MZD Kielce - Węzeł Grunwaldzka-Żytnia/Żelazna-Armii Krajowej
- panGargamel
- Posty: 238
- Rejestracja: 26 września 2012, o 11:47
- Lokalizacja: Z Miasta EKRANÓW i wyciętych DRZEW
- michal_ck
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 2682
- Rejestracja: 18 stycznia 2007, o 00:20
- Lokalizacja: Kielce-Dąbrowa
Za te filary na środku chodnika należy się poczwórna nagroda dla osoby za to odpowiedzialnej z MZD To jest dowód tego, że mu się należy, za innowacyjność i oryginalność
1. Zastępca Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej SKI
2. Koordynator ds. zieleni miejskiej
3. Koordynator ds. zagospodarowania os. Dąbrowa II
2. Koordynator ds. zieleni miejskiej
3. Koordynator ds. zagospodarowania os. Dąbrowa II
- tomasz2719
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 867
- Rejestracja: 8 marca 2008, o 00:19
- Lokalizacja: Kielce
- Thermalcake
- Posty: 349
- Rejestracja: 24 czerwca 2011, o 00:45
- Lokalizacja: Kielce
Mirosław Śmigło, rzecznik prasowy Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach uspokaja, że inwestycja prowadzona jest zgodznie z planem.
"Nikt przecież nie będzie chodził z linijka i odmierzał gdzie ma być przejście dla pieszych a gdzie filary.
Po odpowiednim oznakowaniu przejście to będzie przyjazne dla pieszych.
Należy się cieszyć, że nie zostało ono wogóle zlikwidowane", kwituje Śmigło.
____________________________________
Wszelka zbierznośc nazwisk i sytuacji jest przypadkowa.
"Nikt przecież nie będzie chodził z linijka i odmierzał gdzie ma być przejście dla pieszych a gdzie filary.
Po odpowiednim oznakowaniu przejście to będzie przyjazne dla pieszych.
Należy się cieszyć, że nie zostało ono wogóle zlikwidowane", kwituje Śmigło.
____________________________________
Wszelka zbierznośc nazwisk i sytuacji jest przypadkowa.
- sueno
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 4907
- Rejestracja: 31 maja 2006, o 21:56
- Lokalizacja: Świat czerwonego smoka
- Kontakt:
Będzie dokładnie tak, jak na wizualce ice'a. Spójrzcie na zdjęcie nr 2 http://www.um.kielce.pl/fundusze_unijne/wezel_zytnia
Niestety nie potrafię go zlinkować dlatego wklejam tak.
Niestety nie potrafię go zlinkować dlatego wklejam tak.
Najlepsza gra w sieci: http://www.reddragon.pl
"Są fachowcy i nie widzę potrzeby, żeby nauczyciel dyktował, jak ma się budować drogi" - autor znany
"Są fachowcy i nie widzę potrzeby, żeby nauczyciel dyktował, jak ma się budować drogi" - autor znany
- Tomasso
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 589
- Rejestracja: 13 kwietnia 2006, o 17:47
- Lokalizacja: Kielce - Sieje
- Kontakt:
Ręce opadają - myślałem, że już się nie da niczym debilnym nas zaskoczyć a tu taka niespodzianka. Może niech to ktoś do teleexpresu wyśle? I ta prymitywna odpowiedź o mierzeniu linijką - żenada.
A czy zna ktoś sensowne wytłumaczenie dwóch wysokości najazdów na wiadukt od strony dworca - tak z ciekawości czystej pytam bo nie mogę zrozumieć za nic :0
A czy zna ktoś sensowne wytłumaczenie dwóch wysokości najazdów na wiadukt od strony dworca - tak z ciekawości czystej pytam bo nie mogę zrozumieć za nic :0
- tomasz2719
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 867
- Rejestracja: 8 marca 2008, o 00:19
- Lokalizacja: Kielce
Też z początku sądziłem, że te wyspy to głupota, bo jak ktoś się zagapi i nie wjedzie na estakadę, to później będzie musiał jechać aż do ronda lub ślimakiem. Ale jest w tym i pewien plus (teoretycznie). Bo to jest prawdopodobnie element uspokajania ruchu pod estakadą. A dlaczego teoretycznie? Bo jak już ktoś wspomniał, ruch północ-południe był zawsze najmniej uczęszczany. Czy estakada to zmieni, okaże się z czasem. A przy podobnej estakadzie w Warszawie, takich wysepek nie ma.
- MeehoweCK
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 3317
- Rejestracja: 25 września 2005, o 17:41
- Lokalizacja: Warszawa / Kielce
- Kontakt:
Moim zdaniem to akurat jest dobre, pod warunkiem, że PRZED wjazdem na estakadę będzie wyraźne i jasne oznakowanie (a tego się trochę obawiam). Wydaje mi się, że na wielu skrzyżowaniach tego typu nie ma możliwości jazdy na wprost na dole (ewentualnie dla autobusów).andrzeej pisze:Na wizualizacji widzę jeszcze jedną "ciekawostkę" - jeśli ktoś jadąc Armii Krajowej lub Żelazną nie wjedzie na estakadę, będzie mógł tylko skręcić w prawo lub w lewo, bez możliwości jazdy na wprost. Prawdę mówiąc nigdzie jeszcze nie widziałem takiego rozwiązania.