GDDKiA Kielce - [S7] Obwodnica Kielc

Inwestycje zrealizowane

Moderatorzy: Nowak, Autor

Awatar użytkownika
Petras
Ranga: Kierownik budowy ;)
Posty: 910
Rejestracja: 7 grudnia 2007, o 16:41
Lokalizacja: Kielce ŚLV

Post autor: Petras » 11 lipca 2012, o 18:04

AR pisze:Według ostatnich planów budowa tej drogi, która docelowo ma prowadzić przez całą Polskę od Gdańska do Chyżnego, została przesunięta w planach na kolejne lata.
Więc pracy nie braknie ;)

Ktoś mówił o ukończeniu na wiosnę? Ja bym sugerował że lato 2013, raczej pewne źródło. Problemem nie jest to, że nie ludzie nie wyrabiają się z terminami, tylko że zakładają nierealne terminy. Każda najmniejsza zmiana organizacji ruchu to osobne pismo do którego trzeba zebrać kilka pieczątek, co trwa z miesiąc. A nie zawsze da się przewidzieć jaki będzie postęp prac na miesiąc wprzód, żeby zdążyć z papierami.
"Rzecznik MZD zapowiada, że mimo protestów inwestycja zostanie zrealizowana."

Awatar użytkownika
Sirek1
Ranga: Menadżer budowy ;)
Posty: 3934
Rejestracja: 4 maja 2006, o 20:37

Post autor: Sirek1 » 11 lipca 2012, o 18:48

Jak mają zamiar pracować do lata 2013 roku to kto będzie to robił skoro planują zwolnić 25% załogi.
Zarząd Mostostal Warszawa SA informuje, iż podjął decyzję w sprawie optymalizacji struktury organizacyjnej i dostosowania jej do planowanej działalności Spółki na kolejne lata. Z uwagi na potrzebę dostosowania wielkości zatrudnienia do aktualnej i prognozowanej wielkości kontraktacji, w szczególności w segmencie budownictwa drogowego, która w efekcie prowadzi do likwidacji stanowisk pracy, a także zważywszy na trudną sytuację ekonomiczną, działając na podstawie art. 2 ust. 3 i 4 Ustawy z dnia 13 marca 2003 roku o szczególnych zasadach rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy z przyczyn niedotyczących pracowników (Dz. U. 2003 Nr 90 poz. 844 z późn. zm.) Zarząd przekazał w dniu 27 czerwca 2012 r. organizacjom związkowym działającym w Spółce informację o wszczęciu procedury zwolnień grupowych w Spółce. Stosowna informacja w tej sprawie została również przekazana do Powiatowego Urzędu Pracy w Warszawie. Rozwiązanie umów o pracę planowane jest do 31 stycznia 2013 r. i dotyczyć będzie grupy pracowników nie większej niż 450 osób. Przygotowanie organizacji do działania w skali odpowiadającej potencjałowi rynku budowlanego poprzez zmniejszenie kosztów funkcjonowania Spółki stanowi wsparcie dla osiągnięcia zakładanych celów biznesowych i zwiększenia efektywności finansowej przedsiębiorstwa.
http://www.mostostal.waw.pl/page/20/147 ... -w-Spolce/
Przeciętne zatrudnienie w 2011 r. w Mostostalu Warszawa S.A. wyniosło 1.840 osób, w tym na stanowiskach
robotniczych /pracownicy fizyczni/ - 569 osoby, tj. 31 % i na stanowiskach nierobotniczych 1.271 osób, tj. 69 %.
Przeciętne zatrudnienie w 2010 r. w Mostostalu Warszawa S.A. wyniosło 1.512 osób, w tym na stanowiskach
robotniczych /pracownicy fizyczni/ - 451 osoby, tj. 30 % i na stanowiskach nierobotniczych 1.061 osób, tj. 70 %.
http://www.mostostal.waw.pl/uploads/rap ... 936c08.pdf

Awatar użytkownika
Petras
Ranga: Kierownik budowy ;)
Posty: 910
Rejestracja: 7 grudnia 2007, o 16:41
Lokalizacja: Kielce ŚLV

Post autor: Petras » 12 lipca 2012, o 20:47

Taka branża, płynne zatrudnienie. Ponoć wstrzymują się jeszcze do czasu ogłoszenia zwycięzcy na 73 do Morawicy, gdzie też startują.

Zapomniałem dodać, że na lato ma być główny ciąg S7, reszta jak cię mogę :P
"Rzecznik MZD zapowiada, że mimo protestów inwestycja zostanie zrealizowana."

Awatar użytkownika
Sirek1
Ranga: Menadżer budowy ;)
Posty: 3934
Rejestracja: 4 maja 2006, o 20:37

Post autor: Sirek1 » 18 lipca 2012, o 13:26

Drogowcy chwalą się inwestycjami. Obwodnice będą w tym roku

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad podsumowała etapy realizacji największych inwestycji w regionie. Zgodnie z planem budowy obwodnic Kielc i Jędrzejowa mają się zakończyć w tym roku.

Już teraz wiadomo jednak, że realizacja tej pierwszej może się opóźnić.

- Na razie termin zakończenia inwestycji to wrzesień tego roku, przesunięcia są jednak możliwe. GDDKiA jest w trakcie rozpatrywania tzw. roszczenia wykonawcy o zmianę terminu zakończenia budowy - mówi Małgorzata Pawelec, rzeczniczka kieleckiego oddziału GDDKiA. Powodem jest niespodziewane, ubiegłoroczne odkrycie kopalni pod zachodnią nitką inwestycji. Obecnie na budowie drogi ekspresowej S7 trwają prace prowadzące do wzmocnienia i przebudowania istniejącej jezdni wschodniej, a ruch odbywa się po zachodniej jezdni obwodnicy. Wyburzone zostały już wszystkie stare mosty, w ich miejscu budowane są nowe wiadukty i mosty. Jak informuje Pawelec, gotowe są też konstrukcje nośne większości z 17 obiektów największego w świętokrzyskiem węzła w Kostomłotach (nowy węzeł Kielce Zachód). Trwają jeszcze prace przy konstrukcjach czterech ostatnich wiaduktów w obrębie węzła. Gotowe są natomiast konstrukcje przejść dla zwierząt. Wykonawca w najbliższym czasie powinien rozpocząć już prace wykończeniowe m.in. montaż ekranów akustycznych.
(...)
:arrow: http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,35255, ... eda_w.html

Awatar użytkownika
Clavius
Posty: 81
Rejestracja: 23 kwietnia 2011, o 14:57
Lokalizacja: EGLC/EPKA

Post autor: Clavius » 25 lipca 2012, o 14:47

Szczegolowa fotorelacje z odcinka wezel Checiny - wezel Niewachlow wkleilem tutaj, a ponizej kilka zdjec na zachete:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tommy
Posty: 55
Rejestracja: 19 czerwca 2006, o 14:27

Post autor: Tommy » 9 sierpnia 2012, o 22:16

Wyburzony wiadukt na leśnej drodze zastąpiła kładka czyli chyba obiekt K-9. Mogliby ją jakoś podświetlić nocą. Najważniejsze, że grzybiarz przejdzie a i leśnik przejedzie...


Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Sirek1
Ranga: Menadżer budowy ;)
Posty: 3934
Rejestracja: 4 maja 2006, o 20:37

Post autor: Sirek1 » 11 sierpnia 2012, o 09:50

Kolejne opóźnienie na S7. Przez kopalnię

To już pewne - drogowcom nie uda się dotrzymać kolejnego terminu budowy obwodnicy Kielc na drodze ekspresowej S7. Oficjalnie nikt nie mówi, jak duże będzie opóźnienie, ale niewykluczone, że samochody pojadą po niej dopiero wiosną.
23-kilometrowa obwodnica na S7 to najpotężniejsza realizowana obecnie inwestycja drogowa w regionie. Warte ponad 640 milionów złotych prace obejmujące między innymi budowę drugiej jezdni oraz 18 wiaduktów i dziewięciu mostów miały potrwać 18 miesięcy i zakończyć się 1 września. Ale już wiosną ten termin na wniosek wykonawcy przesunięto na koniec września, bo - jak tłumaczono - na przeszkodzie stanęły obfite deszcze w lipcu ubiegłego roku.

Od poniedziałku po raz pierwszy kierowcy praktycznie będą mogli przejechać całą obwodnicę po nowej zachodniej jezdni, ale już wiadomo, że kolejnego opóźnienia nie da się uniknąć. Tak zwane roszczenie terminowe, czyli wniosek o przesuniecie terminu, wpłynęło do kieleckiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad przed wakacjami. - Wniosek jest szczegółowo analizowany i na tym etapie nie wiadomo, w jakiej części będzie uwzględniony. Nie ukrywamy jednak, że inwestycji nie da się zakończyć we wrześniu - przyznaje Małgorzata Pawelec, rzeczniczka kieleckiego oddziału GDDKiA.

Tym razem wykonawca - Mostostal Warszawa i hiszpańska Acciona Infraestructuras - powołuje się na utrudnienia wywołane odkryciem w ubiegłym roku XV-wiecznej kopalni ołowiu w Górkach Szczukowskich. - Faktycznie, prace badawcze, a potem zabezpieczające trwały rok. Zakończyły się dopiero przed wakacjami - przyznaje Pawelec.

Drogowcy argumentują, że kopalnię odkryto pod planowaną zachodnią jezdnią. Do czasu zakończenia prac przy kopalni nie można było wybudować tej jezdni, a co za tym idzie - wyłączyć z ruchu jezdni wschodniej i wyburzyć dwóch stojących najbliżej wiaduktów: nad torami kolejowymi i drogą wojewódzką w stronę Łopuszna. Oba te wiadukty muszą być odbudowane w nowym standardzie i to właśnie one są teraz najbardziej opóźnione.

Jak duży będzie poślizg, nie wiadomo. GDDKiA nie chce na ten temat spekulować. - Kluczowe są najbliższe dwa miesiące. To jeszcze sezon budowlany, gdy pogoda powinna sprzyjać - mówi tylko Pawelec.

Podobno wątpliwości nie budzi zaangażowanie wykonawców. Tempo prac jest dobre, chociaż już wiosną zeszłego roku mówiono o opóźnieniu w stosunku do harmonogramu. - W lipcu wykonano prace za ponad 40 milionów złotych, a średnia miesięczna to ponad 30 milionów złotych - dodaje Pawelec.

Nieoficjalnie mówi się, że obwodnica może być gotowa dopiero wiosną przyszłego roku, a wiele zależy od pogody. - Robót nawierzchniowych nie można prowadzić podczas mrozów, a 15 grudnia zaczyna się tak zwana zima kontraktowa trwająca do 15 marca. Jeżeli roboty nie skończą się w grudniu, poczekamy do wiosny. Tak już było podczas budowy S7 od Skarżyska do Występy - ocenia anonimowo jeden z drogowców.

Przedstawiciele Mostostalu Warszawa nie podają nowego terminu zakończenia inwestycji. - Budowa to żywy mechanizm, który - jak pokazuje przykład kopalni - może zaskoczyć. Chcielibyśmy skończyć jak najszybciej. Dołożymy wszelkich starań, aby zakończyć roboty w określonym przez zamawiającego terminie. Prace na budowie prowadzi aktualnie około tysiąca osób od godziny 6 do 22. Robimy więc wszystko, co w naszej mocy, by przebiegały one dynamicznie i bez zastrzeżeń - zapewnia Karolina Myszkiewicz, specjalista do spraw public relations w Mostostalu Warszawa.

:arrow: http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,47262, ... alnie.html

Awatar użytkownika
Sebastian
Ranga: Kierownik budowy ;)
Posty: 533
Rejestracja: 23 sierpnia 2007, o 13:19
Lokalizacja: WIETRZNIA

Post autor: Sebastian » 13 sierpnia 2012, o 10:36

Kopalnia swoją drogą,ale opóźnienia widać na każdym froncie robót.Rozumiem,że "kopalniany" odcinek można opuścić,ale tam gdzie wynalazków nie odkryto prace powinny być już w finalnym etapie.Niezła podkładka dla wykonawcy.
...stryjeczny mąż szwagra mojego drugiego męża...

Gloster
Posty: 27
Rejestracja: 11 marca 2009, o 18:36

Post autor: Gloster » 13 sierpnia 2012, o 21:20

Jeżdze całym odcinkiem codziennie i własciwie poza kilkoma fragmentami malo co sie dzieje. Ciekawe ze zamiast teraz gonic nic sie nie dzieje pozniej zwala wine na zime a pozniej na cos innego. Termin wiosna 2013 nierealne.

Awatar użytkownika
andrzeej
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1785
Rejestracja: 12 maja 2009, o 12:34
Lokalizacja: KOM

Post autor: andrzeej » 20 sierpnia 2012, o 17:08

Zmiana organizacji ruchu na obwodnicy Kielc. Samochody pojadą nowym wiaduktem w Jaworzni

Na wtorkowe (21.08) przedpołudnie wykonawca rozbudowy obwodnicy Kielc zaplanował zmianę organizacji ruchu na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 761. Samochody pojadą nowym wiaduktem, a tymczasowe rondo na skrzyżowaniu drogi nr 761 z obwodnicą Kielc zostanie zlikwidowane.

Więcej: http://www.e-vive.pl/zmiana-organizacji ... 11627.html

Marcinus
Posty: 388
Rejestracja: 13 września 2007, o 23:20
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Marcinus » 23 sierpnia 2012, o 17:49

W środę ruch był po staremu

Awatar użytkownika
andrzeej
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1785
Rejestracja: 12 maja 2009, o 12:34
Lokalizacja: KOM

Post autor: andrzeej » 23 sierpnia 2012, o 19:36

Wiadukt w Jaworzni otwarty dla ruchu

W czwartek (23.08) wykonawca przebudowy obwodnicy Kielc otworzył dla ruchu wiadukt w Jaworzni, w miejscu gdzie z ekspresową drogą S7 krzyżuje się droga wojewódzka nr 761. Wiadukt jest otwarty dla samochodów, ale piesi mogą się poruszać chodnikiem tylko z jednej strony.

Więcej: http://www.e-vive.pl/wiadukt-w-jaworzni ... 11946.html

Awatar użytkownika
Sirek1
Ranga: Menadżer budowy ;)
Posty: 3934
Rejestracja: 4 maja 2006, o 20:37

Post autor: Sirek1 » 29 sierpnia 2012, o 09:17

Na wiadukcie w Zagnańsku trwają ostatnie prace porządkowe

Dobra wiadomość dla kierowców – w środę planowane jest otwarcie wiaduktu na drodze powiatowej między Kielcami a Zagnańskiem.

– Jeżeli wszystko będzie w porządku, przywrócimy ruch wiaduktem nad obwodnicą – mówią drogowcy.
Droga, która łączy Kielce z gminą Zagnańsk była zamknięta od maja zeszłego roku i miało to związek z przebudową wiaduktu nad kielecką obwodnicą. Stary wiadukt nie spełniał odpowiednich wymogów, konieczna była jego rozbiórka i postawienie nowego.

- Jutro będziemy sprawdzać oznakowanie i elementy wykończeniowe. Jeżeli wszystko będzie w porządku, wiadukt dopuścimy do użytkowania – mówi Małgorzata Pawelec, rzecznik prasowy Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Kielcach.

– Wiadukt został dostosowany do najnowszych parametrów. Jego rozbiórka była koniecznością, gdyż obwodnicę Kielc dostosowano do parametrów dwujezdniowej drogi ekspresowej.

Ta informacja na pewno ucieszy kierowców, którzy wraz z zamknięciem wiaduktu musieli objeżdżać zamknięty odcinek drogi przez Wiśniówkę, do Kajetanowa, węzła Barcza i drogą wojewódzką do Lekomina i Zagnańska. To bardzo wydłużało drogę.

:arrow: http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/ar ... /120828898

CKKarol
Posty: 195
Rejestracja: 11 grudnia 2009, o 18:07
Lokalizacja: Kielce

Post autor: CKKarol » 4 września 2012, o 23:56

Węzeł Kostomłoty, zdięcia z 03.09.2012.
Widok z WD-6E w kierunku Kielc.
Obrazek

Łodzi.
Obrazek

Najazd północny.
Obrazek

KM 544+640, widok w kierunku Warszawy.
Obrazek

W kierunku Krakowa.
Obrazek

Łącznica Kielce-Kraków i WD-6D.
Obrazek

MD-6A, na dole łącznica Kielce-Kraków.
Obrazek

Okolice MD-6I, widok w kierunku Kielc, od lewej MD-6H, MD-6G, w oddali WD-6E.
Obrazek

Skarpowanie.
Obrazek

Humusowanie.
Obrazek

CKKarol
Posty: 195
Rejestracja: 11 grudnia 2009, o 18:07
Lokalizacja: Kielce

Post autor: CKKarol » 4 września 2012, o 23:57

MD-6B
Widok w kierunku Kielc, od lewej MD-6H, MD-6G, MD-6I, w tle rozbudowa Targów Kielce.
Obrazek

Widok w kierunku Łodzi i MD-6D.
Obrazek

W kierunku Warszawy.
Obrazek

W kierunku Krakowa, układanie stabilizaji cementem z dowozu.
Obrazek

Dylatacja na WD-6B.
Obrazek

Trochę dalej, widok w kierunku Warszawy.
Obrazek

I Krakowa, w oddali WD-7A.
Obrazek

ODPOWIEDZ