MZD Kielce - Węzeł Grunwaldzka-Żytnia/Żelazna-Armii Krajowej

Inwestycje zrealizowane

Moderatorzy: Nowak, Autor

Awatar użytkownika
ice
Ranga: Menadżer budowy ;)
Posty: 5646
Rejestracja: 15 maja 2006, o 09:24
Lokalizacja: Kielce

Post autor: ice » 23 grudnia 2012, o 16:58

...a to wolne miejsce po prawej nadaje się idealnie pod drobny handel z łóżek polowych tudzież warzywa i owoce. Przynajmniej pod dachem i żuk zaparkuje :lol:
Precz z pieszymi i rowerzystami!

Awatar użytkownika
panGargamel
Posty: 238
Rejestracja: 26 września 2012, o 11:47
Lokalizacja: Z Miasta EKRANÓW i wyciętych DRZEW

Post autor: panGargamel » 23 grudnia 2012, o 17:12

...bardziej tam widze jakis materac dla zuli.
Łyso wszędzie, pusto wszędzie...
Co to będzie?
Pięknie będzie!
Tu wytniemy drzewo, a tam ekran będzie!

Awatar użytkownika
michal_ck
Ranga: Menadżer budowy ;)
Posty: 2682
Rejestracja: 18 stycznia 2007, o 00:20
Lokalizacja: Kielce-Dąbrowa

Post autor: michal_ck » 23 grudnia 2012, o 17:33

Za te filary na środku chodnika należy się poczwórna nagroda dla osoby za to odpowiedzialnej z MZD :) To jest dowód tego, że mu się należy, za innowacyjność i oryginalność :)
1. Zastępca Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej SKI
2. Koordynator ds. zieleni miejskiej
3. Koordynator ds. zagospodarowania os. Dąbrowa II

Awatar użytkownika
AR
Ranga: Menadżer budowy ;)
Posty: 5704
Rejestracja: 15 listopada 2005, o 19:01
Lokalizacja: QKI
Kontakt:

Post autor: AR » 23 grudnia 2012, o 17:42

Super, naprawdę super...
Cofamy się w rozwoju, cofamy...
Żenujące.
Prawda jest taka, że mój kot zaprojektowałby lepiej, a ja zaprojektowałbym lepiej z głową przejechaną przez walec.
Wszystkim się podoba, a tobie się nie podoba

Awatar użytkownika
CKfan
Ranga: Menadżer budowy ;)
Posty: 4200
Rejestracja: 20 grudnia 2005, o 20:56
Lokalizacja: Kielce os. Jagiellońskie

Post autor: CKfan » 23 grudnia 2012, o 18:00

Pewnie poprawią :lol: Widocznie tak było w projekcie, a Zdzichowi się podobało i nie widział nic nadzwyczajnego w tym :lol:
Sorry, takiego mamy prezydenta...

Awatar użytkownika
tomasz2719
Ranga: Kierownik budowy ;)
Posty: 867
Rejestracja: 8 marca 2008, o 00:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: tomasz2719 » 23 grudnia 2012, o 18:05

A może w taki sposób chcą oddzielić ścieżkę rowerową, od chodnika dla pieszych?

Awatar użytkownika
AR
Ranga: Menadżer budowy ;)
Posty: 5704
Rejestracja: 15 listopada 2005, o 19:01
Lokalizacja: QKI
Kontakt:

Post autor: AR » 23 grudnia 2012, o 18:06

a może, ale nie widzę asfaltu ani czerwonej kostki na wysepce.
Wszystkim się podoba, a tobie się nie podoba

Awatar użytkownika
Thermalcake
Posty: 349
Rejestracja: 24 czerwca 2011, o 00:45
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Thermalcake » 23 grudnia 2012, o 18:09

Niezły koncept. Ktoś naprawdę musi nie mieć wyobraźni.

Awatar użytkownika
ice
Ranga: Menadżer budowy ;)
Posty: 5646
Rejestracja: 15 maja 2006, o 09:24
Lokalizacja: Kielce

Post autor: ice » 23 grudnia 2012, o 18:10

Mirosław Śmigło, rzecznik prasowy Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach uspokaja, że inwestycja prowadzona jest zgodznie z planem.
"Nikt przecież nie będzie chodził z linijka i odmierzał gdzie ma być przejście dla pieszych a gdzie filary.
Po odpowiednim oznakowaniu przejście to będzie przyjazne dla pieszych.
Należy się cieszyć, że nie zostało ono wogóle zlikwidowane", kwituje Śmigło.

Obrazek


____________________________________

Wszelka zbierznośc nazwisk i sytuacji jest przypadkowa. :P
Precz z pieszymi i rowerzystami!

Awatar użytkownika
sueno
Ranga: Menadżer budowy ;)
Posty: 4907
Rejestracja: 31 maja 2006, o 21:56
Lokalizacja: Świat czerwonego smoka
Kontakt:

Post autor: sueno » 23 grudnia 2012, o 18:37

Będzie dokładnie tak, jak na wizualce ice'a. Spójrzcie na zdjęcie nr 2 http://www.um.kielce.pl/fundusze_unijne/wezel_zytnia
Niestety nie potrafię go zlinkować dlatego wklejam tak.
Najlepsza gra w sieci: http://www.reddragon.pl

"Są fachowcy i nie widzę potrzeby, żeby nauczyciel dyktował, jak ma się budować drogi" - autor znany :D

Awatar użytkownika
andrzeej
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1785
Rejestracja: 12 maja 2009, o 12:34
Lokalizacja: KOM

Post autor: andrzeej » 24 grudnia 2012, o 02:10

Na wizualizacji widzę jeszcze jedną "ciekawostkę" - jeśli ktoś jadąc Armii Krajowej lub Żelazną nie wjedzie na estakadę, będzie mógł tylko skręcić w prawo lub w lewo, bez możliwości jazdy na wprost. Prawdę mówiąc nigdzie jeszcze nie widziałem takiego rozwiązania.

Awatar użytkownika
Tomasso
Ranga: Kierownik budowy ;)
Posty: 578
Rejestracja: 13 kwietnia 2006, o 17:47
Lokalizacja: Kielce - Sieje
Kontakt:

Post autor: Tomasso » 24 grudnia 2012, o 08:41

Ręce opadają - myślałem, że już się nie da niczym debilnym nas zaskoczyć a tu taka niespodzianka. Może niech to ktoś do teleexpresu wyśle? I ta prymitywna odpowiedź o mierzeniu linijką - żenada.
A czy zna ktoś sensowne wytłumaczenie dwóch wysokości najazdów na wiadukt od strony dworca - tak z ciekawości czystej pytam bo nie mogę zrozumieć za nic :0

Awatar użytkownika
tomasz2719
Ranga: Kierownik budowy ;)
Posty: 867
Rejestracja: 8 marca 2008, o 00:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: tomasz2719 » 24 grudnia 2012, o 10:07

Też z początku sądziłem, że te wyspy to głupota, bo jak ktoś się zagapi i nie wjedzie na estakadę, to później będzie musiał jechać aż do ronda lub ślimakiem. Ale jest w tym i pewien plus (teoretycznie). Bo to jest prawdopodobnie element uspokajania ruchu pod estakadą. A dlaczego teoretycznie? Bo jak już ktoś wspomniał, ruch północ-południe był zawsze najmniej uczęszczany. Czy estakada to zmieni, okaże się z czasem. A przy podobnej estakadzie w Warszawie, takich wysepek nie ma.

mp
Posty: 251
Rejestracja: 9 sierpnia 2010, o 21:16
Lokalizacja: Kraków/Kielce, Ślichowice

Post autor: mp » 24 grudnia 2012, o 10:59

Tomasso pisze: A czy zna ktoś sensowne wytłumaczenie dwóch wysokości najazdów na wiadukt od strony dworca - tak z ciekawości czystej pytam bo nie mogę zrozumieć za nic :0
Ja wiem dlaczego. Bo tak było w projekcie!!!! :twisted:

Awatar użytkownika
MeehoweCK
Ranga: Menadżer budowy ;)
Posty: 3317
Rejestracja: 25 września 2005, o 17:41
Lokalizacja: Warszawa / Kielce
Kontakt:

Post autor: MeehoweCK » 24 grudnia 2012, o 12:46

andrzeej pisze:Na wizualizacji widzę jeszcze jedną "ciekawostkę" - jeśli ktoś jadąc Armii Krajowej lub Żelazną nie wjedzie na estakadę, będzie mógł tylko skręcić w prawo lub w lewo, bez możliwości jazdy na wprost. Prawdę mówiąc nigdzie jeszcze nie widziałem takiego rozwiązania.
Moim zdaniem to akurat jest dobre, pod warunkiem, że PRZED wjazdem na estakadę będzie wyraźne i jasne oznakowanie (a tego się trochę obawiam). Wydaje mi się, że na wielu skrzyżowaniach tego typu nie ma możliwości jazdy na wprost na dole (ewentualnie dla autobusów).

ODPOWIEDZ