Ulice, mosty, inżynieria ruchu oraz uwagi i propozycje.
Moderatorzy: Nowak, Autor, sueno, Daniel, Sirek1, MeehoweCK, Masmix
-
Autor
- Site Admin
- Posty: 11713
- Rejestracja: 21 września 2005, o 14:05
- Lokalizacja: Bilbało!
-
Kontakt:
Post
autor: Autor » 18 maja 2011, o 16:53
Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania:
„Budowa pętli autobusowej przy ul. Olszewskiego w rejonie Kieleckiego Parku Technologicznego wraz z przebudową ul. Olszewskiego pod potrzeby bus – pasów i budową ścieżki rowerowej”
Termin wykonania: 28.02.2012
Kryteria oceny: najniższa cena
Termin i miejsce otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.05.2011 r. o godz. 10.00 na sali konferencyjnej w siedzibie MZD w Kielcach.
Pewnie będzie pozamiatane i petla powstanie w miejscu istniejacej, co jest bledem, bo za halami Vive powstana nowe inwestycje na terenach inwestycyjnych KPT.
-
RZ
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 3623
- Rejestracja: 29 marca 2006, o 20:48
Post
autor: RZ » 31 maja 2011, o 09:49
To super. Na Olszewskiego kursują z dużą częstotliwością autobusy licznych linii i nieustannie muszą przebijac się przez korki.
Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość (Michał Anioł)
-
Masmix
- Posty: 403
- Rejestracja: 21 września 2008, o 10:51
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Masmix » 31 maja 2011, o 13:42
Naprawdę są korki na Olszewskiego?
-
RZ
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 3623
- Rejestracja: 29 marca 2006, o 20:48
Post
autor: RZ » 31 maja 2011, o 14:34
To miał być sarkazm
Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość (Michał Anioł)
-
sueno
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 4907
- Rejestracja: 31 maja 2006, o 21:56
- Lokalizacja: Świat czerwonego smoka
-
Kontakt:
Post
autor: sueno » 31 maja 2011, o 15:11
Masmix pisze:Naprawdę są korki na Olszewskiego?
jest za to KIT
Najlepsza gra w sieci: http://www.reddragon.pl
"Są fachowcy i nie widzę potrzeby, żeby nauczyciel dyktował, jak ma się budować drogi" - autor znany
-
michal_ck
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 2682
- Rejestracja: 18 stycznia 2007, o 00:20
- Lokalizacja: Kielce-Dąbrowa
Post
autor: michal_ck » 1 czerwca 2011, o 18:56
Przecież wystarczy poszerzyć trochę Olszewskiego. Nie mają na co kasy wydawać? Już lepiej na Warszawskiej do Sikorskiego by wydłużyli bus pas.
1. Zastępca Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej SKI
2. Koordynator ds. zieleni miejskiej
3. Koordynator ds. zagospodarowania os. Dąbrowa II
-
Autor
- Site Admin
- Posty: 11713
- Rejestracja: 21 września 2005, o 14:05
- Lokalizacja: Bilbało!
-
Kontakt:
Post
autor: Autor » 1 czerwca 2011, o 21:25
Chyba zwezic lub wyznaczyc pasy rowerowe w jezdni.
-
kamilkw
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1458
- Rejestracja: 25 czerwca 2007, o 09:48
- Lokalizacja: Morawica/Kielce
Post
autor: kamilkw » 1 czerwca 2011, o 21:28
Chodzi chyba o poprawienie dojazdu a nie utrudnienie?
pletwa
-
Autor
- Site Admin
- Posty: 11713
- Rejestracja: 21 września 2005, o 14:05
- Lokalizacja: Bilbało!
-
Kontakt:
Post
autor: Autor » 1 czerwca 2011, o 21:40
Przy takiej szerokiej jezdni? Starczy na 2x3,5m pas ruchu, 2x1m ddr wydzielone w drodze, chodnik oddzielony pasem zieleni.
-
mp
- Posty: 251
- Rejestracja: 9 sierpnia 2010, o 21:16
- Lokalizacja: Kraków/Kielce, Ślichowice
Post
autor: mp » 1 czerwca 2011, o 21:44
Zgodnie z "Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie" drogi dla rowerów powinny mieć następującą szerokość:
1,5 m - gdy jest ona jednokierunkowa, zarówno na chodniku, jak i na jezdni (pas ruchu dla rowerów),
2,0 m - gdy jest ona dwukierunkowa,
2,5 m - gdy ze ścieżki jednokierunkowej mogą korzystać piesi
-
Autor
- Site Admin
- Posty: 11713
- Rejestracja: 21 września 2005, o 14:05
- Lokalizacja: Bilbało!
-
Kontakt:
Post
autor: Autor » 1 czerwca 2011, o 21:58
No, no. Do MZD szykuje takie warianty - propozycje:
Ostatnio zmieniony 3 czerwca 2011, o 11:39 przez
Autor, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Grzegorz
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 3006
- Rejestracja: 31 maja 2006, o 17:10
Post
autor: Grzegorz » 1 czerwca 2011, o 23:51
Jeżeli przedstawiony powyżej wariant pierwszy doczekałby się realizacji na jakiejś z kieleckich ulic (a w przyszłości na większości z nich) to moja wiara w MZD Kielce zostałaby przywrócona. To jest standard na Zachodzie i najbardziej logiczna opcja.
-
ice
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 5738
- Rejestracja: 15 maja 2006, o 09:24
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: ice » 2 czerwca 2011, o 13:57
Wariant drugi zakłada kostkę bezfazową?
-
Autor
- Site Admin
- Posty: 11713
- Rejestracja: 21 września 2005, o 14:05
- Lokalizacja: Bilbało!
-
Kontakt:
Post
autor: Autor » 2 czerwca 2011, o 14:32
Asfalt barwiony lub podobne.
-
Marcinus
- Posty: 388
- Rejestracja: 13 września 2007, o 23:20
- Lokalizacja: Kielce
-
Kontakt:
Post
autor: Marcinus » 2 czerwca 2011, o 16:31
Mnie bardziej odpowiada wariant "pierwszy" - wyższy, tylko trzeba na całej długości oddzielić ścieżkę rowerową od ulicy krawężnikiem.