Przebudowa dworca PKP
Moderatorzy: Nowak, Autor, sueno, Daniel, Sirek1
... Pomnik .
.... do Mtb .
Jako osoba nawet kumata w tematach : adaptacja .. renowacja
odrestaurowywanie .. danych budowli ( to moja obecna praca ) ....
nie przyznam Ci racji .
Dlaczego ??? .... Bo akurat to obecne miejsce jest .. ,, rewelacyjne ,,
i jak najbardziej odpowiednie .. np : historycznie .
Bo .. m . innymi .... zrealizowane marzenie mojego dziadka ( kolejarza )
to ufundowanie ( wykonanie .. odtworzenie ) takiego samego pomnika
jak jego zniszczony poprzednik i postawienie go w tym samym miejscu .
Bo troszku kasy .. jego i mojej .. jest w tym symbolu i takiej a nie innej
lokalizacji .
Bo .. ( uwierz mi w takie zdanie ) .. odpowiednia adaptacja i renowacja
resztki starego dworca .. budowa nowego .. przebudowa placu i dobre
zagospodarowanie ogromu .. ,, kolejowego terenu ,,
wykluczy takowe opinie !
Ten pomnik to po prostu istota i odniesienie do historii tego miejsca .
Jako osoba nawet kumata w tematach : adaptacja .. renowacja
odrestaurowywanie .. danych budowli ( to moja obecna praca ) ....
nie przyznam Ci racji .
Dlaczego ??? .... Bo akurat to obecne miejsce jest .. ,, rewelacyjne ,,
i jak najbardziej odpowiednie .. np : historycznie .
Bo .. m . innymi .... zrealizowane marzenie mojego dziadka ( kolejarza )
to ufundowanie ( wykonanie .. odtworzenie ) takiego samego pomnika
jak jego zniszczony poprzednik i postawienie go w tym samym miejscu .
Bo troszku kasy .. jego i mojej .. jest w tym symbolu i takiej a nie innej
lokalizacji .
Bo .. ( uwierz mi w takie zdanie ) .. odpowiednia adaptacja i renowacja
resztki starego dworca .. budowa nowego .. przebudowa placu i dobre
zagospodarowanie ogromu .. ,, kolejowego terenu ,,
wykluczy takowe opinie !
Ten pomnik to po prostu istota i odniesienie do historii tego miejsca .
... zbytki - zabytki .
Owszem ....
ale nie tylko budowlami zabytkowymi .
Znajomi pomogli mi w przybyciu na la Corse i znalezieniu pracy .
Na razie .. moja '' przygoda z Napoleonem '' .. trwa dwie wiosny .
ale nie tylko budowlami zabytkowymi .
Znajomi pomogli mi w przybyciu na la Corse i znalezieniu pracy .
Na razie .. moja '' przygoda z Napoleonem '' .. trwa dwie wiosny .
-
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 910
- Rejestracja: 26 stycznia 2006, o 22:13
- Lokalizacja: Kielce
Re: ... zbytki - zabytki .
A jaka pogoda jest teraz na Korsyce?corse pisze:Owszem ....
ale nie tylko budowlami zabytkowymi .
Znajomi pomogli mi w przybyciu na la Corse i znalezieniu pracy .
Na razie .. moja '' przygoda z Napoleonem '' .. trwa dwie wiosny .
... pogoda .
Podczas dnia .. temperatura ok . 11 - 12 stopni na plusie .
W nocy spada do siedmiu . Na razie nie kropi deszcz .
Lekki wiatr .. lekkie zachmurzenie i jeszcze sporo promienistej energii .
Ale .. to nie forum o pogodzie .. odbiegamy od tematu .
W nocy spada do siedmiu . Na razie nie kropi deszcz .
Lekki wiatr .. lekkie zachmurzenie i jeszcze sporo promienistej energii .
Ale .. to nie forum o pogodzie .. odbiegamy od tematu .
- tom
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 2504
- Rejestracja: 29 grudnia 2005, o 10:15
- Lokalizacja: Kielce, Lublin
- Kontakt:
A co byście powiedzieli na to, zeby po przebudowie placu przed dworcem gdzieś na uboczu zrobić pętlę autobusową, albo chociaż mały terminal np. z dwoma, czy trzema rzędami równoległych do siebie o do dworca przystanków?
Pasażerowie mieliby blizej, a poza tym przed dobudową Nowej Żelaznej będą musiały zniknąć kończące bieg Na Żelaznej autobusy ZTM.
Te przystanki można przenieść w okolice placu przed nowym Dworcem PKP.
Wyglądałoby to mniej więcej tak:
- z Żelaznej autobusy wjeżdzałyby pod Dworzec PKP na trzy stanowiska równoległe do siebie i równoległe do Żelaznej,
- byłyby jakby dwa perony odzielone od siebie wysepkami, na których znajdowałyby się ławki, rozkłady jazdy, ewentualnie kioski.
- perony te byłyby połączone z Dworcem PKP i ulicą Sienkiewicza przejsciem podziemnym,
- perony byłyby w pełni zadaszone,
- obecne przystanki ZTM na Żelaznej powinny zostać zlikwidowane, wszystkie autobusy wjeżdzałyby na terminal przed Dworcem PKP,
- autobusy, które jadą dalej typu 44, 46, 37, 20, 13, 39 i cała reszta, wjeżdzałyby na peron najbliższy ulicy Zelaznej, czyli pierwszy od Żelaznej,
- autobusy, które kończą bieg typu 43, 18, 17, 12, 32 i reszta wjeżdzałyby na perony 2 i 3 i tam by stały, oczekując na pasażerów,
- jeden peron powinien pomieścić 4-5 autobusów po jednej stronie czyli łącznie 8-10. Dwa perony(czyli wszystkie) mieściłyby więc 16-20 pojazdów jednocześnie. To chyba wystarczajaca ilość.
Co sądzicie o takim rozwiązaniu? Ma ono na celu przede wszystkim lepszą obsługę pasażerów.
Trzeba jeszcze tylko opracować, w jaki sposób będą wracały z terminalu autobusy jadące z powrotem w Czarnowską . Będą musiały z terminalu zawracać przez Żelazną do Czarnowskiej. Trzeba nad tym pomyśleć, bo swiatła raczej nie wchodzą w grę .
Pasażerowie mieliby blizej, a poza tym przed dobudową Nowej Żelaznej będą musiały zniknąć kończące bieg Na Żelaznej autobusy ZTM.
Te przystanki można przenieść w okolice placu przed nowym Dworcem PKP.
Wyglądałoby to mniej więcej tak:
- z Żelaznej autobusy wjeżdzałyby pod Dworzec PKP na trzy stanowiska równoległe do siebie i równoległe do Żelaznej,
- byłyby jakby dwa perony odzielone od siebie wysepkami, na których znajdowałyby się ławki, rozkłady jazdy, ewentualnie kioski.
- perony te byłyby połączone z Dworcem PKP i ulicą Sienkiewicza przejsciem podziemnym,
- perony byłyby w pełni zadaszone,
- obecne przystanki ZTM na Żelaznej powinny zostać zlikwidowane, wszystkie autobusy wjeżdzałyby na terminal przed Dworcem PKP,
- autobusy, które jadą dalej typu 44, 46, 37, 20, 13, 39 i cała reszta, wjeżdzałyby na peron najbliższy ulicy Zelaznej, czyli pierwszy od Żelaznej,
- autobusy, które kończą bieg typu 43, 18, 17, 12, 32 i reszta wjeżdzałyby na perony 2 i 3 i tam by stały, oczekując na pasażerów,
- jeden peron powinien pomieścić 4-5 autobusów po jednej stronie czyli łącznie 8-10. Dwa perony(czyli wszystkie) mieściłyby więc 16-20 pojazdów jednocześnie. To chyba wystarczajaca ilość.
Co sądzicie o takim rozwiązaniu? Ma ono na celu przede wszystkim lepszą obsługę pasażerów.
Trzeba jeszcze tylko opracować, w jaki sposób będą wracały z terminalu autobusy jadące z powrotem w Czarnowską . Będą musiały z terminalu zawracać przez Żelazną do Czarnowskiej. Trzeba nad tym pomyśleć, bo swiatła raczej nie wchodzą w grę .
Komisja Rewizyjna czuwa!
fajny projekt,nawet mozliwy i niedrogi do realizacji.tylo wlasnie problem z zawracajacymi z powrotem w strone czarnowskiej.
pomysly pomyslami a miasto bedzie chcialo wybudowac jak najtaniej wiec nie ma co liczyc na tego typu bajery a szkoda.
pomysly pomyslami a miasto bedzie chcialo wybudowac jak najtaniej wiec nie ma co liczyc na tego typu bajery a szkoda.
Rappers I monkey flip em with the funky rhythm I be kickin, musician, inflictin composition...
- tom
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 2504
- Rejestracja: 29 grudnia 2005, o 10:15
- Lokalizacja: Kielce, Lublin
- Kontakt:
Po zamknięciu Paderweskiego sprawa sie jeszcze bardziej skomplikuje, bo na Żelazną przejdzie cały ruch. Nie bardzo sobie to wyobrażam. Najlepiej byłoby przeprowadzić wiadukt "zwrotny" od Dworca PKP za Sienkiewicza, na wysokości Poczty i potem wytyczyc osobne pasmo dla autobusów wzdłuż Żelaznej. Jest to rozwiazanie raczej z gatunku futurystycznych i niewykonalnych, ale fajnie by to wygladało, a przede wszystkim byłoby funkcjonalne .
Komisja Rewizyjna czuwa!
- Tomek
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1002
- Rejestracja: 13 marca 2006, o 16:12
- Lokalizacja: Kielce / Bytom
Bardzo mnie cieszy sprawa budowy. Kiedy ogladam zdjecia starego dworca zloszcze się w myślach ze mamy teraz takie "coś" A stary byl bardzo ładny... Dobrze, że odbudowano pomnik i koniecznie musi tam stać. To sprawa bezdyskusyjna. To nie kiosk by go przenosic gdziekolwiek. Jeśli chodzi o problemy związane z organizacją ruchu autobusow (świetny pomysł) uważam, że stopniowo równolegle ze zmianami innymi w ruchu wszystko zacznie się wyjaśniać i stawać sie łatwiejsze;)
- Sz.J.
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1113
- Rejestracja: 22 września 2005, o 18:14
- Lokalizacja: Kielce
Dziś GW w dodatku Komunikaty:
PKP zapraszają na spotkanie zainteresowane podmioty działające w branży inwestycyjnej, poświęcone przedstawieniu informacji o strategii inwestycyjnej na następujących obiektach dworcowych wraz z przylegającymi terenami:
Gdynia, Katowice,Kielce
29.03.2006 w centrali PKP
PKP zapraszają na spotkanie zainteresowane podmioty działające w branży inwestycyjnej, poświęcone przedstawieniu informacji o strategii inwestycyjnej na następujących obiektach dworcowych wraz z przylegającymi terenami:
Gdynia, Katowice,Kielce
29.03.2006 w centrali PKP
Ostatnio zmieniony 22 marca 2006, o 00:26 przez Sz.J., łącznie zmieniany 1 raz.