Kielce - Sygnalizacje świetlne
Moderatorzy: Nowak, Autor, sueno, Daniel, Sirek1, MeehoweCK, Masmix
- tester19
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 812
- Rejestracja: 31 sierpnia 2006, o 16:17
- Lokalizacja: Kielce - Czarnów
Nowy cykl zmiany świateł pojawił się na skrzyż Krakowskiej z Jagiellońska i Fabryczną / Górników Staszic. Wg Mnie pogorszyli bezpieczeństwo ale nie Mnie to oceniać. Obecnie światła zmieniają się jednocześnie z sygnalizacją na drodze poprzecznej co stwarza niebezpieczne sytuacja. Dziś jadąć ulicą Fabryczną sygnalizator zmianiał światło na zielone (czerwone i żółte) natomiast na Krakowskiej pokazywał żółte. Z tego sytuacja wyszła taka że Ja wjeźdzajać na skrzyż już na zielonym miałem przed soba samochód który wjeżdzał na żółtym bądz pożnym żółtym z Krakowskiej. Wg Mnie powinny się te światła zmieniać z opożnieniem dla każdej ulicy.
Patrzeć tylko jak trafią się amatorzy szybkiej jazdy i jeden wjedzie na pożnym żółtym bądz żółtym a drugi wjedzie na czerwonym i żółtym z drogi poprzecznej i wyjdzie pasztet
Patrzeć tylko jak trafią się amatorzy szybkiej jazdy i jeden wjedzie na pożnym żółtym bądz żółtym a drugi wjedzie na czerwonym i żółtym z drogi poprzecznej i wyjdzie pasztet
KIELCE - miasto betonu
- tomasz2719
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 867
- Rejestracja: 8 marca 2008, o 00:19
- Lokalizacja: Kielce
- Petras
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 915
- Rejestracja: 7 grudnia 2007, o 16:41
- Lokalizacja: Kielce Czarnów
Rogatka, IX Wieków, Tysiąclecia, Tarnowska... Nie, to tylko studenci liczyli do pracy inżynierskiej u dr Major Czy to będzie później wykorzystane, być może.
###
MZD: Przebudowa ul. Warszawskiej z ul. Konopnickiej i ul. Starą wraz z budową sygnalizacji świetlnej
Termin wykonania - 30.04.2012. Kolejna sygnalizacja świetlna na Warszawskiej - dla mnie do zaakceptowania tylko w przypadki realnego istnienia "zielonej fali". Zakładać nowy wątek?
###
MZD: Przebudowa ul. Warszawskiej z ul. Konopnickiej i ul. Starą wraz z budową sygnalizacji świetlnej
Termin wykonania - 30.04.2012. Kolejna sygnalizacja świetlna na Warszawskiej - dla mnie do zaakceptowania tylko w przypadki realnego istnienia "zielonej fali". Zakładać nowy wątek?
"Rzecznik MZD zapowiada, że mimo protestów inwestycja zostanie zrealizowana."
Trochę odległy termin wykonania. Myślę, że MZD powinien wcześniej pomyśleć o tym skrzyżowaniu, teraz wyjazd z Bocianka jest trudny, a co dopiero jak jeszcze wypuszczą tam autobusy...
Co do zielonej fali, to raczej w Kielcach nierealne... Była/jest zielona fala na Solidarności, ale kierowcy nie potrafią z niej korzystać i w praktyce wygląda to tak, że "najszybsi" dbają pełna parą do następnych świateł, tam czerwone i wszyscy muszą się zatrzymać...
Co do zielonej fali, to raczej w Kielcach nierealne... Była/jest zielona fala na Solidarności, ale kierowcy nie potrafią z niej korzystać i w praktyce wygląda to tak, że "najszybsi" dbają pełna parą do następnych świateł, tam czerwone i wszyscy muszą się zatrzymać...
- sueno
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 4907
- Rejestracja: 31 maja 2006, o 21:56
- Lokalizacja: Świat czerwonego smoka
- Kontakt:
Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć logiczność rozwiązania sygnalizacji na skrzyżowaniu Szajnowicza i Massalskiego?
Jadąc Szajnowicza od strony Malikowa dojeżdżam do skrzyżowania z Massalskiego gdzie mam osobne światła dla skręcających w lewo (w Massalskiego) i dla jadących prosto.
Jeśli jest zielone dla skręcających w lewo, to dla jadących prosto jest czerwone, mimo że też mogło by być zielone (mówię o kierunku do centrum). Bez sensu toto, bo skrócone zielone dla jadących prosto to marnotrawstwo czasu i paliwa dla samochodów / autobusów.
Jadąc Szajnowicza od strony Malikowa dojeżdżam do skrzyżowania z Massalskiego gdzie mam osobne światła dla skręcających w lewo (w Massalskiego) i dla jadących prosto.
Jeśli jest zielone dla skręcających w lewo, to dla jadących prosto jest czerwone, mimo że też mogło by być zielone (mówię o kierunku do centrum). Bez sensu toto, bo skrócone zielone dla jadących prosto to marnotrawstwo czasu i paliwa dla samochodów / autobusów.
Najlepsza gra w sieci: http://www.reddragon.pl
"Są fachowcy i nie widzę potrzeby, żeby nauczyciel dyktował, jak ma się budować drogi" - autor znany
"Są fachowcy i nie widzę potrzeby, żeby nauczyciel dyktował, jak ma się budować drogi" - autor znany
- sueno
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 4907
- Rejestracja: 31 maja 2006, o 21:56
- Lokalizacja: Świat czerwonego smoka
- Kontakt:
Ale tam jest sygnalizacja na żądanie. Jeśli nie ma chętnych do przejścia to mogło by być zielone dla samochodów.
Najlepsza gra w sieci: http://www.reddragon.pl
"Są fachowcy i nie widzę potrzeby, żeby nauczyciel dyktował, jak ma się budować drogi" - autor znany
"Są fachowcy i nie widzę potrzeby, żeby nauczyciel dyktował, jak ma się budować drogi" - autor znany
Nie wiem czemu poprzestawiali sygnalizację na skrzyżowaniu ulicy Łódzkiej z Olszewskiego.
Dla pieszych już nie jest na żądanie, a zaświeca się przy każdym cyklu. Według mnie nie było takiej potrzeby, no chyba że dla rowerzystów, bo już nie trzeba będzie podjeżdżać rowerem pod sam słup do krawędzi jezdni żeby wcisnąć przycisk.
Nie za bardzo natomiast rozumiem zmiany ustawienia włączania się zielonej strzałki dla samochodów jadących ulicą Skrzetlewską i skręcających w prawo w ulicę Łódzką do centrum. Zauważyłem, że strzałka ta zapala się z kilku sekundowym opóźnieniem w stosunku do strzałki na lewoskręcie z ulicy Łódzkiej w ulicę Skrzetlewską. Według mnie takie ustawienie generuje zauważalnie tylko większy korek na Skrzetlewskiej dla jadących od 1-go Maja, bo nie ma dla mnie żadnego innego wytłumaczenia na takie opóźnienie włączania prawoskrętu w stosunku do lewoskrętu.
Dla pieszych już nie jest na żądanie, a zaświeca się przy każdym cyklu. Według mnie nie było takiej potrzeby, no chyba że dla rowerzystów, bo już nie trzeba będzie podjeżdżać rowerem pod sam słup do krawędzi jezdni żeby wcisnąć przycisk.
Nie za bardzo natomiast rozumiem zmiany ustawienia włączania się zielonej strzałki dla samochodów jadących ulicą Skrzetlewską i skręcających w prawo w ulicę Łódzką do centrum. Zauważyłem, że strzałka ta zapala się z kilku sekundowym opóźnieniem w stosunku do strzałki na lewoskręcie z ulicy Łódzkiej w ulicę Skrzetlewską. Według mnie takie ustawienie generuje zauważalnie tylko większy korek na Skrzetlewskiej dla jadących od 1-go Maja, bo nie ma dla mnie żadnego innego wytłumaczenia na takie opóźnienie włączania prawoskrętu w stosunku do lewoskrętu.
- michal_ck
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 2682
- Rejestracja: 18 stycznia 2007, o 00:20
- Lokalizacja: Kielce-Dąbrowa
Raczej nie wpuszczą bo w końcu autobusy będą na Świętokrzyskiej (para przystanków).Marcinus pisze:Trochę odległy termin wykonania. Myślę, że MZD powinien wcześniej pomyśleć o tym skrzyżowaniu, teraz wyjazd z Bocianka jest trudny, a co dopiero jak jeszcze wypuszczą tam autobusy...
1. Zastępca Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej SKI
2. Koordynator ds. zieleni miejskiej
3. Koordynator ds. zagospodarowania os. Dąbrowa II
2. Koordynator ds. zieleni miejskiej
3. Koordynator ds. zagospodarowania os. Dąbrowa II
Dolicz do tego opóźnienie, i postaw się w sytuacji mieszkańców Bocianka (z bloków położonych bliżej Warszawskiej). Już od jakiegoś czasu nie mają wyjazdu na Świętokrzyską, żeby dojechać do zachodniej części miasta muszą wyjechać na Warszawską przecinając 2 pasy ruchu (+bus pas), czekać na środku skrzyżowania na możliwość dalszej jazdy, To nie jest bezpieczne...
Ta inwestycja powinna być przeprowadzona rok temu, gdy był wyjazd z osiedla na Świętokrzyską.
A nie chodziło mi, ze dużo czasu zajmie przebudowa, tylko o to, że zbyt późno chcą się za nią zabrać.
Ta inwestycja powinna być przeprowadzona rok temu, gdy był wyjazd z osiedla na Świętokrzyską.
A nie chodziło mi, ze dużo czasu zajmie przebudowa, tylko o to, że zbyt późno chcą się za nią zabrać.