MZD Kielce - Węzeł Grunwaldzka-Żytnia/Żelazna-Armii Krajowej
- Nowak
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1647
- Rejestracja: 29 maja 2006, o 20:09
- Lokalizacja: Kraków / Kielce
Skoro już GW posługuje się krakowskim przykładem, to zdjęcie to chyba było robione w jakąś wakacyjną niedzielę. Estakady nie likwidują korków a jedynie przenoszą je w inne miejsce. Codziennie prawie w godzinach szczytu samochody na niej stoją albo poruszają się w zółwim tempie bo korek zaczyna sie od kolejnych świateł. Jedyne wyjście widzę w przedłużeniu znacznym zielonej fazy dla kierunku Żytnia-Grunwaldzka.
Z tą euforią to była ironia:P
Już pisze serio:
Dla mnie cały ten wiadukt był do tej pory zapowiedzią, i sądziłem, ze na zapowiedziach się skończy, ze ktoś przyjdzie po rozum do głowy.
A teraz jednak widzę, że to na serio, i ze nikt rozumu nie znalazł. I to mnie przeraża.
Bo to co zaproponowano jest nie do zaakceptowania.
Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. skoro wy braliście to już serio od dawna, dlaczego nikt nie wyraził sprzeciwu?
edit:
Poza tym dziwi mnie porównywanie tej inwestycji do ul. Opolskiej w Krakowie. Pomijając to co powiedział Naos, że to nie rozładuje w żaden korków, a ja powiem, ze jeszcze bardziej zakorkuje Grunwaldzką i Żytnią, a jak oddadzą to przed ukończeniem węzła Żelazna to i Czarnowską, to przecież w Krakowie taki wiadukt znajduje się w ciągu krajowej 7! i nie jest w ścisłym centrum! Porównanie jak dla mnie nie trafione. Nie wiem co miasto chce osiągnąć? Skrót z S7 do węzła Skrzetle przez śródmieście? Obwodnicę miejską w śródmieściu? Nie wiem i nie znajduję wytłumaczenia dla takiego postępowania. Z tym, że jak widać decyzje zapadły już dawno, pewnie w momencie pojawienia się pomysłu w głowach niektórych, także, jedyne co możemy zrobić, to doprowadzić aby ta (te) inwestycja(/e) wyglądały cywilizowanie. Czego naprawdę nam życzę.
Już pisze serio:
Dla mnie cały ten wiadukt był do tej pory zapowiedzią, i sądziłem, ze na zapowiedziach się skończy, ze ktoś przyjdzie po rozum do głowy.
A teraz jednak widzę, że to na serio, i ze nikt rozumu nie znalazł. I to mnie przeraża.
Bo to co zaproponowano jest nie do zaakceptowania.
Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. skoro wy braliście to już serio od dawna, dlaczego nikt nie wyraził sprzeciwu?
edit:
Poza tym dziwi mnie porównywanie tej inwestycji do ul. Opolskiej w Krakowie. Pomijając to co powiedział Naos, że to nie rozładuje w żaden korków, a ja powiem, ze jeszcze bardziej zakorkuje Grunwaldzką i Żytnią, a jak oddadzą to przed ukończeniem węzła Żelazna to i Czarnowską, to przecież w Krakowie taki wiadukt znajduje się w ciągu krajowej 7! i nie jest w ścisłym centrum! Porównanie jak dla mnie nie trafione. Nie wiem co miasto chce osiągnąć? Skrót z S7 do węzła Skrzetle przez śródmieście? Obwodnicę miejską w śródmieściu? Nie wiem i nie znajduję wytłumaczenia dla takiego postępowania. Z tym, że jak widać decyzje zapadły już dawno, pewnie w momencie pojawienia się pomysłu w głowach niektórych, także, jedyne co możemy zrobić, to doprowadzić aby ta (te) inwestycja(/e) wyglądały cywilizowanie. Czego naprawdę nam życzę.
Ostatnio zmieniony 31 stycznia 2010, o 12:33 przez pk5, łącznie zmieniany 2 razy.
To po co my to budujemy, możesz mi powiedzieć? Bo już tego nie rozumiem. 70 mln po to, żeby to stało? i nie wniosło nic?ice pisze:Ale estakad nie buduje się w celu rozładowania korków.
Nie kpij sobie, i zastanów się co zaproponowano, i jaki to będzie miało wpływ na miasto. Autostrada w śródmieściu Ci nie przeszkadza? Utrwalenie istniejącej sytuacji w ciągu Grunwaldzka - Żytnia, a nawet jej pogorszenie, przy tak kosztownej budowie tez nie?ice pisze: Nie wiem co tu jest nie do zaakceptowania.
Zasłoni widok na Katedre?
- Nowak
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1647
- Rejestracja: 29 maja 2006, o 20:09
- Lokalizacja: Kraków / Kielce
Powiem Wam tak, ta "krakowska" estakada NIC nie zmieniła. Tyle, że korki przeniosły się 300 m dalej. Kierunek płn-pd czyli pod estakada prostopadle jak był tak dalej jest zakorkowany. Proszę nie domyślać się na tej podstawie, że jestem jej przeciwnikiem w Kielcach, zdania sobie na chwilę obecną nie wyrobiłem w 100% na tak czy nie.
- Adasiek CK
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1141
- Rejestracja: 4 stycznia 2008, o 03:03
- Lokalizacja: Kielce <-> Warszawa
-
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 534
- Rejestracja: 28 sierpnia 2006, o 17:41
- Lokalizacja: Kielce
Pewnie będzie. Ale ten wiadukt ma być częścią korytarza północ-południe razem z przebiciem Żelaznej do Zagnańskiej i południowo-zachodnią obwodnicą śródmieścia. W zamian zmniejszy się zanieczyszczenie i hałas w ścisłym centrum.Masmix pisze:Wzrost liczby przejeżdżających samochodów też nie będzie raził? Wzrost natężenia hałasu, poziomu zanieczyszczeń..?