Promocja Kielc i regionu - realizacja

Moderatorzy: sueno, Daniel, Sirek1, Autor

Awatar użytkownika
Grzegorz
Ranga: Menadżer budowy ;)
Posty: 3000
Rejestracja: 31 maja 2006, o 17:10
Lokalizacja: Mokotów

Post autor: Grzegorz » 9 grudnia 2007, o 12:18

Za co ci ludzie dostają pieniądze? Przecież jak ja bym tam pracował to jeździłbym po Polsce (nie tylko zresztą) i dowiadywał się jak to robią miasta liderzy w auto promocji! Co za ludzie... Doba internetu, szybkiego przekazywania informacji a oni pewnie zasiadają przy stole i w swoim nieudacznym gronie zastanawiają się jak by tu wydać te "grosze" na promocję a potem jak pod koniec roku jeszcze zostaje jakaś kwota to wieszają beznadziejny bilboard na ulicy Sienkiewicza "promujący" Kielce w... Kielcach... PORAŻKA!!!

Awatar użytkownika
Daniel
Ranga: Menadżer budowy ;)
Posty: 2750
Rejestracja: 21 września 2005, o 14:35
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Daniel » 23 stycznia 2008, o 19:56

Nowe tablice przy wjeździe do Kielc
Jeśli bez problemu uda się wyłonić wykonawcę, nowe witacze staną przy trasach wjazdowych do Kielc w pierwszym półroczu tego roku - zapewnił Krzysztof Tworogowski - dyrektor wydziału Kultury, Turystyki i Promocji Miasta. Stare szpecące otoczenie tablice usunęli pracownicy Miejskiego Zarządu Dróg. Aktualnie wydział Kultury, Turystyki i Promocji robi rozeznanie wśród firm, które mogłyby wykonać dla Kielc nowe witacze - dodał Krzysztof Tworogowski.
Przetarg na realizację nowych witaczy ma być ogłoszony w I kwartale tego roku.
:arrow: http://radio.kielce.pl/index.php?go=3&i ... =1&menu2=0

Z wywiadu na stronie radia wynika, że witaczy ma być 5 i mają być wyposażone w elementy elektroniczne.

seba_ck
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1231
Rejestracja: 31 sierpnia 2006, o 14:01
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: seba_ck » 23 stycznia 2008, o 20:13

Fajnie jakby udało im się zamontować elektroniczne witacze. Nie przypominam sobie, by jakiekolwiek miasto w Polsce je posiadało. To zdecydowanie ruch w dobrym kierunku, jeśli chodzi o promocję naszego miasta. :D
Zmieniaj świat na taki, jaki sobie wymarzyłeś.

Awatar użytkownika
Daniel
Ranga: Menadżer budowy ;)
Posty: 2750
Rejestracja: 21 września 2005, o 14:35
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Daniel » 23 stycznia 2008, o 20:18

seba_ck pisze:Fajnie jakby udało im się zamontować elektroniczne witacze. Nie przypominam sobie, by jakiekolwiek miasto w Polsce je posiadało. To zdecydowanie ruch w dobrym kierunku, jeśli chodzi o promocję naszego miasta. :D
Jak przypomnę sobie los dotychczasowych witaczy to już boję się o przyszłość tych elektronicznych.

Awatar użytkownika
Autor
Site Admin
Posty: 11583
Rejestracja: 21 września 2005, o 14:05
Lokalizacja: Bilbało!
Kontakt:

Post autor: Autor » 23 stycznia 2008, o 20:22

Oby to nie byly tylko cienkie wyswietlacze sluzace do prezentowania komunikatow.

kampio1
Posty: 93
Rejestracja: 17 listopada 2005, o 21:27

Post autor: kampio1 » 26 stycznia 2008, o 11:56

Chińskie święto w Kielcach

O paradzie smoków na deptaku w Kielcach będzie głośno, to pierwsza taka impreza w Polsce.

Lwy broniące wejścia na kielecki plac Artystów, ulica Sienkiewicza udekorowana sześcioma tysiącami czerwonych lampionów, cztery stumetrowe smoki - to tylko niektóre atrakcje Święta Kwiatów, Lampionów i Latawców.

Taka impreza, poświęcona chińskiej tradycji i kulturze, jak zapewniają jej organizatorzy, odbędzie się w Polsce pierwszy raz.

KIELECKA OTWARTOŚĆ

- Miasto chce współpracować z Chińczykami, powinniśmy zatem otworzyć się na nich, poznać. Będą to oczywiście doskonała atrakcja i świetna promocja naszego miasta - zapewnia Ryszard Pomorski, dyrektor Domu Środowisk Twórczych, koordynator imprezy.

Kielecki deptak na trzy dni, od 11 do 13 kwietnia, zamieni się w… chiński. Wśród kolorowych lampionów i kwiatów oraz sprowadzonych prosto z Chin stumetrowych smoków przejdzie parada kilkudziesięciu smoków stworzonych na wzór chińskich przez wychowanków kieleckich szkół i przedszkoli. Odbędą się pokazy, wystawy, wykłady oraz dyskoteka z chińską muzyką.

KLIMATY I SMAKI

W imprezie wezmą udział artyści z Chin, będzie także można spróbować ich rodzimych potraw. W pałacyku Zielińskiego wystąpi sławna Orkiestra Radiowo-Telewizyjna z Pekinu, która wykonuje narodową muzykę na oryginalnych chińskich instrumentach.

Organizatorzy, Polsko-Chińska Fundacja Kultury i Sztuki DONG-FENG i Dom Środowisk Twórczych, gwarantują niezapomniane wrażenia. Wydarzeniu patronują prezydent Kielc Wojciech Lubawski oraz Ambasada Chin w Polsce.

źródło: http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/ar ... /241646987

Awatar użytkownika
Tomek
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1002
Rejestracja: 13 marca 2006, o 16:12
Lokalizacja: Kielce / Bytom

Post autor: Tomek » 27 stycznia 2008, o 07:03

Echo Dnia pisze:[...] Wśród kolorowych lampionów i kwiatów oraz sprowadzonych prosto z Chin stumetrowych smoków przejdzie parada kilkudziesięciu smoków stworzonych na wzór chińskich przez wychowanków kieleckich szkół i przedszkoli...
Jeśli mają to robić przedszkolacy to wątpię, żeby smoki przypominały chińskie. Już lepiej, żeby to zadanie powierzyć uczniom plastyka.

seba_ck
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1231
Rejestracja: 31 sierpnia 2006, o 14:01
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: seba_ck » 14 lutego 2008, o 12:10

Czekamy na turystów 2008-02-14

Miasto Kielce promuje się na rozpoczętych dziś Międzynarodowych Targach Turystyki, Rekreacji i Wypoczynku INTOUREX w Centrum Targowo-Wystawienniczym Expo Silesia w Sosnowcu.

Swoją ofertę prezentują m. in. biura podróży, hotele, ośrodki wczasowe, motele, pensjonaty, ośrodki odnowy i rekreacji, sanatoria, uzdrowiska, centra kongresowe i konferencyjne. Nie zabraknie także prezentacji narodowych i regionalnych, zarówno polskich, jak i zagranicznych regionów. Swoją propozycję obsługi ruchu turystycznego przedstawiają również firmy zajmujące się przewozami grupowymi i indywidualnymi.

Targi zakończą się 16 lutego.
:arrow: http://www.um.kielce.pl/pl/biuro_prasow ... t1255.html
Zmieniaj świat na taki, jaki sobie wymarzyłeś.

seba_ck
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1231
Rejestracja: 31 sierpnia 2006, o 14:01
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: seba_ck » 23 lutego 2008, o 00:31

Kielce wezmą udział w promocyjnym festiwalu

Kielce wezmą udział w tegorocznej, drugiej edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Absencję Kielc w ubiegłym roku krytykowaliśmy w "Gazecie". Do wygrania jest jedna z czterech kampanii billboardowych, warta 100 tysięcy złotych.

- Na pewno weźmiemy udział zarówno w konferencji, jak i w konkursie. W przyszłym tygodniu wydział promocji zaproponuje projekt lub projekty, które zgłosimy do konkursu na festiwal - powiedziała nam wczoraj Anna Ciulęba, rzeczniczka prezydenta miasta.

II Festiwal Promocji Miast i Regionów składa się z konferencji poświęconej nowoczesnej promocji oraz konkursu "Złote formaty" dla samorządów. W czterech kategoriach (plakat, strona www, wydawnictwo i wydarzenie specjalne) można wygrać kampanię na billboardach wartą 100 tys. zł. Co ważne, nie trzeba się bardzo napracować, bo oceniane są projekty już zrealizowane w ubiegłym roku. Wystarczy więc uzasadnić zgłoszenie.

Ubiegłoroczny festiwal i konkurs "Złote formaty", zorganizowane w marcu, cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem. W konferencji wzięło udział 400 uczestników, reprezentantów ponad 120 samorządów. Do konkursu zgłosiły się 54 samorządy, przysyłając 120 projektów. Cztery kampanie billboardowe wygrały: Poznań za plakat "Pierwszy krzyk" z okazji 50. rocznicy wydarzeń z czerwca 1956 roku, Włocławek za zorganizowanie konkursu tańca Break Session, Rzeszów za kalendarz "Podania, legendy i opowieści z Rzeszowa i okolic" oraz Niepołomice za swoją stronę internetową.

Kielce ubiegłoroczny konkurs przespały, mimo że mogliśmy zgłosić na przykład premierę oratorium "Psałterz wrześniowy" czy miejską stronę www. Na konferencję pojechał tylko jeden urzędnik. "Mamy inną wizję promocji naszego miasta. Podobnych inicjatyw jest wiele. Jeżeli festiwal uzyska odpowiednią rangę, to w przyszłych latach nie wykluczamy udziału w nim" - argumentował rok temu prezydent Wojciech Lubawski.

Tegoroczny festiwal odbędzie 17 i 18 kwietnia w Warszawie, projekty do konkursu można zgłaszać do 14 marca.

Festiwal organizuje Grupa Ströer, potentat na rynku reklamy zewnętrznej oraz Związek Miast Polskich. Oprócz nagrody głównej autorzy najlepszych projektów w konkursie Złote Formaty otrzymają statuetki i dyplomy. Nowością jest specjalna nagroda Związku Miast Polskich - 10 tys. zł - dla wydziału promocji, który zrealizował wyróżniony projekt.

Źródło: http://miasta.gazeta.pl/kielce/1,35255,4951942.html
Ziemowit Nowak
2008-02-22
Zmieniaj świat na taki, jaki sobie wymarzyłeś.

seba_ck
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1231
Rejestracja: 31 sierpnia 2006, o 14:01
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: seba_ck » 26 lutego 2008, o 10:14

KIELCE
26 lutego 2008 - 9:29

Pomysł radnych na promocję Kielc

O obchodach w Kielcach 90 rocznicy odzyskania niepodległości Polski mają usłyszeć w całej Polsce i za granicą.

Główne uroczystości zaplanowano na listopad, ale pierwsze imprezy odbędą się przed wakacjami.

Kieleccy radni chcą przez kilka miesięcy obchodzić w Kielcach 90 rocznicę odzyskania niepodległości pod hasłem "Kielce - miastem legionów”. Do obchodów włączą się nauczyciele akademiccy historii i języka polskiego z Winnicy na Ukrainie.

PLAKAT I WIDOKÓWKA


Na początek miasto ogłosi konkurs na plakat z okazji rocznicy, który później zostanie wydany w formie widokówki.

W VII Liceum Ogólnokształcącym im. Józefa Piłsudskiego odbędzie się ogólnopolski zjazd uczniów szkół z takim patronem, pierwszy w Polsce.
W innych szkołach odbędą się konkursy z wiedzy historycznej. Młodzież i dorośli będą mogli wziąć udział w zawodach sportowych różnych dyscyplin, biegu ulicznym kończącym się pod pomnikiem Czwórki Legionowej.

Radni chcą, aby pieszej wędrówce z Krakowa do Kielc trasą legionów towarzyszył rajd rowerowy.
- Pomyśleliśmy o stałych imprezach jak Święto Kielc czy Festiwal Miast w Warszawie i chcemy podczas nich nawiązać do rocznicy i miasta legionów - mówi radny Jarosław Karyś.

RADOŚĆ I ZABAWA


- Imprez będzie dużo więcej i zapraszamy do nas wszystkich z pomysłami jak uświetnić ten rok. Chcemy przyciągnąć do patriotycznych obchodów przede wszystkim młodzież. Święto Niepodległości nie powinno się kojarzyć ze składaniem kwiatów pod pomnikiem i mszą, w której uczestniczą starsi ludzie, ale radością i zabawą - dodaje Krzysztof Słoń, przewodniczący Rady Miasta.

Radni chcą także doprowadzić do odnowienia cmentarza na Rossie w Wilnie na Liwie, gdzie znajduje się serce Piłsudskiego i pochowana jest jego matka.

Agata Kowalczyk
:arrow: http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/ar ... /677553014
Zmieniaj świat na taki, jaki sobie wymarzyłeś.

seba_ck
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1231
Rejestracja: 31 sierpnia 2006, o 14:01
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: seba_ck » 26 lutego 2008, o 20:06

"Brak planów promocji miasta - Dyrektor nieprzygotowany" - radni oceniają pracę Krzysztofa Tworogowskiego

Wystąpienie Krzysztofa Tworogowskiego na dzisiejszych obradach Komisji Budżetu i Finansów Rady Miasta było żenujące. Tak prezentację dyrektora Wydziału Kultury, Turystyki i Promocji Miasta skomentował przewodniczący komisji Tomasz Bogucki.

Radny oburzony był tym, że dyrektor przyszedł na komisję nieprzygotowany, nie przedstawił też żadnych planów promocyjnych miasta na najbliższy czas. Zdaniem Boguckiego dyrektor nie zapoznał się jeszcze ze strategią promocji miasta, na lata 2006-2010. Krzysztof Tworogowski stwierdził przed radnymi, że dokument ten trąci myszką. W opinii Tomasza Boguckiego dyrektor nie spełnia oczekiwań, jakie przed nim postawiono. W ciągu roku pracy nie zrobił nic.

Sam Krzysztof Tworogowski stwierdził, że w niektórych przypadkach radni mają racje. Przyznał, że należy przeanalizować strategię promocji Kielc. Jego zdaniem radni mylą się jednaki twierdząc, że nie ma on wizji na promocje miasta.

W trakcie planowania tegorocznego budżetu, z inicjatywy radnych z Komisji Budżetu zwiększono fundusze na promocję Kielc. Dyrektor Wydziału Promocji wnioskował o 400 tysięcy, radni zasugerowali mu, że mogą przeznaczyć na ten cel milion sześćset tysięcy złotych.

Dzisiejsze wystąpienie, Tworogowski zaczął od wylewania żalu na media, które go krytykują.

:arrow: http://www.radio.kielce.pl/index.php?bL ... id_k=11303

P.S. Chyba najwyższy czas na zmianę na tym stanowisku. Mamy tak wiele atutów, które są niewykorzystywane. Rok czasu jest wystarczający, by zaprezentować wiele ciekawych pomysłów w kwestii promocji miasta.
Zmieniaj świat na taki, jaki sobie wymarzyłeś.

Awatar użytkownika
RZ
Ranga: Menadżer budowy ;)
Posty: 3622
Rejestracja: 29 marca 2006, o 20:48

Post autor: RZ » 26 lutego 2008, o 21:25

seba_ck pisze:"Brak planów promocji miasta - Dyrektor nieprzygotowany" - radni oceniają pracę Krzysztofa Tworogowskiego

Wystąpienie Krzysztofa Tworogowskiego na dzisiejszych obradach Komisji Budżetu i Finansów Rady Miasta było żenujące. Tak prezentację dyrektora Wydziału Kultury, Turystyki i Promocji Miasta skomentował przewodniczący komisji Tomasz Bogucki.

Radny oburzony był tym, że dyrektor przyszedł na komisję nieprzygotowany, nie przedstawił też żadnych planów promocyjnych miasta na najbliższy czas. Zdaniem Boguckiego dyrektor nie zapoznał się jeszcze ze strategią promocji miasta, na lata 2006-2010. Krzysztof Tworogowski stwierdził przed radnymi, że dokument ten trąci myszką. W opinii Tomasza Boguckiego dyrektor nie spełnia oczekiwań, jakie przed nim postawiono. W ciągu roku pracy nie zrobił nic.

Sam Krzysztof Tworogowski stwierdził, że w niektórych przypadkach radni mają racje. Przyznał, że należy przeanalizować strategię promocji Kielc. Jego zdaniem radni mylą się jednaki twierdząc, że nie ma on wizji na promocje miasta.

W trakcie planowania tegorocznego budżetu, z inicjatywy radnych z Komisji Budżetu zwiększono fundusze na promocję Kielc. Dyrektor Wydziału Promocji wnioskował o 400 tysięcy, radni zasugerowali mu, że mogą przeznaczyć na ten cel milion sześćset tysięcy złotych.

Dzisiejsze wystąpienie, Tworogowski zaczął od wylewania żalu na media, które go krytykują.

:arrow: http://www.radio.kielce.pl/index.php?bL ... id_k=11303

P.S. Chyba najwyższy czas na zmianę na tym stanowisku. Mamy tak wiele atutów, które są niewykorzystywane. Rok czasu jest wystarczający, by zaprezentować wiele ciekawych pomysłów w kwestii promocji miasta.
Żałuję, że nawet pro forma nie wziąłem udziału w konkursie na dyrektora wydziału... Farunki formalne były łatwe do spełnienia, przynajmniej miałbym okazję się wypowiedzieć...
Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość (Michał Anioł)

Awatar użytkownika
Wizard
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1031
Rejestracja: 16 stycznia 2007, o 22:49
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Wizard » 27 lutego 2008, o 10:39

Radom ma świetne tablice witające " Radom Tu chciałbyś mieszkać, czy Jesteś tu miłym gościem". Coś takiego by się Kielcom przydało. Taka mała rzecz, a utkwiła mi w pamięci i powoduje dobre skojarzenia z miastem. 8)
Every dream has a price

Awatar użytkownika
kaggy
Posty: 265
Rejestracja: 2 marca 2006, o 21:13
Lokalizacja: Kielce - Barwinek

Post autor: kaggy » 27 lutego 2008, o 12:39

gorzej jeżeli w odległości 500m od takich tablic widać wzdłuz drogi rozwalające się rudery ;| Najpierw porządki, potem tablice bo inaczej efekt odwrotny od zamierzonego.

seba_ck
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1231
Rejestracja: 31 sierpnia 2006, o 14:01
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: seba_ck » 27 lutego 2008, o 13:08

Radni: Promocja Kielc to kompromitacja

- Nie mamy dobrego planu promocji miasta na ten rok ani strategii na lata następne. To kompromitacja - tak uznali wczoraj radni z komisji oceniającej pracę wydziału dyrektora Krzysztofa Tworogowskiego.


Już wiadomo, jak zamierza promować się miasto w tym roku. Wczoraj dyrektor wydziału kultury, turystyki i promocji UM Krzysztof Tworogowski przedstawił na komisji budżetu i finansów plan pracy oraz strategię promocji miasta na trzy lata. Jej filarem ma być hasło: "Miasto ambitnych projektów kulturalnych". - Kraków jest samograjem, Wrocław wydaje wielkie środki na promocję, a my powinniśmy się skupiać na kilku ambitnych projektach kulturalnych, o których będzie się mówić w kraju - argumentował Tworogowski.

I wyliczył te najambitniejsze projekty: dwie tury festiwalu mody Off Fashion, drugi konkurs fotograficzny "Życie jest piękne", prezentacja kompozycji Krzysztofa Pendereckiego "Siedem bram Jerozolimy", premiera "Zdarzyło się w Judei" Kieleckiego Teatru Tańca do muzyki Krzesimira Dębskiego, kolejne oratorium Zbigniewa Książka "Listy z zakazanego miasta".

Dyrektor Tworogowski chce też, aby wszystkie kieleckie hotele otrzymały za darmo nowe duże stojaki i regularnie materiały promocyjne. Przy placu Artystów ma powstać punkt informacji turystycznej we współpracy z Regionalną Organizacją Turystyczną.

Nie zapomniał o wykorzystaniu faktu, że mamy już uniwersytet. - Będę podkreślał w materiałach promocyjnych, że Kielce są już miastem uniwersyteckim - zapowiedział dyrektor.

Tworogowski uznał, że 1,6 mln zł tegorocznego budżetu na promocję jest wystarczające. Jedyny konkretny wydatek, jaki wyliczył, to 200 tys. zł na nowe "witacze" na granicach Kielc.

Nie zabrakło też poezji. Dyrektor polemizował z twierdzeniem, jakoby Kielce były miastem "biednym, brudnym i z kiepską pogodą", porównując gród nad Silnicą do Chicago i chwaląc służby miejskie za czystość.

Tego radni nie wytrzymali i przerywając Tworogowskiemu, domagali się konkretów.

Ostro skrytykował dyrektora przewodniczący komisji Tomasz Bogucki (Porozumienie Samorządowe). - Czy zapoznał się pan z dokumentem "Strategia promocji Kielc na lata 2006-2010"? Bo z tego, co słyszę, to ani w ząb. Tak naprawdę rok pana pracy nie przyniósł nic albo prawie nic - stwierdził.

I sam podrzucił dwa pomysły. - Ostatnie odkrycia wskazują na to, że Kielce mają dziesięć wieków. A może by promować miasto z tysiącletnią historią? Albo wykorzystać do promocji 20. rocznicę samorządu? - zastanawiał się Bogucki.

Władysław Burzawa (Porozumienie Samorządowe) skrytykował pomysł promowania uniwersyteckiego charakteru Kielc. - Uniwersytet to oczywiście chwalebna rzecz, ale ma go już wiele miast w Polsce - zauważył.

Za to podsunął swoje pomysły: na miejskich ulotkach pisać o tym, co w Kielcach jest "naj" w skali kraju, jak unikatowe gatunki flory i fauny, kilku milionerów i kilka dobrych firm, podkreślać, że jesteśmy jednym z najbezpieczniejszych miast w kraju, nagrać spot reklamowy podczas Święta Kielc i umieścić go w serwisie YouTube, przy najbardziej zatłoczonych odcinkach zakopianki umieścić billboardy z napisem "Stoisz w korku? A w Kielcach jest siedem wyciągów narciarskich".

Jacek Nowak (Porozumienie Samorządowe) zaproponował, aby dać Tworogowskiemu czas na lepsze przygotowanie. - Pan dyrektor miał przez rok wystarczająco dużo czasu, a nie ma ani planu na ten rok, ani na trzy lata - skwitował Bogucki.

Radna Alicja Obara (LiD) domagała się informacji o festiwalu harcerskim i Święcie Kielc, które Tworogowski w swoim wystąpieniu pominął. - Przedstawił pan luźną koncepcję kilku wydarzeń nieorganizowanych przez miasto, do których chcemy się tylko podłączyć - zauważył Jarosław Karyś (PiS).

Tworogowskiego bronili Nowak, sekretarz Janusz Koza i skarbnik miasta Barbara Nowak. Przypomnieli, że radni mają dostęp do szczegółowego planu wydatków wydziału promocji i że miasto wydaje regularnie pieniądze na publikacje promocyjne i reklamy, utrzymuje kontakty zagraniczne. - Czemu pan tego wszystkiego nie mówi? - pytała Nowak.

Odpowiadając, Tworogowski wyliczył, ile miasto dołoży do tegorocznych imprez i ile wyda na materiały promocyjne. Przyznał, że "Strategię promocji Kielc na lata 2006-2010" trzeba poprawić, bo "trąci myszką".

To nie koniec dyskusji o promocji miasta. Radni zagłosowali, aby rada zajęła się tym tematem podczas sesji i przyjęła w formie uchwały nową strategię promocji miasta.

Jak promować nasze miasto

A co Państwo sądzą o planach wydziału promocji miasta? Czekamy też na opinie dotyczące pomysłów radnych. Można pisać na adres: redakcja@kielce.agora.pl lub dzwonić 041 24 98 2006.

Źródło: Gazeta Wyborcza Kielce
:arrow: http://miasta.gazeta.pl/kielce/1,35255,4966755.html

P.S. Fajny pomysł na promocję miasta przedstawił przewodniczący komisji Tomasz Bogucki odnośnie ostatniego odkrycia wskazującego na to, że Kielce mają dziesięć wieków. Dlaczego tak istotna informacja dla naszego miasta nie jest reklamowana? Ponadto świetny pomysł przedstawił Władysław Burzawa. Hasło reklamowe z pewnością zostałoby zauważone.
Zmieniaj świat na taki, jaki sobie wymarzyłeś.

ODPOWIEDZ