MZD Kielce - Węzeł Grunwaldzka-Żytnia/Żelazna-Armii Krajowej
- Petras
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 915
- Rejestracja: 7 grudnia 2007, o 16:41
- Lokalizacja: Kielce Czarnów
Trzeba napisać do Inowrocławia, żeby zrobili crash-testy z takimi słupkami, na ile chronią pieszych przed pojazdami Chociaż one raczej chronią pojazdy przed pieszymi A tak na poważnie to nie mam nic przeciwko, byle na łańcuchach nie oszczędzali, coby za łatwo nie odpadały.
"Rzecznik MZD zapowiada, że mimo protestów inwestycja zostanie zrealizowana."
- tomasz2719
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 867
- Rejestracja: 8 marca 2008, o 00:19
- Lokalizacja: Kielce
- cm
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1665
- Rejestracja: 19 stycznia 2007, o 14:22
- Lokalizacja: Sienkiewicza - centrum świata ;-)
Przejazd rano ok. 7.30 z Żytniej w Żelazną - bez korków. Po południu będę miał okazję sprawdzić, jak funkcjonuje wlot z Grunwaldzkiej i zjazd z wiaduktu od ul. Mielczarskiego. Co do wykorzystania nowej estakady - niestety mam obawy, że będzie przydatna tylko w szczytach komunikacyjnych, pytanie czy warto było na to wydawać 39 mln. Czas pokaże.
- tomasz2719
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 867
- Rejestracja: 8 marca 2008, o 00:19
- Lokalizacja: Kielce
Wg mnie, poprawa przejazdu, jest bardziej spowodowana nie tyle estakadą, co sygnalizacją strzałkową, co zwiększyło ilość faz, ale także bezpieczeństwo i łatwość przejazdu przez skrzyżowanie. Choć sama estakada, mogła spowodować zmniejszenie ilości tych faz co najmniej o jedną (to są domysły, bo nie wiem jak to wygląda w rzeczywistości).
Nie wiem jak piesi.
Nie wiem jak piesi.
Ostatnio zmieniony 26 czerwca 2013, o 13:35 przez tomasz2719, łącznie zmieniany 1 raz.
- tomasz2719
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 867
- Rejestracja: 8 marca 2008, o 00:19
- Lokalizacja: Kielce
http://regiomoto.pl/portal/swietokrzysk ... jecia-film
Aż się czyta tego nie da, te komentarze pod zdjęciami... Myślałem że po remoncie będzie lepiej, a tu mamy najdurniejszą organizację ruchu jaką w życiu widziałem. Pod wiaduktem brak możliwości jazdy na wprost z Żelaznej i Armii Krajowej, gdzie w innych miastach tego nie widziałem. Organizacja ruchu na wiadukcie masakryczna. Wjazd i zjazd jednym pasem, ale na wiadukcie są dwa . No czasem się tak robi, jak wjedzie jakiś traktor i się wlecze to można wyprzedzić. Ale tu dwa pasy powinny być minimum od początku do końca.
Aż się czyta tego nie da, te komentarze pod zdjęciami... Myślałem że po remoncie będzie lepiej, a tu mamy najdurniejszą organizację ruchu jaką w życiu widziałem. Pod wiaduktem brak możliwości jazdy na wprost z Żelaznej i Armii Krajowej, gdzie w innych miastach tego nie widziałem. Organizacja ruchu na wiadukcie masakryczna. Wjazd i zjazd jednym pasem, ale na wiadukcie są dwa . No czasem się tak robi, jak wjedzie jakiś traktor i się wlecze to można wyprzedzić. Ale tu dwa pasy powinny być minimum od początku do końca.