GDDKiA Kielce - [S74] Kielce ul. Świętokrzyska - Cedzyna
- MeehoweCK
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 3317
- Rejestracja: 25 września 2005, o 17:41
- Lokalizacja: Warszawa / Kielce
- Kontakt:
A moim zdaniem jest szansa, żeby zaniechali tej inwestycji. Myślę, że wbrew pozorom sporo zależy od miasta. Jeśli będzie wyraźny opór ze strony prezydenta czy rady miasta, to GDDKiA ustąpi. Tyle że to sam prezydent lobbował wcześniej za tą budową...
Może SKI wyśle ponaglenie do GDDKiA, aby ustosunkowali się do tego pisma sprzed kilku miesięcy? Wtedy wiedzielibyśmy mniej więcej na czym stoimy i jeśli okaże się, że oni nadal są zdecydowani budować, to trzeba będzie się zwrócić do ministerstwa, albo do "IV władzy" pisząc o tym jakie to drogie rozwiązanie (bo myślę, że łącznik z obwodnicą byłby tańszy). Opinia publiczna szczególnie ostatnio bardzo alergicznie reaguje na wszelką niegospodarność.
Może to i spisek, ale w dobrej wierze.
Może SKI wyśle ponaglenie do GDDKiA, aby ustosunkowali się do tego pisma sprzed kilku miesięcy? Wtedy wiedzielibyśmy mniej więcej na czym stoimy i jeśli okaże się, że oni nadal są zdecydowani budować, to trzeba będzie się zwrócić do ministerstwa, albo do "IV władzy" pisząc o tym jakie to drogie rozwiązanie (bo myślę, że łącznik z obwodnicą byłby tańszy). Opinia publiczna szczególnie ostatnio bardzo alergicznie reaguje na wszelką niegospodarność.
Może to i spisek, ale w dobrej wierze.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 7 marca 2012, o 10:24
- Lokalizacja: Kielce
na jednej szali oszczędność na kosztach remontu, a na drugiej bardzo duża degradacja przestrzeni miejskiej na nie wiadomo jak długie lata...michal_ck pisze:No właśnie, a prezydent i tak będzie za tym, bo odpadają mu koszty przebudowy.
Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość (Michał Anioł)
Z tego co mi wiadomo to prace projektowe są na bardzo zaawansowanym etapie, wariant estakadowy. Z Politechniki Krakowskiej był wyznaczony kilkuosobowy zespół, który był za coś tam odpowiedzialny podczas tego projektowania. Podobno projekt wygląda mocno nieciekawie... (sorry, że tak mało szczegółów, ale z ~1.5miesiąca temu przy okazji rozmawiałem z jednym z wykładowców i tak między zdaniami to wszystko było..)
- andrzeej
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1786
- Rejestracja: 12 maja 2009, o 12:34
- Lokalizacja: KOM
Jeśli to prawda, to gdzie się podziały konsultacje społeczne? Najpierw zaprojektują, a potem będą "konsultować"? Chociaż i tak najgorsze rozwiązanie jest takie, jak w przypadku Świętokrzyskiej - wykonawca robił projekt i efekt był taki, że ten projekt nie był nigdzie opublikowany, więc wygląda nowa droga można było się przekonać dopiero po zbudowaniu.mp pisze:Z tego co mi wiadomo to prace projektowe są na bardzo zaawansowanym etapie, wariant estakadowy.
- Jezpir
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1130
- Rejestracja: 7 sierpnia 2007, o 14:24
- Lokalizacja: Kielce, KSM Nord
Ale projekt robił na podstawie koncepcji, założeń techniczno-ekonomicznych, któe obecnie są konsultowane.
A łącznik S73 z budową węzła na wysokości ul. Morcinka jest w planach i będzie kiedyś konieczny do wybudowania (tak jak i cała obwodnica wschodnia) ze względu na natężenie ruchu na al. Solidarności i Tarnowskiej. Z tych też względów jestem w miarę zadowolony z zaprojektowania przedłużenia ul. Ściegiennego jako drogę klasy GP a nie S.
A łącznik S73 z budową węzła na wysokości ul. Morcinka jest w planach i będzie kiedyś konieczny do wybudowania (tak jak i cała obwodnica wschodnia) ze względu na natężenie ruchu na al. Solidarności i Tarnowskiej. Z tych też względów jestem w miarę zadowolony z zaprojektowania przedłużenia ul. Ściegiennego jako drogę klasy GP a nie S.
Jeżpir
- Petras
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 915
- Rejestracja: 7 grudnia 2007, o 16:41
- Lokalizacja: Kielce Czarnów
Spisek to jest, ale chyba po stronie GDDKiA:MeehoweCK pisze:Może to i spisek, ale w dobrej wierze.
mp pisze:Z tego co mi wiadomo to prace projektowe są na bardzo zaawansowanym etapie, wariant estakadowy. Z Politechniki Krakowskiej był wyznaczony kilkuosobowy zespół, który był za coś tam odpowiedzialny podczas tego projektowania. Podobno projekt wygląda mocno nieciekawie... (sorry, że tak mało szczegółów, ale z ~1.5miesiąca temu przy okazji rozmawiałem z jednym z wykładowców i tak między zdaniami to wszystko było..)
Remontując chodnik kostką dałna dadzą połowę na czerwono i git... Kwestia remontu znika w cieniu estakady :/RZ pisze:na jednej szali oszczędność na kosztach remontu, a na drugiej bardzo duża degradacja przestrzeni miejskiej na nie wiadomo jak długie lata...
Mapka z tematu "Kielce w sieci obwodnic!", choć akurat sama mapka to tylko "radosna twórczość", jak sam autor o niej pisałB@rteK pisze:Taki łącznik do obwodnicy powinien powstać za UJk. Mógłby stanowić fragment przyszłej wschodniej obwodnicy Kielc. Nie widzę sensu, żeby rozgrzebywać niedawno wyremontowaną Solidarności, która powinna zachować swój charakter.
Mapka ze strony Słowa:
W ogóle polecam temat: http://inwestycje.jupiter.superhost.pl/ ... .php?t=302qbasck pisze:
Na zakończenie: Południowa obwodnica Kielce będzie, ale nieprędko (Echo Dnia)
"Rzecznik MZD zapowiada, że mimo protestów inwestycja zostanie zrealizowana."
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 7 czerwca 2011, o 22:19
A ja jeszcze raz o ekranach.
Taki artykuł jest zamieszczony dziś na portalu gazety.
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... iorki.html
Pozdrawiam
Taki artykuł jest zamieszczony dziś na portalu gazety.
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... iorki.html
Pozdrawiam
Nie ma co się oszukiwać. Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę. Kiedyś ludzie żyli bez ekranów,a teraz nagle są obowiązkowe. Nie wierzę w dobroć naszego państwa, rządu, który robi ekrany dla naszego dobra. Wolałbym inne sposoby walki z hałasem niż 8 metrowe ekrany za którymi tworzy się nowy świat. Dochodzi do większej liczby przestępstw, niszczy się przestrzeń miejską. Jeżeli państwo chce naszego dobra niech wymieni okna na dźwiękoszczelne w domach przy których prowadzi autostrady miejskie, a nie trzeb będzie pompować milionów w ekrany.