GDDKiA Kielce - [S7] Obwodnica Kielc

Inwestycje zrealizowane

Moderatorzy: Nowak, Autor

CKKarol
Posty: 195
Rejestracja: 11 grudnia 2009, o 18:07
Lokalizacja: Kielce

Post autor: CKKarol » 6 września 2012, o 17:27

5.09.2012
PZ-1
Obrazek

Obrazek

Widok w kierunku Warszawy i połączenie z węzłem Kielce Północ.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Widok w kierunku Krakowa i WD-2.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

CKKarol
Posty: 195
Rejestracja: 11 grudnia 2009, o 18:07
Lokalizacja: Kielce

Post autor: CKKarol » 6 września 2012, o 17:28

WD-2
Obrazek

Obrazek

Widok w kierunku Warszawy i PZ-1.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Widok w kierunku Krakowa.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

CKKarol
Posty: 195
Rejestracja: 11 grudnia 2009, o 18:07
Lokalizacja: Kielce

Post autor: CKKarol » 6 września 2012, o 17:29

MD-3
Obrazek

WD-4, najmniej zaawansowany obiekt między węzłem Kielce Północ, a węzłem Kostomloty.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Skarpowanie.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Humusowanie.
Obrazek

Niestety więcej nie będzie, padła mi bateria.

Awatar użytkownika
CKfan
Ranga: Dyrektor budowy ;)
Posty: 4200
Rejestracja: 20 grudnia 2005, o 20:56
Lokalizacja: Kielce os. Jagiellońskie

Post autor: CKfan » 6 września 2012, o 18:00

Obrazek
Taka myśl przyszła mi gdy zobaczyłem to zdjęcie... Jakoś GDDKiA potrafi wymusić aby tymczasowe przelotki były asfaltowe, a w mieście rozkładane są płyty żelbetowe, każda krzywo lub wysypywany jest tłuczeń. Dziura na dziurze i trzeba się sporo nagimnastykować, żeby nie uszkodzić zawieszenia. Nie mówiąc już o Czarnowskiej i Żelaznej, gdzie po wykopach na całej szerokości jezdni nie potrafili wylać odrobiny asfaltu.
Sorry, takiego mamy prezydenta...

Awatar użytkownika
Autor
Site Admin
Posty: 11713
Rejestracja: 21 września 2005, o 14:05
Lokalizacja: Bilbało!
Kontakt:

Post autor: Autor » 6 września 2012, o 20:14

To raczej wyglada na stały przejazd awaryjny dla sluzb ratunkowych.

Awatar użytkownika
CKfan
Ranga: Dyrektor budowy ;)
Posty: 4200
Rejestracja: 20 grudnia 2005, o 20:56
Lokalizacja: Kielce os. Jagiellońskie

Post autor: CKfan » 6 września 2012, o 21:28

Nie zmienia to faktu, że przy budowach prowadzonych przez GDDKiA nawet dłuższe tymczasowe drogi są z asfaltu 8)
Sorry, takiego mamy prezydenta...

Awatar użytkownika
Sirek1
Ranga: Dyrektor budowy ;)
Posty: 3940
Rejestracja: 4 maja 2006, o 20:37

Post autor: Sirek1 » 13 września 2012, o 09:13

Budowlańcy o obwodnicy Kielc: skończą dopiero po zimie

Generalny wykonawca obwodnicy Kielc spodziewa się, że inwestycja będzie zakończona dopiero wiosną przyszłego roku - tak wynika z publikacji w branżowym "Biuletynie Świętokrzyskim". To ponad pół roku później niż pierwotnie planowano.
Budowa 23-kilometrowego odcinka obwodnicy Kielc na S7 to najpotężniejsza realizowana obecnie inwestycja drogowa w regionie. Warte ponad 640 milionów złotych prace obejmujące między innymi budowę drugiej jezdni oraz 18 wiaduktów i dziewięciu mostów miały potrwać 18 miesięcy i zakończyć się 1 września. Ale już wiosną ten termin na wniosek wykonawcy przesunięto na koniec września, bo - jak tłumaczono - na przeszkodzie stanęły obfite deszcze w lipcu ubiegłego roku. Kilka tygodni temu "Gazeta" poinformowała, że ten termin jest nierealny. Wykonawca Mostostal Warszawa i hiszpańska Acciona Infraestructuras poprosił o jego przesunięcie, bo prace znacznie utrudniło odkrycie XV-wiecznej kopalni ołowiu w Górkach Szczukowskich. Nieoficjalnie spekulowano, że to wiosna 2013, ale GDDKIA i wykonawca nie chcieli zdradzić, jaki termin jest realny. - Chcielibyśmy skończyć jak najszybciej. Dołożymy wszelkich starań, aby zakończyć roboty w określonym przez zamawiającego terminie. Prace na budowie prowadzi aktualnie około tysiąca osób od godziny 6 do 22. Robimy więc wszystko, co w naszej mocy, by przebiegały one dynamicznie i bez zastrzeżeń - zapewniała Karolina Myszkiewicz, specjalista do spraw public relations w Mostostalu Warszawa.

Tymczasem informacja na temat zakończenia prac pojawiła się we wrześniowym "Biuletynie Świętokrzyskim", piśmie Świętokrzyskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Jest tam relacja z budowy obwodnicy "Główne jezdnie do końca roku" oparta m.in. na wypowiedzi Artura Raczaka z Mostostalu Warszawa. - Nasz plan zakłada wykonanie do końca roku wszystkich obiektów mostowych (...) i doprowadzić do otwarcia ich dla ruchu pojazdów. Nie będzie łatwo, ale sytuacja pomału się klaruje po naszej myśli - mówi Raczak. Z tekstu wynika m.in., że do końca października będzie gotowy węzeł Kostomłoty ze wszystkimi dojazdami, a do 15 grudnia powinny być zakończone ostatnie wiadukty na całej trasie.

Najciekawszy jest jednak ostatni akapit tekstu: "Jeśli plany generalnego wykonawcy spełnią się, to prace wykończeniowe, zagospodarowanie terenu, nasadzenia i sianie trawy będą kontynuowane po zimie, na wiosnę 2013".

:arrow: http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,35255, ... zimie.html

quiris
Posty: 43
Rejestracja: 31 maja 2011, o 10:06
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: quiris » 13 września 2012, o 14:21

Główne jezdnie do końca roku

– Nasz plan zakłada wykonanie do koń ca roku wszystkich obiektów mostowych – zabetonować płyty, położyć asfalt twardolany oraz asfaltobeton i doprowadzić do otwarcia ich dla ruchu pojazdów. Nie będzie łatwo, ale sytuacja pomału się klaruje po naszej myśli – powiedział Artur Raczak z Mostostalu Warszawa, dyrektor kontraktu modernizacji kieleckiej obwodnicy E7.

Do końca października ma być gotowy węzeł Kostomłoty, z wszystkimi obiektami i drogami dojazdowymi do nich. Do 15 grudnia powinny być zakończone cztery ostatnie obiekty – wiadukt nad linią kolejową do Warszawy, zespól wiaduktów gdzie odkryto sztolnie po byłej kopalni, nad linią kolejową w Górkach Szczakowskich oraz duży wiadukt pod Chęcinami.

Roboty drogowe do końca roku powinny być zrealizowane, cała część główna obwodnicy będzie udrożniona. Pomimo, że drogowcy mają sporo kłopotów z dojazdami na węźle w Kostomłotach, gdzie trzeba co kilka tygodni, a czasem dni przekładać ruch pojazdów. Tam też jest sporo prac brukarskich, chodniki, rozjazdy, ściany oporowe i powstające równocześnie nasypy przy wiaduktach.

Podobne utrudnienia są na węźle chęcińskim, gdzie dla utrzymania ruchu drogowego trzeba często zmieniać objazdy, organizować tzw. małe ronda, by można było pobudować wiadukty oraz doprowadzić do nich liczne drogi dojazdowe jak i wykonać skomplikowaną infrastrukturę podziemną.

Na wielu odcinkach są gotowe obie główne jezdnie, trwa montaż słupów pod ekrany akustyczne, pobocza jezdni są już w niektórych miejscach uprzątnięte.

Nadal dają się we znaki kłopoty gruntowe. Pale prefabrykowane zabite przy wiaduktach na obu jezdniach – na nowej drodze pale nie wchodziły do głębokości projektowej, trzeba je było skracać, natomiast obok na starej pale wpadały niżej niż zakładano.

Jeśli plany generalnego wykonawcy spełnią się, to prace wykończeniowe, zagospodarowanie terenu, nasadzenia i sianie trawy będą kontynuowane po zimie, na wiosnę 2013.

:arrow: http://www.swk.piib.org.pl/biuletyn/Biuletyn_Nr_25.pdf

Awatar użytkownika
MAŁY
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1664
Rejestracja: 29 lipca 2006, o 21:43
Lokalizacja: KIELCE_oś.Świetokrzyskie

Post autor: MAŁY » 17 września 2012, o 20:22

Będą pieniądze na modernizację krajowej "siódemki". Ekspresowo pojedziemy do Warszawy i Krakowa

Krajowa "siódemka” znalazła się na liście priorytetowych inwestycji drogowych Ministerstwa Transportu na najbliższe siedem lat. A to oznacza, że Kielce zyskają wreszcie ekspresowe połączenie z Warszawą i Krakowem.
Jak informuje "Dziennik Gazeta Prawna”, minister transportu Sławomir Nowak pod koniec roku, już po zakończeniu unijnych negocjacji w sprawie budżetu, ogłosi plany inwestycji drogowych na lata 2014-2020. Na projekty w tym obszarze Polska może otrzymać nawet 10 miliardów euro.

Za te pieniądze minister chce w pierwszej kolejności dokończyć budowę sieci autostrad A1 i A2 oraz dróg ekspresowych, z priorytetem dla "siódemki” z Krakowa przez Kielce i Warszawę do Gdańska.

- Bardzo się cieszymy. Dla naszego regionu to superważne połączenie – komentuje Ewa Sayor, dyrektor kieleckiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

Świętokrzyski fragment "siódemki” liczy 100 kilometrów. W ostatnich latach udało się przebudować prawie połowę przebiegu drogi na odcinkach: obwodnica Jędrzejowa, Skarżysko - Występa i obwodnica Kielc (w trakcie realizacji). W kolejce do modernizacji czekają trzy następne odcinki: Chęciny - Jędrzejów, Jędrzejów - granica z Małopolską, Skarżysko - granica z Mazowszem.

Na te dwa ostatnie ogłoszono nawet przetargi, ale anulowano je w zeszłym roku z powodu pustek w państwowej kasie. Oba projekty posiadają ważne pozwolenia na budowę, a inwestycja Chęciny-Jędrzejów uzyska je w tym albo na początku przyszłego roku.

- Robimy wszystko, by można było uruchomić te trzy brakujące odcinki i dokończyć budowę drugiej połowy trasy – mówi Ewa Sayor.

Świętokrzyski poseł Platformy Obywatelskiej i członek sejmowej komisji infrastruktury Lucjan Pietrzczyk zapewnia, iż krajowa "siódemka” doczeka się remontu na całej długości. Kiedy mogłyby ruszyć prace budowlane? – Dążymy do tego, by inwestycje zaczęły się w przyszłym roku – odpowiada Pietrzczyk.
:arrow: http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/ar ... /120918984
Kielce- Tu jest moje miejsce! Tu sie urodziłem i tu zakończyć żywot swój pragnę!
Obrazek

Awatar użytkownika
tomasz2719
Ranga: Kierownik budowy ;)
Posty: 867
Rejestracja: 8 marca 2008, o 00:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: tomasz2719 » 26 września 2012, o 18:07

Jak wygląda w ogóle projekt? Bo jadąc Łódzką, przejeżdżam aż pod trzema wiaduktami. I nie umiem sobie tego wyobrazić, jak to ma wyglądać. Prosiłbym o projekt jeśli jest taka możliwość.

Awatar użytkownika
Clavius
Posty: 81
Rejestracja: 23 kwietnia 2011, o 14:57
Lokalizacja: EGLC/EPKA

Post autor: Clavius » 26 września 2012, o 20:24

Tak:

Obrazek

Awatar użytkownika
Sirek1
Ranga: Dyrektor budowy ;)
Posty: 3940
Rejestracja: 4 maja 2006, o 20:37

Post autor: Sirek1 » 2 października 2012, o 18:24

Uwaga kierowcy! Zmiany na obwodnicy Kielc

Wykonawca planuje zmiany organizacji ruchu w związku z budową obwodnicy Kielc w ciągu drogi ekspresowej S7.
W środę w godzinach popołudniowych zaczną obowiązywać zmiany organizacji ruchu w obrębie budowanego węzła drogowego w Chęcinach. Komunikacja tymczasowa odbywać się będzie w oparciu na czterech tymczasowych rondach.

W czwartek drogowcy wdrożą zmiany w obrębie węzła w Kostomłotach. Wykonawca planuje zamknięcie starej łącznicy Kielce - Warszawa, którą do tej pory odbywał się ruch dwukierunkowy m.in. w relacjach Kraków - Kielce i Kielce - Warszawa. Tymczasowy dwukierunkowy ruch dla tych relacji oraz relacji Piotrków Trybunalski - Warszawa obsługiwać będzie nowa łącznica przeznaczona w przyszłości tylko dla relacji Piotrków - Warszawa. W tym czasie stara łącznica zostanie wyburzona.

Z kolei w piątek w godzinach popołudniowych ma się zmienić organizacja ruchu w obrębie węzła drogowego w Jaworzni. Rozebrane zostanie tymczasowe rondo w ciągu drogi nr 7. Rondo zostanie zastąpione przez tymczasowe skrzyżowanie z pierwszeństwem przejazdu dla jadących drogą nr 7. Ruch na drodze wojewódzkiej 761 Kielce - Piekoszów nadal odbywać się będzie po nowym wiadukcie wybudowanym nad obwodnicą.

Drogowcy apelują o zachowanie szczególnej ostrożności. Zastrzegają również, że termin wprowadzenia zmian może ulec zmianie.

:arrow: http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,47262, ... Kielc.html
===============================================
Gigantyczne zmiany organizacji ruchu w związku z budową obwodnicy Kielc na krajowej "siódemce”

Najwięcej pozmienia się w obrębie węzła Chęciny, gdzie już od środy komunikacja będzie się odbywać w oparciu o cztery tymczasowe ronda. Kierowcy inaczej pojadą także na węzłach w Kostomłotach i Jaworzni. Drogowcy apelują o zwracanie szczególnej uwagi na nowe oznakowanie.

Operacja wprowadzenia zmian w obrębie trzech węzłów zacznie się w środę i potrwa do piątku.

WĘZEŁ CHĘCINY

Na pierwszy ogień idzie węzeł Chęciny. Tam komunikacja tymczasowa odbywać się będzie w oparciu o cztery tymczasowe ronda. Ronda zapewnią możliwość płynnego włączenia się do ruchu każdej relacji, a tymczasowe oznakowanie pomoże w obraniu właściwego kierunku. - Wprowadzenie nowego rozwiązania umożliwi wykonawcy budowę łącznic węzła przy zachowaniu wszystkich obsługiwanych przez węzeł relacji – wyjaśnia Małgorzata Pawelec, rzecznik prasowy kieleckiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

WĘZEŁ KOSTOMŁOTY

W czwartek w godzinach popołudniowych planowane jest rozpoczęcie wdrażania zmiany organizacji ruchu w obrębie węzła drogowego w Kostomłotach. Wykonawca planuje zamknięcie starej łącznicy Kielce-Warszawa, którą do tej pory odbywał się ruch dwukierunkowy miedzy innymi w relacjach Kraków–Kielce i Kielce–Warszawa. Tymczasowy dwukierunkowy ruch dla tych relacji oraz relacji Piotrków Trybunalski-Warszawa obsługiwać będzie nowa łącznica przeznaczona w przyszłości tylko dla relacji Piotrków–Warszawa. W tym czasie stara łącznica zostanie wyburzona.

WĘZEŁ JAWORZNIA

Z kolei w piątek w godzinach popołudniowych planowane jest rozpoczęcie wdrażania zmiany organizacji ruchu w obrębie węzła drogowego w Jaworzni. - Rozebrane zostanie tymczasowe rondo w ciągu drogi numer 7. Zastąpi je tymczasowe skrzyżowanie z pierwszeństwem przejazdu dla jadących "siódemką”. Ruch na drodze wojewódzkiej numer 761 Kielce–Piekoszów nadal odbywać się będzie po nowym wiadukcie wybudowanym nad obwodnicą.

- Tymczasowe skrzyżowanie posłuży skomunikowaniu drogi wojewódzkiej z drogą krajową numer 7 i pozwoli na wybudowanie nowego fragmentu jezdni wschodniej obwodnicy – podkreśla Małgorzata Pawelec. Docelowo w Jaworzni wybudowane zostaną dwa ronda po obu stronach obwodnicy rozprowadzające ruch lokalny i komunikujące obwodnicę z drogą wojewódzką.

- W związku z licznymi zmianami organizacji ruchu apelujemy o zwracanie szczególnej uwagi na nowe tymczasowe oznakowanie. Zmiany organizacji ruchu wprowadzone zostaną po sprawdzeniu kompletności i odbiorze oznakowania. Termin wprowadzenia zmian może ulec zmianie – zaznacza Małgorzata Pawelec

:arrow: http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/ar ... /121009791

j'k
Ranga: Kierownik budowy ;)
Posty: 858
Rejestracja: 18 listopada 2005, o 17:36

Post autor: j'k » 3 października 2012, o 08:13

W związku z powyższym
polecem otworzyć załącznik
Wezel-Checiny-schemat-zmian.pdf (PDF, 1.27 MB)
na stronie:
GDDKiA
i pośmiać się
z kombinacji jakie trzeba wykonać
- jadąc z KIELC do KRAKOWA
oraz
- jadąc z KIELC do WARSZAWY
i
- jadąc z MAŁOGOSZCZA do KRAKOWA.

Awatar użytkownika
andrzeej
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1786
Rejestracja: 12 maja 2009, o 12:34
Lokalizacja: KOM

Post autor: andrzeej » 5 października 2012, o 16:38

Pogoda pokrzyżowała plany drogowcom - zmiany na obwodnicy wprowadzą później

Od środy (3 października) wykonawca przebudowy obwodnicy Kielc miał wprowadzić zmiany organizacji ruchu. Z powodu intensywnych opadów deszczu nie udało się jednak namalować oznakowania na jezdniach i zmiany zostaną wprowadzone najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu (po 8 października).

Więcej: http://www.e-vive.pl/pogoda-pokrzyzowal ... ,True.html

Gloster
Posty: 27
Rejestracja: 11 marca 2009, o 18:36

Post autor: Gloster » 6 października 2012, o 21:07

Dzisiaj jak była cały dzień ładna pogoda na węźle Kostomłoty niewiele sie działo.

ODPOWIEDZ