Strona 4 z 4

: 29 grudnia 2011, o 00:22
autor: Aphex1
Genialne w swojej prostocie! 8)

: 29 grudnia 2011, o 00:24
autor: MeehoweCK
WOW! Rewelacja!!

: 29 grudnia 2011, o 17:32
autor: michal_ck
Ale nad wejściem pojawił się nowy szyld "Komitet", niestety gorszy. Ten czerwony - kultowy został zlikwidowany.

: 29 grudnia 2011, o 19:02
autor: ice
Jak zupełnie dwie rózne kamienice.

: 29 grudnia 2011, o 21:45
autor: bender
Przepraszam ale co tu takiego rewelacyjnego? Wystemplowano reklamy. Też mi sztuka :D

: 30 grudnia 2011, o 00:30
autor: Masmix
Pokaż lepszą mistrzu.

: 30 grudnia 2011, o 08:20
autor: bender
Ale ja się tym zawodowo nie zajmuję. Tym czasem ktoś, kto się zajmuje, zwyczajnie wywalił reklamy wiszące na ścianach. Wyszło ładnie ale pomysł raczej mało rewolucyjny.

: 30 grudnia 2011, o 08:34
autor: RZ
Ale takie właśnie było założenie.

: 30 grudnia 2011, o 08:39
autor: bender
No i wystarczyło napisać, że wyszło fajnie. Z całym szacunkiem dla autora tej wypowiedzi, ale komentarz "WOW! Rewelacja!!" był chyba na wyrost? :mrgreen:

Tak wiem - świnia jestem. :wink:

: 30 grudnia 2011, o 09:06
autor: Oskar
Dlaczego na wyrost? Czy prostota nie może być rewelacyjna? Ten konkurs pokazuje, że właściciele budynków czy lokali właśnie zamiast tą prostotą się kierować, to zaczynają kombinować i wychodzi jeden wielki bałagan. Też uważam, że zaprezentowana wizja jest świetna. Poza tym inaczej kwestia wygląda gdy w kamienicy jest np. tylko jeden lokal i tworzymy szyld specjalnie dla niego (tutaj jest duże pole do popisu i autor może zaprezentować swoje umiejętności), a inaczej gdy jest kilkanaście firm usługowych na małej przestrzeni.

: 30 grudnia 2011, o 13:37
autor: MeehoweCK
Myślę, że problemem jest to, że w takiej kamienicy każdy najemca odnosi wrażenie, że jest słabiej widoczny niż jego sąsiedzi. Wtedy wiesza większą szmatę, inni najemcy robią to samo i zaczyna się wyścig zbrojeń, którego nikt nie kontroluje.