Strona 54 z 78

: 14 grudnia 2012, o 09:06
autor: panGargamel
^^^^

Obrazek


AR pisze:...aaa bo nie znacie ;)
Nigdy mi się to skrzyżowanie nie podobało, ale też nie mogę powiedzieć, że teraz mi się podoba.
Nie podobalo Ci sie bo w poblizu byly 2 zapuszczone wiadukty. Teraz beda 3 + brudne ekrany i krzywe, pomazane cegielki.
A tymczasem spójrzcie co planuja zrobic z autostradami miejskimi w Warszawie:

Obrazek
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 78&page=15

Czy w Kielcach naprawde musimy przejsc przez wszystkie etapy jak jakies osierocone i jeszcze w dodatku niepelnosprawne umyslowo dziecko?... Moze by tak podejsc "innowacyjnie" i pominac te 2 etapy (budowania i burzenia) i plynnie rozwinac to co mamy do poziomu zwanego "zachodnioeuropejska normlanoscia"?

: 14 grudnia 2012, o 09:10
autor: AR
panGargamel pisze: Czy w Kielcach naprawde musimy przejsc przez wszystkie etapy jak jakies osierocone i jeszcze w dodatku niepelnosprawne umyslowo dziecko?...
Niestety to jest smutne i dołujące...

: 14 grudnia 2012, o 16:02
autor: lukaszek92
to co uważasz ze lepiej by było bez nowego wiaduktu i stać w korku codziennie po 30min a nieraz dłużej ?

: 14 grudnia 2012, o 16:06
autor: Autor
Po 3 godziny od razu :wink:

: 14 grudnia 2012, o 16:41
autor: panGargamel
lukaszek92 pisze:to co uważasz ze lepiej by było bez nowego wiaduktu i stać w korku codziennie po 30min a nieraz dłużej ?
Trzeba bylo od razu bezkolizyjny wezel "koniczynke" walnac i wyburzyć wszystko az po Paderewskiego. WIADUKTOW W CENTRUM SIE NIE STAWIA I KROPKA. Korek nie korek, nie ma dyskusji. Poza tym co ma dac wiadukt na kierunku polnoc-poludnie, skoro to najmniej uczęszczane polaczenie?!?! Najwiecej samochodow przetacza sie na linii:
Grunwaldzka-Zytnia
Zelazna-Zytnia
Zelazna-Grunwaldzka

Czyli wszedzie tylko nie tam gdzie to monstrum prowadzi.

: 14 grudnia 2012, o 17:32
autor: CKfan
Ja ze swojej strony mogę liczyć chociaż na to, że kto będzie mógł to pojedzie AK a nie Grunwaldzką koło mnie :lol:

Za dużo baranów dostaje prawo jazdy. Na Grunwaldzkiej są otwarte wszystkie 3 pasy (buspas jeszcze nieoznaczony, choć on nigdzie na poza prawoskrętem i przystankiem nie prowadzi), a wszyscy jeżdżą środkowym. Lewy cały wolny, czasem ktoś przemknie nim. Szkoda że niewiele osób wie co to jest jazda na suwak, bo powinno się ją stosować. Nie wiem czy jest znak, ale to chyba bez większego znaczenia. Tylko niech jakiś burak spróbuje zatrąbić na mnie że z lewego pasa wjeżdżam :lol:

: 14 grudnia 2012, o 19:39
autor: cm
panGargamel pisze:Poza tym co ma dac wiadukt na kierunku polnoc-poludnie, skoro to najmniej uczęszczane polaczenie?!?!
Obawiam się niestety, że to jest właśnie największy problem całej inwestycji. Obym nie miał racji, ale może się okazać, że miliony idą na bzdurę, podobnie, jak w przypadku węzła S74/DK73 obok Galerii Echo, gdzie bezkolizyjny przejazd przydałby się, owszem, ale na kierunku pn-pd, w ciągu DK 73, gdzie jest największe obciążenie, a nie tam gdzie za grubą kasę wybudowano niby-tunel, którym przejeżdża średnio jeden pojazd na minutę.

: 14 grudnia 2012, o 20:15
autor: ice
B@rteK pisze:
Za dużo baranów dostaje prawo jazdy. Na Grunwaldzkiej są otwarte wszystkie 3 pasy (buspas jeszcze nieoznaczony, choć on nigdzie na poza prawoskrętem i przystankiem nie prowadzi), a wszyscy jeżdżą środkowym
Z tego co zaobserwowałem to rzekł bym nawet, że wszyscy jeżdżą środkiem Grunwaldzkiej tak jak było podczas remontu a nie środkowym pasem. Wczoraj nawet zaobserwowałem samochód, który specjalnie blokował lewy pas aby ten trąbiący samochód z tyłu nie mógł go wyminąć z lewej.
Myślę, że korki na Grunwaldzkiej jak były tak będą. Lepiej będą miały tylko autobusy. Chociaż nie mogę zrozumieć dlaczego nie przedłużono bus-pasa w stronę Żytniej.
Estakada może poprawić bezpieczeństwo na tym skrzyżowaniu.

: 14 grudnia 2012, o 22:08
autor: andrzeej
lukaszek92 pisze:to co uważasz ze lepiej by było bez nowego wiaduktu i stać w korku codziennie po 30min a nieraz dłużej ?
Bez przesady... Przed budową węzła Żytnia przejechanie skrzyżowania w największym szczycie zajmowało max. 10 minut.

: 14 grudnia 2012, o 22:33
autor: CKfan
ice pisze:Wczoraj nawet zaobserwowałem samochód, który specjalnie blokował lewy pas aby ten trąbiący samochód z tyłu nie mógł go wyminąć z lewej.
I potem się sami sobie dziwą, że są korki, a właśnie takie zachowanie je potęguje. Na kursach nie uczą zachowania na drodze, a uczą tylko "jak zdać", a tacy ludzie nie powinni mieć prawka. Sam widziałem takie zachowanie pod Włocławkiem, gdzie korek miał kilka km. Takie zachowania się powinno karać z racji, że jest to tamowanie ruchu.

: 15 grudnia 2012, o 16:46
autor: Baranówczanin
andrzeej pisze: Bez przesady... Przed budową węzła Żytnia przejechanie skrzyżowania w największym szczycie zajmowało max. 10 minut.
Eeee to luzik. :wink:

: 23 grudnia 2012, o 16:08
autor: ice
Czy ja dobrze zobserwowałem? Filary będą na środku chodnika?
Jakiś błąd w obliczeniach czy kolejny przejaw debilizmu?

Obrazek

: 23 grudnia 2012, o 16:11
autor: AR
Szok! :shock:

: 23 grudnia 2012, o 16:43
autor: mp
O kurde... No to grubo

: 23 grudnia 2012, o 16:51
autor: panGargamel
Fajne, moze to w zalozeniu MZD jakis innowacyjny uspokajacz ruchu dla niesfornych rowezystow? jak nie bedzie czolowki to bedzie strata glowki o ramie filaru...