Galeria Echo – sklepy, wydarzenia nieinwestycyjne
Moderatorzy: Autor, sueno, Daniel, Sirek1
Tesco extra to coś celującego w wyższą półkę cenową i jakościową, czy po prostu większe powierzchniowo to samo dziadostwo z dopiskiem "extra" ?
Chociaż co by nie robili, Tesco Piotrem i Pawłem się nigdy nie stanie, ale widać pojawienie się lepszej marki wpływa pozytywnie na zmiany w konkurencji, bo jak do tej pory niewiele robili, a właściwie nic, żeby zdobyć klienta bardziej wymagającego.
Chociaż co by nie robili, Tesco Piotrem i Pawłem się nigdy nie stanie, ale widać pojawienie się lepszej marki wpływa pozytywnie na zmiany w konkurencji, bo jak do tej pory niewiele robili, a właściwie nic, żeby zdobyć klienta bardziej wymagającego.
pierwszy link z gogle i taka informacja:
"Sklepy Extra to:
czytelny układ sklepu, więcej przestrzeni
nowoczesne wyposażenie oraz inspirująca atmosfera na stoiskach
mnóstwo nowych, wysokiej jakości produktów w ofercie
dodatkowe, bardzo atrakcyjne promocje
nowe usługi na hali sprzedaży"
źródło: http://www.tesco.pl/sklepy/extra/index.php
"Sklepy Extra to:
czytelny układ sklepu, więcej przestrzeni
nowoczesne wyposażenie oraz inspirująca atmosfera na stoiskach
mnóstwo nowych, wysokiej jakości produktów w ofercie
dodatkowe, bardzo atrakcyjne promocje
nowe usługi na hali sprzedaży"
źródło: http://www.tesco.pl/sklepy/extra/index.php
Nowe stoiska pojawią się w Tesco w kieleckiej Galerii Echo już pod koniec marca. Po modernizacji hipermarket będzie najbardziej nowoczesnym sklepem sieci w całym kraju.
Przede wszystkim poszerzona zostanie oferta handlowa hipermarketu. Pojawią się też nowe stoiska. A wśród nich m.in. Optyk, gdzie będzie można bezpłatnie przebadać sobie wzrok oraz stoisko Telefony, przy którym specjalista doradzi wybór odpowiedniej komórki i akcesoriów.
Powiększone zostanie również stoisko Zdrowie i Uroda. Pojawi się tam ponad 20 nowych produktów. W miejscu dotychczasowego grilla otwarta zostanie natomiast samoobsługowa restauracja. Wszystkie dania będą sprzedawane w jednej cenie za 100 g.
Ofertę poszerzy również stanowisko RTV/AGD. Najbardziej zmieni się jednak stoisko odzieżowe, które zajmie aż jedną piątą powierzchni hipermarketu.
Wszystkie zmiany zostaną wprowadzone od 29 marca.
Więcej... http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,35255, ... z1pkdevlIW[/b]
@Trojanek
Piotr i Pawel to beda delikatesy (male w porowaniu z Tesco), nie wiem czy widziales ich ceny, nie sa zbyt konkurencyjni...
Przede wszystkim poszerzona zostanie oferta handlowa hipermarketu. Pojawią się też nowe stoiska. A wśród nich m.in. Optyk, gdzie będzie można bezpłatnie przebadać sobie wzrok oraz stoisko Telefony, przy którym specjalista doradzi wybór odpowiedniej komórki i akcesoriów.
Powiększone zostanie również stoisko Zdrowie i Uroda. Pojawi się tam ponad 20 nowych produktów. W miejscu dotychczasowego grilla otwarta zostanie natomiast samoobsługowa restauracja. Wszystkie dania będą sprzedawane w jednej cenie za 100 g.
Ofertę poszerzy również stanowisko RTV/AGD. Najbardziej zmieni się jednak stoisko odzieżowe, które zajmie aż jedną piątą powierzchni hipermarketu.
Wszystkie zmiany zostaną wprowadzone od 29 marca.
Więcej... http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,35255, ... z1pkdevlIW[/b]
@Trojanek
Piotr i Pawel to beda delikatesy (male w porowaniu z Tesco), nie wiem czy widziales ich ceny, nie sa zbyt konkurencyjni...
Opinie o wyjątkowo wysokich cenach w Piotr i Paweł są trochę przesadzone. Portal dlahandlu.pl monitoruje ceny 50 najpopularniejszych produktów FMCG (np. bułka kajzerka 50 gramów, chleb 1000 gramów, herbata, proszek, szampon do włosów itp). Z zestawień tam opracowywanych wynika, że Piotr i Paweł rzeczywiście nie jest najtańszy, ale drożej bywa np. w Tesco, Realu, Lewiatanie. Tak to wygląda w Warszawie, Bydgoszczy, Poznaniu czy Wrocławiu.atomm pisze: Piotr i Pawel to beda delikatesy (male w porowaniu z Tesco), nie wiem czy widziales ich ceny, nie sa zbyt konkurencyjni...
Oczywiście takie rankingi nie zbierają informacji o wszystkich produktach, ale dają jako takie pojęcie na temat cen w poszczególnych sklepach.
Piotr i Paweł jest bardzo dobrym sklepem, z pewnością znajdzie spore grono klientów.
Zestawienie dostępne tutaj: http://www.dlahandlu.pl/koszyk/miasto/warszawa,4.html
- MeehoweCK
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 3317
- Rejestracja: 25 września 2005, o 17:41
- Lokalizacja: Warszawa / Kielce
- Kontakt:
Piotr i Paweł uchodzi za drogiego, bo podobnie jak Alma można w nim zakupić drogie towary, których gdzie indziej zwyczajnie nie ma. Ale standardowe produkty mają w cenach niewiele odbiegających od normy.
Do tej pory najładniej urządzony hipermarket jaki widziałem to Carrefour w Arkadii. Nie lubię hipermarketów, ale tam naprawdę aż przyjemnie się wchodzi.
Do tej pory najładniej urządzony hipermarket jaki widziałem to Carrefour w Arkadii. Nie lubię hipermarketów, ale tam naprawdę aż przyjemnie się wchodzi.
Piotr i Pawel to beda delikatesy (male w porowaniu z Tesco), nie wiem czy widziales ich ceny, nie sa zbyt konkurencyjni...
Rzecz w tym, że PiP nie jest i nigdy nie bedzie konkurencyjny dla Tesco, bo on nie ma i nawet nie chce byc konkurencyjny, jak sama nazwa "delikatesy" wskazuje. Pokuszę się nawet o stwierdzenie, że to nie jest sklep dla tych samych klientów ktorzy są klientami Tesco.
Pomijając podstawowe produkty, jak wspomniał poprzednik, wcale nie najdrozsze, oraz fakt o którym wspomnial drugi poprzednik, że wysokie ceny są i owszem, niektórych produktów sprowadzanych bezpośrednio przez sieć z całego swiata. Na przyklad jako wielbiciel oliwek, w PiP mam ich całą półkę z wszystkich krajów w jakich chyba rosną, i wszystkich konfiguracjach zalewy i nadzienia. I tak jest właściwie z wszystkim. Nie wiem jak bedzie wyglądal PiP w Kielcach (bo słyszałem że w Jankach jest kiepski), ale jesli tak jak te które znam w Toruniu czy Zielonej Gorze, to wydaje mi się, że asortyment np stoiska wędliniarsko-garmażeryjnego jest leszy niż wszystkich kieleckich sklepów razem wziętych. I na to czekam.
Galeria Echo. Zobacz Tesco Extra
Ogromne stoisko odzieżowe, salon optyczny czy samoobsługowa restauracja. W czwartek oficjalne otwarcie po trwającym kilka tygodni remoncie hipermarketu Tesco w Galerii Echo.
Jak informuje biuro prasowe Tesco, największe zmiany czekają klientów na stoisku odzieżowym, bowiem zajmuje on teraz aż jedną piątą powierzchnię całego sklepu. Inaczej wygląda też stoisko z kosmetykami, które przypomina drogerię z ekskluzywnymi markami jak Vichy czy Eucerin.
Zmieni się też nazwa, bowiem od teraz hipermarket będzie się nazywał Tesco Extra. Uroczyste otwarcie odbędzie się w czwartek. Na klientów, którzy tego dnia wybiorą się na zakupy, będą czekać niespodzianki. Chętne osoby będą mogły sobie zrobić zdjęcie z gwiazdą telewizyjnych reklamówek Tesco - Heniem.
http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,35255, ... ECIA_.html
Ogromne stoisko odzieżowe, salon optyczny czy samoobsługowa restauracja. W czwartek oficjalne otwarcie po trwającym kilka tygodni remoncie hipermarketu Tesco w Galerii Echo.
Jak informuje biuro prasowe Tesco, największe zmiany czekają klientów na stoisku odzieżowym, bowiem zajmuje on teraz aż jedną piątą powierzchnię całego sklepu. Inaczej wygląda też stoisko z kosmetykami, które przypomina drogerię z ekskluzywnymi markami jak Vichy czy Eucerin.
Zmieni się też nazwa, bowiem od teraz hipermarket będzie się nazywał Tesco Extra. Uroczyste otwarcie odbędzie się w czwartek. Na klientów, którzy tego dnia wybiorą się na zakupy, będą czekać niespodzianki. Chętne osoby będą mogły sobie zrobić zdjęcie z gwiazdą telewizyjnych reklamówek Tesco - Heniem.
http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,35255, ... ECIA_.html
Lancerto SA, właściciel sieci salonów tej marki, podpisała umowę najmu dla salonu w Galerii Echo w Kielcach. Lokal o powierzchni 84 metrów kwadratowych zostanie uruchomiony na początku czerwca 2012 roku. Właściciel marki planuje do końca 2012 roku uruchomić jeszcze sześć nowych salonów.
Obecnie w ramach sieci funkcjonują 22 butiki. Strategia firmy przewiduje, że średnia powierzchnia sklepu w galerii handlowej to 80 mkw. W kwietniu otwarto butik o powierzchni 68,3 mkw. w Nova Park Gorzów Wielkopolski.
Jak informował redakcję Retailnet.pl Tomasz Ciąpała, wiceprezes zarządu Lancerto SA., spółka w 2012 roku planuje otworzyć cztery salony retailowe m.in. City Center Rzeszów oraz dwa outletowe m.in. Outlet Park w Szczecinie i Ptak Outlet w Łodzi.
Lancerto SA. powstała w 2007 roku i specjalizuje się w projektowaniu oraz sprzedaży eleganckich i oficjalnych ubrań męskich. Makra Lancerto dostępna jest wyłącznie w sieci salonów firmowych zlokalizowanych w całej Polsce. Wszystkie kolekcje pod marką Lancerto powstają w Polsce i są tworzone przez zespół krawców, od lat specjalizujących się w modzie męskiej. Sklepy oferują pełen asortyment mody męskiej: garnitury, smokingi, marynarki, spodnie, buty, kurtki, swetry, paski, spinki, szale, parasole, akcesoria ślubne (kamizelki i muszniki).
źródło: retailnet.pl
Obecnie w ramach sieci funkcjonują 22 butiki. Strategia firmy przewiduje, że średnia powierzchnia sklepu w galerii handlowej to 80 mkw. W kwietniu otwarto butik o powierzchni 68,3 mkw. w Nova Park Gorzów Wielkopolski.
Jak informował redakcję Retailnet.pl Tomasz Ciąpała, wiceprezes zarządu Lancerto SA., spółka w 2012 roku planuje otworzyć cztery salony retailowe m.in. City Center Rzeszów oraz dwa outletowe m.in. Outlet Park w Szczecinie i Ptak Outlet w Łodzi.
Lancerto SA. powstała w 2007 roku i specjalizuje się w projektowaniu oraz sprzedaży eleganckich i oficjalnych ubrań męskich. Makra Lancerto dostępna jest wyłącznie w sieci salonów firmowych zlokalizowanych w całej Polsce. Wszystkie kolekcje pod marką Lancerto powstają w Polsce i są tworzone przez zespół krawców, od lat specjalizujących się w modzie męskiej. Sklepy oferują pełen asortyment mody męskiej: garnitury, smokingi, marynarki, spodnie, buty, kurtki, swetry, paski, spinki, szale, parasole, akcesoria ślubne (kamizelki i muszniki).
źródło: retailnet.pl
- tomasz2719
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 867
- Rejestracja: 8 marca 2008, o 00:19
- Lokalizacja: Kielce
na sklepach zamykanych ostatnio pojawia się ta grafika "otwarcie wkrótce" zastapila to stare znakowanie wolnych lokali. Watpie zeby Trendy wrócilo w tym samym miejscu, może się przenoszą w inne miejsce. Co do W&M to się mylisz bo funkcjonowały oby dwa sklepy - Ci sami własciciele, ten na starej czesci zostal zamkniety niedawno (2-3 tyg. temu(\)