GDDKiA Kielce - [S7] Obwodnica Kielc

Inwestycje zrealizowane

Moderatorzy: Nowak, Autor

Awatar użytkownika
MeehoweCK
Ranga: Dyrektor budowy ;)
Posty: 3317
Rejestracja: 25 września 2005, o 17:41
Lokalizacja: Warszawa / Kielce
Kontakt:

Post autor: MeehoweCK » 3 listopada 2009, o 22:25

Bo obecnie trasa jest bardzo niebezpieczna. Kierowcy wjeżdżają na ekspresówkę i wariują wyprzedzając na trzeciego. Co by nie mówić - na trasie dwujezdniowej trudniej spowodować wypadek.

Poza tym... ciesz się, że robią, a nie pytaj po co :P następnym razem mogą stwierdzić, że co innego jest ważniejsze.
Ambicja to coś co prowadzi ludzkość do postępu, a ludzi do depresji

=CK=
Posty: 304
Rejestracja: 20 lipca 2008, o 11:19

Post autor: =CK= » 4 listopada 2009, o 00:46

pk5 pisze:Dlaczego juz potrzebna jest druga nitka?
Jednym z powodów jest zwiększenie natężenia ruchu. Do tego dochodzi jeszcze podniesienie standardu drogi szybkiego ruchu. Od Skarżyska po nowej S7 2x2 samochody będą mknąć, po dojechaniu do początku obecnej obwodnicy będzie wąskie gardło co przy zwężeniu jezdni zawsze powoduje niebezpieczne sytuacje, zazwyczaj dlatego, że nie stosuje się jazdy "na suwak".

Awatar użytkownika
AR
Ranga: Dyrektor budowy ;)
Posty: 5704
Rejestracja: 15 listopada 2005, o 19:01
Lokalizacja: QKI
Kontakt:

Post autor: AR » 4 listopada 2009, o 09:45

pk5 pisze:Dlaczego juz potrzebna jest druga nitka?
Nie żartuj...
Jak często jeździsz po polskich drogach, że nie dostrzegasz potrzeby budowy drugich pasów?
Wszystkim się podoba, a tobie się nie podoba

Awatar użytkownika
Autor
Site Admin
Posty: 11645
Rejestracja: 21 września 2005, o 14:05
Lokalizacja: Bilbało!
Kontakt:

Post autor: Autor » 4 listopada 2009, o 11:09

A gospodarcze... :roll:

suchy
Posty: 167
Rejestracja: 6 stycznia 2009, o 22:51
Lokalizacja: Kielce/Baranówek

Post autor: suchy » 4 listopada 2009, o 18:40

W Polsce na razie wszedzie jest potrzeba zbudowania wszytskiego, więc myślę, że druga nikt nie jest pomysłem całkowicie chybionym. :wink:

savage
Posty: 29
Rejestracja: 24 września 2009, o 07:52
Lokalizacja: CK

Post autor: savage » 4 listopada 2009, o 18:58

=CK= pisze:Nic nie piszą czy po oddaniu nowej nitki będą zmieniać malowanie na istniejącej - wschodniej. Obecnie szerokość pasa wynosi 3,75m, czyli tyle ile na autostradzie 2x2. Do rzeczy: jeśli zostawią malowanie to odcinek Chęciny - Wiśniówka będzie miał miejscami 2x2 (3,75m), jakby nie patrzeć jedna nitka A7 :lol:
Przypomnę tylko, że obecna obwodnica jest tzw. autostradą w półprofilu; zabrakło kasy na drugą nitkę, więc wybudowaną drogę podzielili na pół i zrobiono jednojezdniową S7, ale budowana była (m.in. zakręty) o parametrach autostradowych na tamte czasy.
Podbudowa a z pewnością nawierzchnia powoli upomina się o modernizację.
Właśnie tu jest ciekawie.
Nie orientujesz się jaka jest obecnie szerokość całej jezdni ?
Wg projektu nowa S-7 ma mieć 2x3,5 + 2,5 pobocze.

Awatar użytkownika
CKfan
Ranga: Dyrektor budowy ;)
Posty: 4200
Rejestracja: 20 grudnia 2005, o 20:56
Lokalizacja: Kielce os. Jagiellońskie

Post autor: CKfan » 4 listopada 2009, o 19:17

noo to wychodzi na to, że obecna nitka ma 2x3,75m+2*?m
za ? można wg wstawić wartość ~1,5m, co daje w sumie szerokość jezdni ~10,5. Niech mnie ktoś poprawi, jeśli ma lepsze dane
Sorry, takiego mamy prezydenta...

Awatar użytkownika
Autor
Site Admin
Posty: 11645
Rejestracja: 21 września 2005, o 14:05
Lokalizacja: Bilbało!
Kontakt:

Post autor: Autor » 5 listopada 2009, o 21:45

Echo Dnia pisze: Zwycięzcę powinniśmy poznać na przełomie grudnia i stycznia, a budowa ruszy najprawdopodobniej w połowie 2010 roku i zakończy 18 miesięcy później, czyli pod koniec 2011 roku.
Uwzgledniajac przerwe między 15 grudnia - 15 marca, to pojedziemy nie wczesniej niz w styczniu 2012 roku.

Awatar użytkownika
sueno
Ranga: Dyrektor budowy ;)
Posty: 4907
Rejestracja: 31 maja 2006, o 21:56
Lokalizacja: Świat czerwonego smoka
Kontakt:

Post autor: sueno » 5 listopada 2009, o 21:57

a MISIE wydaje, że robota ruszy 15 marca czyli zaraz jak skończy się przerwa zimowa a nie jak podaje Echo że w połowie roku. Nikogo myślącego nie stać na takie opóźnienia.
Najlepsza gra w sieci: http://www.reddragon.pl

"Są fachowcy i nie widzę potrzeby, żeby nauczyciel dyktował, jak ma się budować drogi" - autor znany :D

Awatar użytkownika
Autor
Site Admin
Posty: 11645
Rejestracja: 21 września 2005, o 14:05
Lokalizacja: Bilbało!
Kontakt:

Post autor: Autor » 5 listopada 2009, o 23:00

Ale firmy stac na protesty.

Awatar użytkownika
Ahmed
Posty: 239
Rejestracja: 19 maja 2008, o 17:56

Post autor: Ahmed » 6 listopada 2009, o 19:48

Dlatego przetarg będzie dwustopniowy, aby zminimalizować skutki protestów.
Mój kraj Polska, moja Ojczyzna Świętokrzyskie, mój Dom Kielce

Awatar użytkownika
sueno
Ranga: Dyrektor budowy ;)
Posty: 4907
Rejestracja: 31 maja 2006, o 21:56
Lokalizacja: Świat czerwonego smoka
Kontakt:

Post autor: sueno » 6 listopada 2009, o 22:13

Widzę że kolega się zna na p.z.p. ;) Dlatego robią to w ograniczonym ;)
Najlepsza gra w sieci: http://www.reddragon.pl

"Są fachowcy i nie widzę potrzeby, żeby nauczyciel dyktował, jak ma się budować drogi" - autor znany :D

Awatar użytkownika
Ahmed
Posty: 239
Rejestracja: 19 maja 2008, o 17:56

Post autor: Ahmed » 7 listopada 2009, o 19:37

ice pisze:Rekordowa inwestycja drogowa

.....Ma być dwustopniowy, by uniknąć kłopotów z jego rozstrzygnięciem. Kwestionowanie wyników przetargów kilkukrotnie znacznie opóźniło ważne inwestycje. Teraz do końca listopada zainteresowane firmy mogą składać wnioski o uwzględnienie ich ofert. Potem komisja przetargowa zdecyduje, które z nich mogą złożyć ofertę cenową. Taka procedura ma przyspieszyć cały proces tak, by sama budowa mogła się rozpocząć w połowie przyszłego roku.....


Źródło: Gazeta Wyborcza Kielce

Po prostu potrafię czytać (ze zrozumieniem) prasę jak również posty zamieszczone przez innych szanownych kolegów z forum.
Pozdrawiam
Mój kraj Polska, moja Ojczyzna Świętokrzyskie, mój Dom Kielce

Awatar użytkownika
Autor
Site Admin
Posty: 11645
Rejestracja: 21 września 2005, o 14:05
Lokalizacja: Bilbało!
Kontakt:

Post autor: Autor » 30 grudnia 2009, o 22:04

Lista Wykonawców, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

1. IMPRESA CAVALLERI OTTAVIO S.p.A.
Via Anemone 20/A, 20-044 Dalmine (BG) Włochy

2. Konsorcjum firm:
Lider – BÖGL & KRÝSL k.s. 152 00 Praha 5, Renoirova 1051/2a, Č
Partnerzy: BOGL & KRYSL POLSKA Sp. z o.o., ul. Dojazdowa 17, 43-400 Cieszyn
MSF – Moniz Da Maia, Serra & Fortunato – Empreiteiros S.A. z/s w Lizbonie, Av. Columbano Bordalo Pinheiro Nr 52, Portugalia
MSF Polska Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II nr 15, 00-828 Warszawa

3. Konsorcjum firm:
Lider Konsorcjum: ALPINE Bau GmbH Alte Bundesstraße 10, A-5071 Wals k. Salzburga, Austria
Parnterzy: FCC CONSTRUCCION S.A. – 08007 Barcelona, calle Balmes No 36, Hiszpania
WAKOZ Sp. z o.o., ul. Gen. Sikorskiego 3, 84-242 Luzino, Polska

4. BUDIMEX S.A.
Ul. Stawki 40, 01-040 Warszawa

5. Konsorcjum firm:
Lider - STRABAG Sp. z o.o. ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków

Partnerzy: HERMANN KIRCHNER Polska Sp. z o .o., ul. Łagiewnicka 54/56, 91-463 Łódź
HERMANN KIRCHNER Bauunternehmung GmbH, Hermann Kirchner Str. 6, D-36251 Bad Hersfeld, Niemcy
Zakład Robót Mostowych Mostmar Marcin i Grzegorz Marcinków spółka jawna, il. Łęgowa 1 Zarzecze, 34-326 Pietrzykowice

6. BILFINGER BERGER BUDOWNICTWO S.A.
Ul. Domaniewska 50A, 02-672 Warszawa

7. Konsorcjum firm:
Lider - DRAGADOS S.A. Avda. del Camino de Santiago 50, 28050 Madryt, Hiszpania
REM-WOD Sp. z o.o., ul. Legnicka 28, 25-324 Kielce

8. Konsorcjum firm:
Lider - Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
Ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki
Partnerzy: ERBEDIM Sp. z o.o., ul. Żelazna 3, 97-300 Piotrków Tryb.
Kieleckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Przęsłowa 2a, 25-670 Kielce
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A. ul. Krańcowa 7, 21-100 Lubartów

9. Konsorcjum firm:
Lider - Mota – Engil Polska S.A ul. Wadowicka 8W, 30-415 Kraków
Partner: Mota – Engil Engenharia e Construcao, S.A. z siedzibą wCasa da Calcada, Largo do Paco nr 6 – Cepelos – 4600-032 Amarante, Portugalia

10. Konsorcjum firm:
Lider - Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "FART" Sp. z o.o., ul. Ściegiennego 268A, 25-116 Kielce
Partnerzy: POLDIM S.A., ul. Kochanowskiego 37a, 33-100 Tarnów
ERBUD S.A., ul. Puławska 300a, 02-819 Warszawa
Przedsiębiorstwo Robót Mostowych "MOSTY-ŁÓDŹ S.A., ul. Bratysławska 52, 94-112 Łódź
INTERCOR Sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Usług Technicznych, ul. Okólna 10, 42-400 Zawiercie

11. J&P – AVAX S.A. Amarousiou – Halandriou 16
151 25 Marousi Ateny Grecja

12. Konsorcjum firm:
Pełnomocnik - NDI S.A.
Ul. Powstańców Warszawy 19, 81-718 Sopot
KONSTRUKTOR – INZENJERING d.d. Split
Svačićeva 4/1, 21 000 Split, Chorwacja

13. Konsorcjum firm:
Lider - SANDO Budownictwo Sp. z o.o., ul. Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa
Partnerzy: CONSTRUCCIONES SÁNCHEZ DOMÍNGUEZ-SANDO S.A.
ul. Avda. Manoteras 46, 1a Planta, 28050 Madrid, Hiszpania
ENERGOPOL Szczecin S.A. , ul. Św. Floriana 9/13, 70-646 Szczecin
J.W. CONSTRUCTION S.A., ul. Radzymińska 326, 05-091 Ząbki

14. Konsorcjum firm:
Lider - SKANSKA S.A., Ul. Gen. Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa
Partner: EXBUD SKANSKA S.A., Al. Solidarności 34, 25-323 Kielce

15. Konsorcjum firm:
Lider Konsorcjum: EUROVIA POLSKA S.A., Bielany Wrocławskie, ul. Szwedzka 5
55-040 Kobierzyce
Partnerzy: WARBUD S.A., Al. Jerozolimskie 162 A, 02-342 Warszawa
EUROVIA VERKEHRSBAU UNION GMBH, Frank-Zappa-Strasse 11, 12681 Berlin
EUROVIA CS, A.S., Narodni 10, 113 19 Praha 1
Świętokrzyskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych – "TRAKT" Sp. z o.o.
Górki Szczukowskie 1, 26-065 Piekoszów
INTOP Tarnobrzeg Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 145 M, 39-400 Tarnobrzeg

16. Konsorcjum firm:
Lider - PBG S.A., ul. Skórzewska 35, Wysogotowo, 62-081 Przeźmierowo
Partnerzy: APRIVIA S.A., ul. Skórzewska 35, Wysogotowo, 62-081 Przeźmierowo
HYDROBUDOWA POLSKA S.A., ul. Skórzewska 35, Wysogotowo, 62-081 Przeźmierowo
SIAC Construction Ltd., Dolcain House, Monastery Road, Clondalkin, Dublin 22, Irlandia

17. Konsorcjum firm:
Lider - Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "POL-AQUA" S.A.ul. Dworska 1, 05-500 Piaseczno
Partnerzy: Budownictwo Drogowe "ALTKOM" Sp. z o.o., ul. Szachtariw Donbasu 163, 83060 Donieck, Ukraina
"Unidex" Sp. z o.o., ul. Diamentowa 4, 20-447 Lublin

18. Konsorcjum firm:
Lider - "DROGBUD" Podkarpacki Holding Budowy Dróg Sp. z o.o., ul. 1 Maja 42, 38-100 Strzyżów
Partnerzy: Przedsiębiorstwo Inżynieryjne IMB-Podbeskidzie Sp. z o.o., ul. Górny Bór 31a, 43-430 Skoczów
Shanghai Urban Construction (Group) Corporation, Mengzi Road No 654, Shanghai Chiny
Zakład Transportowo – Sprzętowy "TRAWOS" Sp. z o.o., ul. M. Skłodowskiej – Curie 177, 59-300 Lublin

19. Konsorcjum firm:
Lider - Pajo Sp. z o.o., ul. Sobieskiego 88, 62-032 Luboń
Partnerzy: Pajo Developer II Sp. z o.o, ul. Sobieskiego 88, 62-032 Luboń
DIIPP Autostrady Sp. z o.o., ul. Botaniczna 10, 60-586 Poznań
IC Construction, Ingenieria y Gestion de Obras S.A., Pampeluna (Nawara), Ctra Artica Nr 29, Hiszpania
IC Construction Polska Sp. z o.o., ul. Żydowska 9, 61-761 Poznań

20. Konsorcjum firm:
Lider - SRB Civil Engineering Ltd. Wilton Works, Naas Road, Clondalkin, Dublin 22, Irlandia
John Sisk & Son Ltd. Wilton Works, Naas Road, Clondalkin, Dublin 22, Irlandia
Roadbridge, 1 Mount Kennett Place, Henry St., Limerick, Irlandia
JOHANN BUNTE Bauunternehmung GmbH & Co., Hauptkanal links 88, 26871 Papenburg, Niemcy
BUNTE POLSKA Sp. z o.o., ul. Raduńska 6, 01-681 Warszawa

21 Konsorcjum firm:
Lider - Mostostal Warszawa S.A. ul. Konstruktorska 11A, 02-673 Warszawa
Partner: Acciona Infraestructuras S.A., Avenida de Europa 18 Parque Empresarial la Moraleja 28108 Alcobendas Madrid, Hiszpania

Awatar użytkownika
Wizard
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1035
Rejestracja: 16 stycznia 2007, o 22:49
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Wizard » 30 grudnia 2009, o 22:41

Niezła lista.
Every dream has a price

ODPOWIEDZ