Pozostaje tylko powiedzieć za pewną reklamą: prawie robi ogromną różnicę.gazeta wyborcza pisze:Droga krajowa nr 73. Prawie jak autostrada
GDDKiA Kielce - [S7/DK 73] Węzeł Kielce - Północ
http://www.gddkia.gov.pl/dane/standia.pdf
Wg najnowszej standii, węzeł Północ ma być ukończony w lipcu 2009, z kolei na SSC ktoś napisał, że we wrześniu 2009.
Wg najnowszej standii, węzeł Północ ma być ukończony w lipcu 2009, z kolei na SSC ktoś napisał, że we wrześniu 2009.
ja byłbym za tym, żeby ruszyli też na południe w stornę Krakowa;) i takie moje małe marzenie to eska z obwodnicą Krakowa do granicy ze Słowacją, ale to mało realne... Już prędzej połączą 7 z 4 na płatnym odcinku, póżniej koło Żywca i dalej na Słowację przez Zwardoń-Skalite... Sorki za OT, ale jakoś tak się rozmarzyłem
Najpierw niech skończą robic ten wezeł jak najszybciej bo coraz niebezpieczniej tam jest a przede wszystkim na weźle w barczy nie ma dnia by nie bylo tak kolizji albo jakis tir nie leżał w rowie ale to co wydazylo się w wigilie to już wola o pomste do boga smierc poniosły tam 3 osoby
http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/ar ... /924379443
http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/ar ... /924379443
- Adasiek CK
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1141
- Rejestracja: 4 stycznia 2008, o 03:03
- Lokalizacja: Kielce <-> Warszawa
- Adasiek CK
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1141
- Rejestracja: 4 stycznia 2008, o 03:03
- Lokalizacja: Kielce <-> Warszawa
Wiem jak się tam jeździ, bo prawie co tydzień udaje się tamtędy do Warszawy.
Też nie jestem zwolennikiem teorii spiskowych, ale widząc zdjęcia tego wypadku, o którym pisał jaromlody, to raczej na 30 km/h nie wyglądało.
Po prostu. Za szybko, a tego nie da się usprawiedliwić, żadną choćby najgorszą drogą szczególnie, gdy jest to odcinek, na którym jest budowa.
Też nie jestem zwolennikiem teorii spiskowych, ale widząc zdjęcia tego wypadku, o którym pisał jaromlody, to raczej na 30 km/h nie wyglądało.
Po prostu. Za szybko, a tego nie da się usprawiedliwić, żadną choćby najgorszą drogą szczególnie, gdy jest to odcinek, na którym jest budowa.
<klawy tekścik w tym miejscu>
Zapomniałeś jeszcze o drzewach-zabójcach.Adasiek CK pisze:Wiem jak się tam jeździ, bo prawie co tydzień udaje się tamtędy do Warszawy.
Też nie jestem zwolennikiem teorii spiskowych, ale widząc zdjęcia tego wypadku, o którym pisał jaromlody, to raczej na 30 km/h nie wyglądało.
Po prostu. Za szybko, a tego nie da się usprawiedliwić, żadną choćby najgorszą drogą szczególnie, gdy jest to odcinek, na którym jest budowa.
Moim zdaniem trafiłeś w sedno. Po pierwsze: zwolnić, po drugie - skończyć z brawurą, po trzecie..., po czwarte... itd.
Jeśli ktoś nie wie dlaczego są wypadki jest taki program - uwaga pirat i drugi wypadek-przypadek - polecam.
Mój kraj Polska, moja Ojczyzna Świętokrzyskie, mój Dom Kielce
S7 będzie (budowa już rozpoczęta) wschodnią obwodnicą KRK i przejdzie przez Nową Hutę, następnie połączy się z A4. Natomiast północna obwodnica KRK to na razie w planach jako GP.Marcinus pisze:ja byłbym za tym, żeby ruszyli też na południe w stornę Krakowa;) i takie moje małe marzenie to eska z obwodnicą Krakowa do granicy ze Słowacją, ale to mało realne... Już prędzej połączą 7 z 4 na płatnym odcinku, póżniej koło Żywca i dalej na Słowację przez Zwardoń-Skalite... Sorki za OT, ale jakoś tak się rozmarzyłem
to o KRK to już wiem, z tego co czytałem na innym forum, to ta GP, będzie drogą przechodzącą przez wszystkie wioski w okolicy, ale wolę zrobić kółko wokół całego Krakowa, niż utknąć w korkach w "Mieście Królów Polskich"...
a tak z rodzimego podwórka:
a tak z rodzimego podwórka:
Jak piszą na innym forum, nową drgą będzie można pomknąć w okolicach grudnia 2010, ale to optymistyczna prognoza...Budowa ruszy wiosną
02.01.2009.
Kontrola postępowania przetargowego na budowę odcinka drogi ekspresowej nr 7 (Skarżysko – Występa) zakończyła się pozytywnie.
Kielecki oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad może więc podpisać umowę z wykonawcą inwestycji – konsorcjum firm Strabag i Mota-Engil Polska. Budowa rozpocznie się wiosną.
Dwustopniowy przetarg na budowę odcinka drogi nr 7 Skarżysko – Występa ogłoszony został w kwietniu 2008 roku. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym złożyło wtedy 10 firm i konsorcjów. Wszystkie zostały rozpatrzone pozytywnie, ale ostatecznie wpłynęło 6 ofert cenowych. We wrześniu komisja przetargowa wyłoniła tę najkorzystniejszą. Wybrana została najtańsza oferta złożona przez konsorcjum Strabag i Mota-Engil, opiewająca na 643,5 miliona złotych. Jednak Wynik przetargu oprotestowało konsorcjum, którego liderem jest firma Fart. Sprawa znalazła finał w sądzie, który ostatecznie nie uznał protestu.
Następnie procedurę przetargową sprawdzał Urząd Zamówień Publicznych.
Budowa odcinka drogi ekspresowej nr 7 Skarżysko - Występa to najdroższa dotychczasowa inwestycja drogowa w regionie świętokrzyskim. Nowy dwujezdniowy odcinek "siódemki" będzie miał długość około 17 kilometrów. Połączy istniejące nowe przejście przez Skarżysko z budowanym węzłem Kielce Północ. Na odcinku 3 kilometrów od Skarżyska w stronę Kielc nowa dwujezdniowa droga nr 7 biec będzie po śladzie już istniejącej. Dalej poprowadzona będzie na zachód od obecnej drogi nr 7 tworząc obwodnicę Suchedniowa, Ostojowa, Łącznej i Występy. W ramach inwestycji powstanie 28 obiektów inżynieryjnych, w tym między innymi 4 estakady, 8 wiaduktów, 2 mosty, 2 kładki dla pieszych i 2 przejścia dla zwierząt. Największą 250-metrową estakadę zaprojektowano nad zbiornikiem Bzin.
Źródło: GDDKiA/ oddział Kielce