ZTM Kielce
Moderatorzy: Nowak, Autor, sueno, Daniel, CKfan, AR
A można wiedzieć, z jakiej przyczyny? 5 minut to za długo dla mieszkańców ul. Szybowcowej? Niestety, widzę postępującą marginalizację os. Dąbrowa. Spójrzcie na ul. Wincentego z Kielc, wygląda delikatnie mówiąc jak szwajcarski ser. Poza tym niedawno skrócono 41, ktore na Dąbrowie było dośc popularne (7-10 osób/kurs zazwyczaj widywałem), a teraz 'zabierają' 111... Poza tym denerwuje nieżyciowy rozkład jazdy linii kończących trasę na os. Sieje (15,103,104), który niezależnie od kierunku przewiduje zatrzymywanie się autobusu na wszystkich 5 przystankach na os. Dąbrowa (co w rzeczywistości nie ma miejsca), kiedy zupełnie wystarczą 3 (na których rzeczywiście zachodzi wymiana pasażerów), tzn. w kierunku os. Sieje kolejno: Wincentego z Kielc I, Wincentego z Kielc II, os. Dąbrowa, a w kierunku centrum: os. Dąbrowa, Wincentego z Kielc II, Wincentego z Kielc I. Jeżeli ktoś ma dobry kontakt z ZTM, to byłoby miło, gdyby poruszył kwestię rozkładu jazdy ww. linii przez ww. przystanki. Zwłaszcza, że podobny problem istnieje z 15 na ul. Orkana i z 102 na ul. Massalskiego...
- michal_ck
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 2682
- Rejestracja: 18 stycznia 2007, o 00:20
- Lokalizacja: Kielce-Dąbrowa
Problem os. Dąbrowa byłby rozwiązany, gdyby miasto łaskawie przedłużyło Wincentego z Kielc do Warszawskiej. Wtedy 15, 103, 104, 111 kursowałyby przez całe osiedle w jednym kierunku.
1. Zastępca Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej SKI
2. Koordynator ds. zieleni miejskiej
3. Koordynator ds. zagospodarowania os. Dąbrowa II
2. Koordynator ds. zieleni miejskiej
3. Koordynator ds. zagospodarowania os. Dąbrowa II
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 23 sierpnia 2011, o 21:24
- Kontakt:
Spróbuję się dowiedzieć coś o tych liniach jak będę coś wiedział dam znaćdragooon pisze:A można wiedzieć, z jakiej przyczyny? 5 minut to za długo dla mieszkańców ul. Szybowcowej? Niestety, widzę postępującą marginalizację os. Dąbrowa. Spójrzcie na ul. Wincentego z Kielc, wygląda delikatnie mówiąc jak szwajcarski ser. Poza tym niedawno skrócono 41, ktore na Dąbrowie było dośc popularne (7-10 osób/kurs zazwyczaj widywałem), a teraz 'zabierają' 111... Poza tym denerwuje nieżyciowy rozkład jazdy linii kończących trasę na os. Sieje (15,103,104), który niezależnie od kierunku przewiduje zatrzymywanie się autobusu na wszystkich 5 przystankach na os. Dąbrowa (co w rzeczywistości nie ma miejsca), kiedy zupełnie wystarczą 3 (na których rzeczywiście zachodzi wymiana pasażerów), tzn. w kierunku os. Sieje kolejno: Wincentego z Kielc I, Wincentego z Kielc II, os. Dąbrowa, a w kierunku centrum: os. Dąbrowa, Wincentego z Kielc II, Wincentego z Kielc I. Jeżeli ktoś ma dobry kontakt z ZTM, to byłoby miło, gdyby poruszył kwestię rozkładu jazdy ww. linii przez ww. przystanki. Zwłaszcza, że podobny problem istnieje z 15 na ul. Orkana i z 102 na ul. Massalskiego...
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 23 sierpnia 2011, o 21:24
- Kontakt:
-
- Posty: 357
- Rejestracja: 12 sierpnia 2008, o 19:50
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 23 sierpnia 2011, o 21:24
- Kontakt:
Linia 39
Dziś linia 39 na nowej trasie dosyć dobrze się sprawuje i rozkład też jest dobrze ułożony
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 23 sierpnia 2011, o 21:24
- Kontakt:
Dokładnie trzeba to zmienić 1,28,39 wszystkie odjeżdżają prawie tak samo jest może różnica 5 minut potem nie ma żadnego autobusu.Przez co najmniej półtorej godziny nie ma nic nie sprawdzałem jeszcze z Białogonu 6 i 111 pewnie tak samo odjeżdżają Muszę się wybrać do ZTM-u i powiedzieć w czym tkwi problem...
- CKfan
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 4200
- Rejestracja: 20 grudnia 2005, o 20:56
- Lokalizacja: Kielce os. Jagiellońskie
Akurat przed chwilą wracałem z Warszawskiej w stronę Grunwaldzkiej i jak zwykle ZTM dał ciała. 39 i 46 jechały jedno po drugim całą trasę, którą jechałem, rozdzieliły się dopiero przy Jagiellońskiej. Czy jest sens puszczać takie stada za nasze (podatników) pieniądze, a potem czekać 15 minut na autobus? Rozkład świeżo zmieniony, dlatego od razu sygnalizuję, że układała go osoba niezbyt rozgarnięta
Sorry, takiego mamy prezydenta...
Jest niemożliwe, żeby przy taaakiej wielkiej ilości linii, z tak marną częstotliwością i ogólnym syfie, ogarnąć dobry rozkład. I ja się im nie dziwię, że wychodzi to tak, a nie inaczej bo tylko czarodziej cudotwórca mógłby coś poradzić. Nierozgarnięty to jest cały ZTM, że dalej się tapla w tym.. bagnie, zamiast rozwalić te klocki i ułożyć je od początku.
- tester19
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 812
- Rejestracja: 31 sierpnia 2006, o 16:17
- Lokalizacja: Kielce - Czarnów
Nie no rozkład nie jest tak trudno ułożyć dla przykładu ja zrobiłem rozkład dla Dobromyśla przy uwzględnieniu zmiany rozkładu jazdy 1 i 39
http://imageshack.us/photo/my-images/688/rozkadcz1.jpg/
I teraz z Bukówki do rozkładu 1 układamy np linie 25,33,112 i też mamy dość fajną częstotliwość z Bukówki No i nie mówiąć już o centrum bo tam to już można poszaleć
http://imageshack.us/photo/my-images/688/rozkadcz1.jpg/
I teraz z Bukówki do rozkładu 1 układamy np linie 25,33,112 i też mamy dość fajną częstotliwość z Bukówki No i nie mówiąć już o centrum bo tam to już można poszaleć
KIELCE - miasto betonu
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 29 listopada 2011, o 14:52
- Lokalizacja: Kielce
I przy tym założeniu synchronizacja z linią 46, na co zwrócił uwagę B@rtek, jest już raczej niemożliwa. Pociągnęłoby to z kolei konieczność korekty na liniach 105 i 15. A i 49 też podobnym śladem się porusza z tej części miasta
Efekt: zmiana rozkładu na kilku liniach, wątpliwe aby ktoś to ogarnął w ZTM, chyba, że posiadają jakiś super program. Jak myślicie?.
Efekt: zmiana rozkładu na kilku liniach, wątpliwe aby ktoś to ogarnął w ZTM, chyba, że posiadają jakiś super program. Jak myślicie?.