Strona 29 z 30

: 12 sierpnia 2013, o 06:22
autor: michau
Na prawie całej długości Krakowskiej na jezdni południowej, są już niewielkie koleiny, jak wczoraj jechałem to bardzo wyraźnie można to było wyczuć pod kołami. Za rok nie będzie trzeba kierownicy trzymać, samochód będzie sam jechał szynami. Niedługo asfalt z gówna będą lepić, a cała podbudowa będzie z piachu, bo najtaniej.

: 12 sierpnia 2013, o 10:17
autor: andrzeej
Proponuję cofnąć się do 6 strony tego wątku - już wtedy co niektórzy przewidywali, że bez wymiany podbudowy nie trzeba będzie długo czekać na koleiny ;)

: 12 sierpnia 2013, o 10:32
autor: michau
Tak wiem, sam tak samo uważałem. I teraz właśnie nadchodzi czas (szybko), że zaczynają wychodzić te kwiatki. Dziwi mnie, że niektórzy na tym forum by chcieli, aby to samo zrobić na Ściegiennego, czyli zostawić stara podbudowę, sfrezować nawierzchnie i położyć nowy asfalt.

: 12 sierpnia 2013, o 10:54
autor: kubowski
Z tego co pamiętam projekt przewiduje remont starej nawierzchni bez wymiany podbudowy, ma zostać zrobiona tylko nakładka

: 21 sierpnia 2013, o 22:34
autor: andrzeej
To są jakieś kpiny - dzisiaj w popołudniowym szczycie na jednej jezdni krakowskiej wyrwa jak po uderzeniu meteorytu (średnica kilka metrów), a korek od skrzyżowania z Fabryczną do Jagiellońskiej. Po tym mieście się nie da jeździć - nowe ulice się sypią jeszcze przed zakończeniem, budowa pozostałych ciągnie się jak nie napiszę co, chyba niedługo będziemy z jednego końca Kielc na drugi jeździć przez Skarżysko...

: 22 sierpnia 2013, o 10:32
autor: michau
Jak cały czas będą budować jedne i te same firmy to tak będzie, za pare lat wszystko co doiero powstało, będzie do remontu. Bo zamiast wybrać solidną firmę, gdzie pracują fachowcy a nie Józek i Heniek co pojecia nie mają, to wybierają najtańsze i najgorsze.

: 22 sierpnia 2013, o 10:32
autor: michau
Jak cały czas będą budować jedne i te same firmy to tak będzie, za pare lat wszystko co doiero powstało, będzie do remontu. Bo zamiast wybrać solidną firmę, gdzie pracują fachowcy a nie Józek i Heniek co pojecia nie mają, to wybierają najtańsze i najgorsze.

: 22 sierpnia 2013, o 16:09
autor: spidimarcin
Skandal na Krakowskiej w Kielcach. Przyczyną zapadliska pozostawione przez budowlańców palety

Już niemal na 100 procent wiadomo, co przyczyniło się półtora tygodnia temu do powstania leja pod północną jezdnią ulicy Krakowskiej w Kielcach. To... drewniane palety.

Znajdowały się one na głębokości około 4,5 metra. Chroniły przewód energetyczny, który był nieczynny już od kilkunastu lat. Ze wstępnych ustaleń wynika, że kilka, lub kilkanaście lat temu ktoś układając kabel, zostawił palety. Teraz zawaliły się i prawdopodobnie dlatego powstało zapadlisko.

- Ktoś kiedyś prowadził jego naprawę. Osłonił go drewnianymi paletami i dodatkowo nieudolnie zagęścił grunt. Palety, ze względu na wilgoć, przegniły i znajdująca się nad nimi ziemia zapadła się – wyjaśnia Jarosław Skrzydło, rzecznik prasowy Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach. I dodaje: - Wydaje się, że to stuprocentowa przyczyna powstania leja. Wykonawca modernizacji ulicy Krakowskiej informuje [firma "Trakt”; to w jej gestii należało znaleźć feler, bo droga w dalszym ciągu nie jest technicznie odebrana po remoncie – przyp. red.], że grunt pod przewodem jest jednolity i stabilny.

W związku z niespodziewanymi pracami drogowymi, które w środę, po półtora tygodnia od powstania w jezdni zapadliska, wreszcie się rozpoczęły, kierowcy napotkali na utrudnienia w ruchu. Na odcinku około 200 metrów została zamknięta północna jezdnia ulicy Krakowskiej i trzeba poruszać się południową. Kiedy organizacja znów będzie taka, jak wcześniej?

- Wykonawca najprawdopodobniej natychmiast przystąpi do uzupełnienia dziury i odpowiedniego jej zagęszczenia, a następnie do odbudowania nawierzchni. Sądzę, że związane z tym prace potrwają do połowy przyszłego tygodnia – kończy Jarosław Skrzydło.

http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/ar ... /130829649

po prostu brak słów na takie partactwo...

: 22 sierpnia 2013, o 19:51
autor: Thermalcake
Tak nawiasem mówiąc to jak zobaczyłem pierwsze słowo tytułu to już wiedziałem, że to artykuł z Echa :lol:

: 26 sierpnia 2013, o 10:35
autor: Petras
Ale ubaw, kanał techniczny z palet :D Ciekawe, kto teraz będzie szukał winnego. Kilkanaście lat - to może nas cofać nawet do zamierzchłych (jak na drogi) lat 90-tych :P
PS. Robi wrażenie

: 28 września 2013, o 14:17
autor: Sirek1
Te ekrany zostaną łyse. Dlaczego rośliny przy ulicy Krakowskiej nie urosły?

- Dlaczego większość ziemnych ekranów przy ulicy Krakowskiej nie ma roślin? To, że nie przyjęły się można zrozumieć, ale dlaczego tak długo nie posadzono nowych. Okropnie wygląda taka bura ściana – zaalarmował nas czytelnik.

- Wszystkie ziemne ekrany są obsadzone winobluszczem od strony chodnika i ścieżki rowerowej. Tutaj rośliny bardzo ładnie rosną – informuje Jarosław Skrzydło, rzecznik prasowy Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach. – Część ekranów została zamontowano bardzo blisko jezdni, nie było miejsca, aby dalej je postawić, ponieważ domy wybudowano blisko ulicy. Rośliny posadzone tak blisko jezdni byłby narażone na chmurę spalin a zimą soli, w takich warunkach nie dałyby rady rosnąć. Przy ekranach położonych najbliżej ulicy nie przewidziano sadzenia roślin od strony jezdni.

:arrow: http://www.mmkielce.eu/artykul/te-ekran ... nie-urosly

: 28 września 2013, o 15:41
autor: andrzeej
Jaki sens mają ziemne ekrany, które nigdy nie zostaną niczym obsadzone?

: 28 września 2013, o 17:46
autor: jaromlody
aj tam nic nie roście??? przecież rosną chwasty.

: 30 września 2013, o 07:10
autor: ice
Kojejny przemyslany projekt :evil:

Re: MZD Kielce - [DW 762] ul. Krakowska/Armii Krajowej

: 28 września 2014, o 15:24
autor: AR
Na drogach dojazdowych do posesji, koło komisów samochodowych w Białogonie, ułożono asfalt - to już jakiś czas temu.

Natomiast w ten piątek, na odcinku Podklasztorna - Fabryczna, ustawiono znaki podwyższające prędkość maksymalną do 70 km/h.
Na słupkach zamontowano znak "70", pod nim "50", pod tym drugim "Na mokrej nawierzchni".

Nie wiem komu przeszkadzało to 50 km/h.
Jeżdżę tamtędy codziennie dwa razy i mnie nie przeszkadza, że jadę 50 km/h - przecież to teren zabudowany z przejściami dla pieszych i skrzyżowaniami.
Np. Niemczech lub Czechach, na szerszych ulicach są ograniczenia do 50 km/h w terenie zabudowanym.
U nas oczywiście komuś wydawało się, że to za wolno.