GDDKiA Kielce - [S7] Obwodnica Kielc

Inwestycje zrealizowane

Moderatorzy: Nowak, Autor

Awatar użytkownika
pawel_ŚLV
Posty: 300
Rejestracja: 14 marca 2008, o 22:44
Lokalizacja: Kielce\Skarżysko
Kontakt:

Post autor: pawel_ŚLV » 29 września 2010, o 19:25

Coś mi się robi jak widzę tych przydupasów z pisu, po czy psl fotografujących się z łopatami. Pytam się co jeden z drugim zrobił dla powstania tej drogi? Może zainteresujcie się innymi ważniejszymi drogami w regionie gdzie ludzie giną bo nie ma obwodnic miast czy też droga krajowa z poboczem zamienia się w wąską z koleinami! Jeżdżę codziennie krajową 7, 74, 73 czy 78 i stwierdzam że modernizowanie tej pierwszej służyć będzie głównie Warszawiakom jadącym w góry! Czy będzie druga nitka czy nie to przejazd będzie taki sam czasowo. Ważniejszymi inwestycjami służącymi poprawie bezpieczeństwa są obwodnice Jędrzejowa, Opatowa, Łagowa, Buska, Skarżyska czy Końskich. Także Panie Banaś czy Okła, weź się Pan za robotę a nie wbijaj łopatę tam gdzie nie miałeś z tym nic wspólnego :!:

maciej
Ranga: Kierownik budowy ;)
Posty: 534
Rejestracja: 28 sierpnia 2006, o 17:41
Lokalizacja: Kielce

Post autor: maciej » 29 września 2010, o 19:27

@Jezpir:
http://img155.imageshack.us/img155/7438 ... mloty2.png
http://gddkia.gov.pl/viewattach.php/id/ ... f1f98b9cf0

Opracowanie kończy się dopiero na Zakładowej. Swoją drogą dziwaczny jest ten podwójny węzeł S7/S74/DK74 i od strony zachodniej jeszcze długo nie będzie wykorzystany. Według http://gddkia.gov.pl/dane/standia.pdf dla S74 w stronę zachodnią dopiero w marcu przyszłego roku zostaną przygotowane papiery do decyzji środowiskowej. Natomiast już w tym miesiącu powinniśmy poznać projekt miejskiego odcinka.

Awatar użytkownika
Jezpir
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1130
Rejestracja: 7 sierpnia 2007, o 14:24
Lokalizacja: Kielce, KSM Nord

Post autor: Jezpir » 29 września 2010, o 21:57

Macieju, z obrazka (png) wynika, to co napisałem. Kończy się na Śliwiaka, czyli przed Zakładową.
Jeżpir

maciej
Ranga: Kierownik budowy ;)
Posty: 534
Rejestracja: 28 sierpnia 2006, o 17:41
Lokalizacja: Kielce

Post autor: maciej » 29 września 2010, o 22:59

Png jest tylko wycinkiem, jak zauważyłeś. Ten bardziej poglądowy ze strony gdaki pokazuje, że druga nitka Łódzkiej będzie pociągnięta aż do Zakładowej:
Obrazek

Awatar użytkownika
Autor
Site Admin
Posty: 11713
Rejestracja: 21 września 2005, o 14:05
Lokalizacja: Bilbało!
Kontakt:

Post autor: Autor » 29 września 2010, o 23:41

Projekt konczy sie przed dzialka nr 511/6, obreb 0002, czyli nawet kilka metrow za ulica Zakladowa (w kierunku centrum) i obejmuje likwidacje skrzyzowania z ta ulica.

maklog
Posty: 186
Rejestracja: 14 maja 2008, o 13:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: maklog » 29 września 2010, o 23:54

Ok czyli dość spory kawałek odpada z kasy miasta. A kiedy skończą resztę ktoś się orientuje? I kto będzie płacił? Oraz chyba najważniejsze co z S74 na zachód bo to jest jedyna droga która umożliwia wyjazd na zachód dla Kielc a także dla województw wschodnich??

Awatar użytkownika
Jezpir
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1130
Rejestracja: 7 sierpnia 2007, o 14:24
Lokalizacja: Kielce, KSM Nord

Post autor: Jezpir » 30 września 2010, o 19:09

Sorry, moja wina. Bazowałem na mapce z konsultacji społecznych. Tam nie dochodziło do Zakładowej.
Jeżpir

Onio
Posty: 186
Rejestracja: 14 kwietnia 2008, o 16:18
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Onio » 30 września 2010, o 20:48

Ok 21 dzisiaj coś się działa na rogu Łodzka/ Kruszelnickiego. Wyrównywali teren koło mostu.

RafiZet
Posty: 1
Rejestracja: 29 sierpnia 2010, o 18:34
Kontakt:

Post autor: RafiZet » 1 października 2010, o 20:42

Jezpir pisze:Macieju, z obrazka (png) wynika, to co napisałem. Kończy się na Śliwiaka, czyli przed Zakładową.
Jakiego Śliwiaka.
Droga powiatowa na terenie miasta ta co odbija na Kostomłoty I nosi nazwę "Kazimierza Smolaka"

Awatar użytkownika
Jezpir
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1130
Rejestracja: 7 sierpnia 2007, o 14:24
Lokalizacja: Kielce, KSM Nord

Post autor: Jezpir » 3 października 2010, o 19:49

:oops: ale "fopka" :oops:
Racja. Smolaka oczywiście.
Jeżpir

Awatar użytkownika
tomasz2719
Ranga: Kierownik budowy ;)
Posty: 867
Rejestracja: 8 marca 2008, o 00:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: tomasz2719 » 15 października 2010, o 12:34

Obrazek
Obwodnica Kielc już nie ekspresowa!

Od poniedziałku kielecka obwodnica traci status drogi ekspresowej. Stanie się ona zwyczajną trasą, na której dopuszczalna prędkość wynosić będzie 90 km/h. Będą ponadto dodatkowe ograniczenia.

Od poniedziałku kielecka obwodnica traci status drogi ekspresowej, zostanie zdjęte oznakowanie o tym informujące. Kielecka obwodnica wybudowana w latach 80 – tych ubiegłego wieku posiadała jedną jezdnię i skrzyżowania bezkolizyjne. Można się nią było poruszać z prędkością 100 kilometrów na godzinę. Teraz maksymalna prędkość, z jaką będzie można jechać będzie identyczna jak na pozostałych drogach poza obszarem zabudowanym, czyli 90 km/h.

Zmiana statusu drogi związana jest z trwającą jej rozbudową o drugą jezdnię. Prace drogowców wiązać się będą także z dodatkowymi utrudnieniami. Miejscami poziom dopuszczalnej prędkości będzie dodatkowo obniżany.

- Ograniczenia pojawią się niebawem w związku z budową. Wykonawca zacznie od zbudowania pięciu tymczasowych dróg dojazdowych, które łączyć będą istniejącą obwodnicę z budowaną drugą jezdnią zachodnią. Drogi dojazdowe dla sprzętu budowlanego tworzyć będą jednopoziomowe skrzyżowania z istniejącą jezdnią. Będą one specjalnie oznakowane jako wyjazdy z budowy i poprzedzone znakami ograniczającymi prędkość do co najmniej 70 kilometrów na godzinę – informuje Małgorzata Pawelec, rzecznik kieleckiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

Utrudnienia na istniejącej obwodnicy potrwają dwa lata. W tym czasie zostanie dobudowana druga jezdnia o długości blisko 23 kilometrów oraz rozbudowane będą trzy węzły drogowe Chęciny, Jaworznia i Kostomłoty (Niewachlów). W ramach inwestycji powstanie między innymi 18 wiaduktów, dziewięć mostów, dwa miejsca obsługi podróżnych, cztery przejścia dla pieszych i trzy przejścia dla zwierząt dużych – w sumie 31 obiektów inżynierskich. Koszt robót budowlanych to blisko 642 miliony złotych.

Po zakończeniu inwestycji kielecka obwodnica będzie drogą ekspresową, dwujezdniową, po której będzie można jeździć z prędkością 110 km/h.

:arrow: http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/ar ... /860719299

Awatar użytkownika
andrzeej
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1786
Rejestracja: 12 maja 2009, o 12:34
Lokalizacja: KOM

Post autor: andrzeej » 23 lutego 2011, o 13:46

Przy wiadukcie w Górkach Szczukowskich (nad DW786) są już prowadzone jakieś prace ziemne, m.in. przekładali jakieś instalacje, teraz coś kopią.

Awatar użytkownika
CKfan
Ranga: Dyrektor budowy ;)
Posty: 4200
Rejestracja: 20 grudnia 2005, o 20:56
Lokalizacja: Kielce os. Jagiellońskie

Post autor: CKfan » 23 lutego 2011, o 15:01

Echo Dnia pisze: Po zakończeniu inwestycji kielecka obwodnica będzie drogą ekspresową, dwujezdniową, po której będzie można jeździć z prędkością 110 km/h.
Jak zwykle Echo głupoty pisze, bo od tego roku na drogach ekspresowych dwujezdniowych jest ograniczenie prędkości do 120 km/h.
Sorry, takiego mamy prezydenta...

Awatar użytkownika
andrzeej
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1786
Rejestracja: 12 maja 2009, o 12:34
Lokalizacja: KOM

Post autor: andrzeej » 23 lutego 2011, o 15:03

B@rteK pisze:
Echo Dnia pisze: Po zakończeniu inwestycji kielecka obwodnica będzie drogą ekspresową, dwujezdniową, po której będzie można jeździć z prędkością 110 km/h.
Jak zwykle Echo głupoty pisze, bo od tego roku na drogach ekspresowych dwujezdniowych jest ograniczenie prędkości do 120 km/h.
Ten artykuł jest z zeszłego roku, wtedy jeszcze nie było wiadomo, czy ograniczenia zostaną zmienione.

Awatar użytkownika
CKfan
Ranga: Dyrektor budowy ;)
Posty: 4200
Rejestracja: 20 grudnia 2005, o 20:56
Lokalizacja: Kielce os. Jagiellońskie

Post autor: CKfan » 23 lutego 2011, o 16:24

Mea culpa, nie spojrzałem na datę :P
Sorry, takiego mamy prezydenta...

ODPOWIEDZ