GDDKiA Kielce - [S7/DK 73] Węzeł Kielce - Północ

Inwestycje zrealizowane

Moderatorzy: Nowak, Autor

Awatar użytkownika
kaggy
Posty: 265
Rejestracja: 2 marca 2006, o 21:13
Lokalizacja: Kielce - Barwinek

Post autor: kaggy » 11 stycznia 2007, o 23:22

z tego co pamiętam wypowiedź odnośnie obwodnicy Jędrzejowa to była ona planowana jako jednojezdniowa na całej długości a jej finansowanie nie przewidywało wtedy jeszcze funduszy z EU. Projekt został potem zmodyfikowany o drugi pas na fragmencie całości. Ale ile w tym prawdy to nie wiem.

mario1984
Posty: 4
Rejestracja: 7 stycznia 2007, o 23:46
Lokalizacja: skarżysko
Kontakt:

Post autor: mario1984 » 12 stycznia 2007, o 13:49

bernard pisze:
msz1 pisze:
AR pisze:Szkoda że nowa droga będzie się kończyć gdzieś za Wodzisławem. Nie wiem czy woj. Małopolskiemu będzie zależeć na szybkim wykonaniu tej drogi od Krakowa do granicy ze Świętokrzyskim :?
Od niech akurat w pełni ta decyzja nie zależy, to wszystko jest rozstrzygane w GDDKiA w Warszawie, oczywiście duże znaczenie mają też wszelki naciski polityczne.
Swego czasu czytałem wypowiedź faceta (już nie pamiętam kogo, chyba projektanta albo kogoś z ddkia) tłumaczącego dlaczego obwodnica Jędrzejowa nie jest na całym odcinku dwupasmowa - otóż dlatego że właściwie od Jędrzejowa (a konkretnie od skrzyżowania z DK 78 ruch na siódemce w stronę Krakowa wyraźnie "cichnie". I powiem Wam że chyba to prawda - za Jędrzejowem na dłużej można wrzucić piątkę i jedzie się całkiem przyjemnie :) Ruch gęstnieje chyba dopiero za Słomnikami. Dlatego moim zdaniem dla Kielc priorytetem jest ekspresówka do Warszawy i kawałek w stronę Jędrzejowa...
Moim zdaniem to jak zbudują S7 Warszawa Jędrzejów to wiele osób czy firm zamiast jeździć gierkówką na katowice i do krakowa potem ( bo jest szybciej i niewiele dalej) to jak będzie już ten odcinek S7 to ruch na niej się zwiększy znacząco i będą musieli dobudować S7 jędrzejów kraków

Druga opcja to taka ,że jeżeli PiS wygra kolejne wybory a nasze województwo i małopolska zagłosują na kaczki to na 100% będziemy mieli S7 Warszawa Kraków:)

j'k
Ranga: Kierownik budowy ;)
Posty: 797
Rejestracja: 18 listopada 2005, o 17:36

Post autor: j'k » 16 stycznia 2007, o 19:17

Data wysłania ogłoszenia:
sobota 6 styczeń 2007

Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Kielcach

Przedmiot zamówienia:
Nadzór nad budową węzła komunikacyjnego Kielce Północ w ciągu drogi krajowej S7 odcinek Występa- Wiśniówka wraz z rozbudową drogi krajowej DK 73 odc. Wiśniówka - granica miasta Kielc

Termin realizacji: przewidywany:
od 16.03.2007 r. do 15.03.2011 r.

www.gddkia.gov.pl

--------------------------
cieszy termin rozpoczęcia (za 2 miesiące) :)
smuci termin zakończenia (za 4 lata) :?

Awatar użytkownika
AR
Ranga: Dyrektor budowy ;)
Posty: 5704
Rejestracja: 15 listopada 2005, o 19:01
Lokalizacja: QKI
Kontakt:

Post autor: AR » 16 stycznia 2007, o 20:24

O matko! 4 lata będą budować! :? Myślałem że 2 lata. Dobrze chociaż, że data rozpoczęcia jest bliska.

Awatar użytkownika
Autor
Site Admin
Posty: 11641
Rejestracja: 21 września 2005, o 14:05
Lokalizacja: Bilbało!
Kontakt:

Post autor: Autor » 16 stycznia 2007, o 21:12

Ale otworza na pewno wczesniej, pozniej przyjdzie czas na kosmetyke :)

Awatar użytkownika
Sirek1
Ranga: Dyrektor budowy ;)
Posty: 3934
Rejestracja: 4 maja 2006, o 20:37

Post autor: Sirek1 » 16 stycznia 2007, o 22:10

AR pisze:O matko! 4 lata będą budować! :? Myślałem że 2 lata. Dobrze chociaż, że data rozpoczęcia jest bliska.
Przeciez to jest przetarg na inspektorów nadzoru, oni troszkę dłużej pracują niż trwa inwestycja, trzeba przygotować sie przed i rozliczyć się po inwestycji.

Awatar użytkownika
cochi
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1533
Rejestracja: 21 grudnia 2005, o 16:09
Lokalizacja: Kielce, Warszawa

Post autor: cochi » 17 stycznia 2007, o 17:52

ok, wypadaloby teraz, aby miasto pociagnelo odcinek Centrum Radomska-Granica miasta, a tutaj chyba nie ma zadnych projektow?
cochi

Awatar użytkownika
Loan
Posty: 250
Rejestracja: 23 listopada 2006, o 12:20
Lokalizacja: Przyjezdny
Kontakt:

Post autor: Loan » 17 stycznia 2007, o 17:56

No i przydaloby sie tez aby Warszawska rozbudowac i pociagnac do Toyoty

Awatar użytkownika
cochi
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1533
Rejestracja: 21 grudnia 2005, o 16:09
Lokalizacja: Kielce, Warszawa

Post autor: cochi » 17 stycznia 2007, o 18:07

mi sie marzy taka estakada dwupasmowej Szybowcej nad Radomska az do okolic SP 4, a na Warszawska mam inny patent... Auta jadace w strone Warszawy skrecalyby w dwupasmowa Szybowcowa, a ten istniejacy odcinek Warszawskiej (od SP 4 do Toyoty bylby dwupasmowy z wykorzystaniem istniejacych pasow. Jest tam dosyc wasko, a byloby to dobre rozwiazanie. Poza tym wtedy dwupasomowa w oba kierunki Warszawska musialaby byc od Sikorskiego do Witosa...
cochi

Awatar użytkownika
tricky
Ranga: Kierownik budowy ;)
Posty: 906
Rejestracja: 26 sierpnia 2006, o 14:58

Post autor: tricky » 17 stycznia 2007, o 22:57

cochi pisze:ok, wypadaloby teraz, aby miasto pociagnelo odcinek Centrum Radomska-Granica miasta, a tutaj chyba nie ma zadnych projektow?
wyremontowanie tego odcinka drogi jest bardzo wskazane wedlgu mnie,nie za ciekawie sie tamtedy jedzie :?

Awatar użytkownika
BziQ76
Posty: 174
Rejestracja: 8 października 2005, o 11:21
Lokalizacja: Kielce - Sieje
Kontakt:

Post autor: BziQ76 » 18 stycznia 2007, o 12:01

Kiedyś był taki pomysł prezydenta WL żeby dobudować drugie pasmo Radomskiej od REALa do granic miasta ale nie wiem czy nadal o tym pamięta.

Awatar użytkownika
Loan
Posty: 250
Rejestracja: 23 listopada 2006, o 12:20
Lokalizacja: Przyjezdny
Kontakt:

Post autor: Loan » 18 stycznia 2007, o 18:40

Pomysł na pewno odżyje jak tylko zaczna budowac drugie pasmo od Wisniowki. Wtedy wszyscy sobie przypomna, ze po srodku jest fatalnej jakosci odcinek jednojezdniowy. To jest chyba droga krajowa wiec musi sie tym zajac GDDKiA. Zreszta muszą sobie o tym przypomniej jak ruch z kierunku wschod-zachod ma byc kierowany wlasnie na wezel polnoc, a potem do wezela w Niewachlowie.

seba_ck
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1231
Rejestracja: 31 sierpnia 2006, o 14:01
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: seba_ck » 2 marca 2007, o 14:56

Prawdopodobnie w maju rozpocznie się budowa kieleckiego węzła północ

Będzie to największa tegoroczna inwestycja drogowa w województwie świętokrzyskim. Ma kosztować ponad 160 milionów złotych.
Prace rozpoczną się w miejscowości Występa na trasie krajowej numer 7 – poinformowała Ewa Sajor, dyrektor kieleckiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Polegać będą na dobudowaniu drugiej jezdni do istniejącej drogi, następnie wybudowana zostanie obwodnica Kajetanowa, która połączona zostanie z obwodnicą Kielc.
W drugim etapie zaplanowano 2-poziomowe połączenie krajowej 73 z obwodnicą Kielc w Wiśniówce. Zmodernizowane zostanie również połączenie obwodnicy z granicą miasta polegające na dobudowaniu drugiej jezdni do istniejącej drogi.
Budowa Węzła Północ – potrwa dwa lata.

2007-03-02 13:50:19
:arrow: http://www.radio.kielce.pl/index.php?go=3&id_k=2199

Awatar użytkownika
MeehoweCK
Ranga: Dyrektor budowy ;)
Posty: 3317
Rejestracja: 25 września 2005, o 17:41
Lokalizacja: Warszawa / Kielce
Kontakt:

Post autor: MeehoweCK » 5 marca 2007, o 22:23

jeśli będą nam chcieli zwęzić Radomską to proponuję pikietę. Już jako stowarzyszenie będziemy przechodzić w kółko przez to przejście dla pieszych z tablicami "spowalnianiu ruchu - stanowcze NIE!" :wink:
Ambicja to coś co prowadzi ludzkość do postępu, a ludzi do depresji

msz1
Ranga: Kierownik budowy ;)
Posty: 910
Rejestracja: 26 stycznia 2006, o 22:13
Lokalizacja: Kielce

Post autor: msz1 » 15 marca 2007, o 22:06

Czy i z kim GDDKiA zawrze umowę na budowę S7 Występa-Wiśniówka?


Czy odcinek drogi ekspresowej S7 Występa-Wiśniówka o długości 7,3 km wybuduje Strabag za ponad 200 mln zł? Jest taka możliwość, jeśli z podpisania kontraktu na realizację trasy zrezygnują zwycięzcy przetargu, czyli konsorcjum pięciu polskich firm, którym przewodzi Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów z Mińska Mazowieckiego. Powodem może być cena - 162 mln zł. Przypomnijmy, że otwarcie ofert odbyło się dziewięć miesięcy temu, a w ciągu ubiegłego roku z powodu rozpoczętego boomu budowlanego materiały i robocizna znacznie podrożały. Powyższą sytuacją bardzo przejęta jest dyrektor kieleckiego oddziału GDDKiA: – Nie my przeciągaliśmy przetarg, tylko wykonawcy. Jest tyle robót i tyle firm, a my dalej nie budujemy. Jak wykorzystamy fundusze unijne? – stawia dramatyczne pytanie Ewa Sayor, choć trasa powstanie z pieniędzy Krajowego Funduszu Drogowego. W tym roku do wydania jest ok. 80 mln zł. Czarny scenariusz jeszcze nie spełnia się. Dobra wiadomość napłynęła z Urzędu Zamówień Publicznych, który zakończył kontrolę uprzednią procedury przetargowej i otworzył drogowcom furtkę do zawarcia umowy. Dziś GDDKiA wyśle konsorcjantom pismo wzywające ich do przedłużenia gwarancji bankowej i ustalenia terminu podpisania kontraktu. Kiedy to będzie? – Myślę, że może w marcu – odpowiada dyrektor Sayor. Dlaczego szansę na przechwycenie kontraktu ma najwyżej ceniący się Strabag, gdyby nie doszło do podpisania umowy z PBDiM i resztą? Ponieważ oferta innego krajowego konsorcjum z ŚPRD Trakt na czele została odrzucona, zaś trzeci w kolejce Budimex Dromex odpadł na własne życzenie nie przedłużając gwarancji bankowej, o co poprzednio GDDKiA zwróciła się do oferentów w listopadzie ubiegłego roku. Wprawdzie cena Strabagu jest o 24,5% wyższa od najtańszej (należącej do ŚPRD), ale na szczęście też mieści się w budżecie inwestora. Czy Strabag skorzysta z okazji wybudowania drogi ekspresowej Występa-Wiśniówka, jeśli otrzyma taką propozycję? – Najpierw musielibyśmy przeliczyć ceny, co zajęłoby kilka dni – odpowiedziała nam Monika Pianowska z działu ofert Strabagu.

Maciej Oksień

Źródło:www.nowedrogi.pl

ODPOWIEDZ