Np. takich, że na przystanku jest 10 osób (fot.) i jest już tłok, a to przystanek w centrum miasta.Tomek pisze:...ma sporo minusów.
MZD Kielce - ul. Paderewskiego
- cochi
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1533
- Rejestracja: 21 grudnia 2005, o 16:09
- Lokalizacja: Kielce, Warszawa
to juz chyba dawne umiejscowienie przystanka bylo sensowniejsze
w ogole to polzenie przystanka na przy greenpoicie jest jakims nieporozumieniem... zaraz jest przeciez to zwezenie przejazdowe przez Sienkiewke... widac, ze ktos to wszystko "planowal" na jde autobusow w jednym kierunku, zamalowali stary pzystanek, atu im zrobili numer i musieli puscic autobus Paderka od Zytnej do Okrzei
w ogole to polzenie przystanka na przy greenpoicie jest jakims nieporozumieniem... zaraz jest przeciez to zwezenie przejazdowe przez Sienkiewke... widac, ze ktos to wszystko "planowal" na jde autobusow w jednym kierunku, zamalowali stary pzystanek, atu im zrobili numer i musieli puscic autobus Paderka od Zytnej do Okrzei
cochi
- AR
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 5704
- Rejestracja: 15 listopada 2005, o 19:01
- Lokalizacja: QKI
- Kontakt:
Extra rozwiązanie! Chciałbym coś takiego zobaczyć na Paderewskiego tylko to chyba niestety trochę za bardzo zaawansowana technologia jak na Polskę Jeśli tamci kierowcy (to chyba GB) nie przestrzegają takich rozwiązań to strach pomyśleć co było by u nas. Poza tym po zderzeniu z takim słupkiem, skłupek zostaje uszkodzony i wymagana jest naprawa, która musiała by się zapewne odbywać dość często. Naprawa pewnie kosztowna a autobusy musiały by wtedy jeździć chyba objazdem.
- cochi
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1533
- Rejestracja: 21 grudnia 2005, o 16:09
- Lokalizacja: Kielce, Warszawa
kiedys na spotkanie z prezydentem mozna przerobic ten filmik (bez nabijajacych sie aut) i pokazac mu jak to sie robi w Europie
Ja mysle, ze w Polsce moznaby zastosowac wersje uproszczona. Kierowca autobusu mialby pilot, ktorym opuszczalby slupki, takk jak sie otwiera bramę.
A przy slupkach stalby znak informacyjny dla kierowcow w Kilku jezykach. Ostatecznie mozna wyrzucic ruch z Paderki do Panoramicznej i Solnej i juz nikt nie bedzie szarzowal (oczyw autobusy na caly odcinek)
Ja mysle, ze w Polsce moznaby zastosowac wersje uproszczona. Kierowca autobusu mialby pilot, ktorym opuszczalby slupki, takk jak sie otwiera bramę.
A przy slupkach stalby znak informacyjny dla kierowcow w Kilku jezykach. Ostatecznie mozna wyrzucic ruch z Paderki do Panoramicznej i Solnej i juz nikt nie bedzie szarzowal (oczyw autobusy na caly odcinek)
cochi