Czarnów

Post autor: Petras » 26 sierpnia 2013, o 10:22

Było psiknąć zaraz po spawaniu
"Rzecznik MZD zapowiada, że mimo protestów inwestycja zostanie zrealizowana."

michau

Post autor: michau » 26 sierpnia 2013, o 11:40


Awatar użytkownika
lukas000
Posty: 204
Rejestracja: 7 marca 2011, o 15:41
Lokalizacja: mam to wiedzieć:)

Post autor: lukas000 » 29 sierpnia 2013, o 18:48

A czy zwrócił może ktoś z was, że nigdzie na terenie węzła nie postawiono dodatkowych koszy,a niektóre zlikwidowano. Muszę zrobić zdjęcia bo już zrobiły się małe wysypiska na odcinku urzędnicza grunwaldzka na mielczarskiego. Nie ma tam, żadnego kosza nawet na przystanku.W obrębie skrzyżowań i tuneli też nic nie postawiono, a ludzie wyrzucają śmieci z mcdonalda.

Awatar użytkownika
AR
Ranga: Dyrektor budowy ;)
Posty: 5704
Rejestracja: 15 listopada 2005, o 19:01
Lokalizacja: QKI
Kontakt:

Post autor: AR » 30 sierpnia 2013, o 07:19

Na gazeta.pl, w tekście o rdzewiejących barierkach, piszą że cały węzeł jest już po odbiorach.
To kto to odbierał? Niewidomy?!
Czy w ogóle ktoś oglądał te sto tysięcy niedoróbek?
Jakiś koszmar.
Wszystkim się podoba, a tobie się nie podoba

Awatar użytkownika
inwestor
Posty: 168
Rejestracja: 9 marca 2009, o 22:25
Lokalizacja: Kielce

Post autor: inwestor » 30 sierpnia 2013, o 12:08

AR pisze: To kto to odbierał? Niewidomy?!
Czy w ogóle ktoś oglądał te sto tysięcy niedoróbek?
Jakiś koszmar.
widomy , tylko pewnie patrzył na co innego
pionki są w pionie, a poziomki w poziomie

Awatar użytkownika
Tomasso
Ranga: Kierownik budowy ;)
Posty: 589
Rejestracja: 13 kwietnia 2006, o 17:47
Lokalizacja: Kielce - Sieje
Kontakt:

Post autor: Tomasso » 2 września 2013, o 07:41

A ktoś wie, czy ta "prześliczna, neorenesansowa budka" tak zostanie aby upiększać okolicę?
Obrazek

michau

Post autor: michau » 2 września 2013, o 07:58

Tak, niedługo ma zostać ogłoszony przetarg na jej remont, podobno elewacja będzie z ekranów akustycznych.

Awatar użytkownika
AR
Ranga: Dyrektor budowy ;)
Posty: 5704
Rejestracja: 15 listopada 2005, o 19:01
Lokalizacja: QKI
Kontakt:

Post autor: AR » 2 września 2013, o 12:19

Postawi się ekrany, nie będzie widać...
Wszystkim się podoba, a tobie się nie podoba

Awatar użytkownika
Petras
Ranga: Kierownik budowy ;)
Posty: 915
Rejestracja: 7 grudnia 2007, o 16:41
Lokalizacja: Kielce Czarnów

Post autor: Petras » 3 września 2013, o 08:31

Poprawiają wgniecione krawężniki na Grunwaldzkiej. Pytanie się rodzi czy koszt wykonania krawężnika bez płytki chodnikowej przeciwdziałającej wgniataniu, a następnie remontu takiego krawężnika, nie jest większy niż wykonania od razu z płytką chodnikową? Eh... Śmiechu warte, szczególnie jak widać 3 ślady po dwóch kolejnych przesuwaniach pasa oddzielającego buspas.

Ciekawy artykuł, który odnosi się do wszystkich dróg, i wyjaśnia po części pewne absurdy: http://www.sobieski.org.pl/trudna-droga ... eczenstwa/

Polskie przepisy określające parametry i wygląd dróg, zarówno te wywodzące się z Prawa budowlanego, jak i Prawa o ruchu drogowym, hołdują w dużej mierze modernistycznym paradygmatom z lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych ubiegłego wieku. Przykładem niech będzie, że nawet w miastach zaleca się stosowanie minimalnych pasów szerokości, które są zbliżone do standardów… autostrad. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie w §15 ust. 1 ustala szerokość pasa ruchu na ulicach zbiorczych w obszarach zabudowanych – jednej z najbardziej popularnych w miastach kategorii technicznej – taką samą jak na autostradzie – 3,50 m. (...) W efekcie tak zaprojektowana infrastruktura drogowa prowokuje do szybszej jazdy, a ustawianie w takim miejscu fotoradaru odbierane jest jako opresja wobec użytkowników dróg.
"Rzecznik MZD zapowiada, że mimo protestów inwestycja zostanie zrealizowana."

mehow
Posty: 10
Rejestracja: 27 marca 2013, o 13:30
Lokalizacja: Kielce

Post autor: mehow » 5 września 2013, o 10:52

"...na prawym pasie jezdni ul. Grunwaldzkiej, na kilkunastometrowym odcinku, jest koleina, której głębokość ma do 10 milimetrów - potwierdza nasze ustalenia rzecznik".
więcej na: http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,47262, ... ECIA_.html
Pozdrawiam
mehow

Awatar użytkownika
Thermalcake
Posty: 349
Rejestracja: 24 czerwca 2011, o 00:45
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Thermalcake » 5 września 2013, o 12:19

Podsumowując: wszyscy zaskoczeni, prace w przyszłym roku.

Awatar użytkownika
Nowak
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1647
Rejestracja: 29 maja 2006, o 20:09
Lokalizacja: Kraków / Kielce

Post autor: Nowak » 5 września 2013, o 21:40

Żelazna była jedną z niewielu, jak nie jedyną jezdnią w Kielcach, która przez lata od jej remontu w ogóle się nie koleinowała mimo, iż częstokroć samochody stały tam w korku. Na początku przebudowy zrobiłem zdjęcia przekroju jezdni, ile tam było tego betonu asflatowego + ścieralnej z 50 cm..? Kolein żadnych. Ciekawe ile w obecnym projekcie przewidzieli.
Obrazek Obrazek

ODPOWIEDZ