Strona 8 z 9

: 17 marca 2008, o 09:03
autor: chief
zaproponowane ceny są delikatnie mówiąc dziwne!!!!!, proponuję aby przed spotkaniem kalkulacja ich została wyjaśniona przez dewelopera. Ponadto osoby mieskzające w tej chwili we wspólnotach na pewno bedą miłay coś do powiedzenia.
Może zaprosimy przedstawicieli dewlopera na nasz teren, spotkanie w garażu mnie w niczym nie przeszkadza. Moze przy okazji oprawidzimy po budynku i wskażemy wady. Płacenie za wynajem sali do kpina.

: 17 marca 2008, o 12:08
autor: Piotrek
Ceny są co najmniej dziwne. W niektórych przypadkach x2 normalnej ceny. Ja się zastanawiam czy nie mogli byśmy zaprosić na to nasze spotkanie innych firm zarządczych które by przedstawiły swoją ofertę.
Cena utrzymania garażu też wyszła ciekawa! Tyle to ja płaciłem za parking strzeżony 24godz. na dobę!
Obawiam się tylko że nas jest dużo i prosta rozmowa nie będzie. Każdy ma swoje zdanie. Ciężko będzie ustalić jedno wspólne.
Poza tym spotkanie w garażu może być. Dużo wspólnot tak robi. Krzesło pod pachę i na obrady ;)

: 28 marca 2008, o 23:43
autor: Jarek
Piotrek pisze: Obawiam się tylko że nas jest dużo i prosta rozmowa nie będzie. Każdy ma swoje zdanie.
Na czym u Was staneło? Kto został zarządcą Domaniówki?

: 31 marca 2008, o 07:11
autor: Piotrek
Jarek pisze:Na czym u Was staneło? Kto został zarządcą Domaniówki?
Spotkanie mamy jutro więc zarządcy jeszcze nie ma.
A u Was jak poszło?

: 31 marca 2008, o 16:26
autor: Jarek
Piotrek pisze: Spotkanie mamy jutro więc zarządcy jeszcze nie ma.
A u Was jak poszło?
Spotkania były przez trzy dni - blokami, ja byłem na drugim i żadna uchwała nie przeszła bo koszty wyliczone przez proponowanego zarządce dla jednej osoby wyszły orientacyjnie jakieś 320 PLN :]

dot. kosztów I etapu Panoramy

: 1 kwietnia 2008, o 18:55
autor: rzw
Jarek pisze: Spotkania były przez trzy dni - blokami, ja byłem na drugim i żadna uchwała nie przeszła bo koszty wyliczone przez proponowanego zarządce dla jednej osoby wyszły orientacyjnie jakieś 320 PLN :]
Dla jakiej powierzchni mieszkania uzyskałeś taką kwotę?
Moje wyliczenia przedstawiają się następująco (pow. 70 m2):
3,17 x 70 = 221,9 - zarząd częścia wspólną
2,0 x 70 = 140,0 - c.o.
5,36 x 4 x 3 osoby = 64,32 zimna woda+ ścieki
14,0 x 3 x 3 osoby = 126,0 ciepła woda
10 x 3 osoby = 30,0 - śmieci
Razem 582,22 zł
i jeszcze dla miłośników motoryzacji
37,25 - garaż
to razem będzie: 619,47 zł
Wydaje się, że oczekiwania trochę rozminęły się z rzeczywistością.

Pozdrawiam
Renata

PS
Może inni zastanowią się lepiej niż ja przed podpisaniem umowy na kupno mieszkania.

Re: dot. kosztów I etapu Panoramy

: 1 kwietnia 2008, o 19:30
autor: Jarek
rzw pisze: Dla jakiej powierzchni mieszkania uzyskałeś taką kwotę?
53-54 m2 użytkowej

: 4 kwietnia 2008, o 11:04
autor: chief
nikt w trakcie zebrania wspólnoty nie potraktował poważnie propozycji zmniejszenia zaliczek o 50% w stosunku do oferty, sami zgotowalismy sobie ten los.
A w zasadzie przemożny wpływ demokracji i wspolnoty, wystarczy czasami pomysleć na co się zgadzamy i umieć liczyć.
I jeszcze to 37 zł za garaż, paranoja!!!!!!

: 4 kwietnia 2008, o 16:57
autor: Jarek
A podjeliście decyzję że zaproponowany przez Kolportera zarządca zostaje?

: 7 kwietnia 2008, o 11:11
autor: Piotrek
Z braku innej propozycji i z powodu całej listy zadań stojących przed zarządem (który bez zarządcy nie za bardzo by wiedział co i jak ma pozałatwiać) na 2 kolejne miesiące zarządcą została Pani zaproponowana przez Kolportera.
Myślę że to nie jest najgorsze rozwiązanie bo będziemy mieli szybciej wszystko pozałatwiane a Pani zeszła z wstępnie proponowanej ceny.
Usterek i niedoróbek jest na tyle dużo że naprawdę nie ma na co czekać.

: 7 kwietnia 2008, o 22:13
autor: Jarek
Piotrek pisze:Z braku innej propozycji i z powodu całej listy zadań stojących przed zarządem (który bez zarządcy nie za bardzo by wiedział co i jak ma pozałatwiać) na 2 kolejne miesiące zarządcą została Pani zaproponowana przez Kolportera.
Myślę że to nie jest najgorsze rozwiązanie bo będziemy mieli szybciej wszystko pozałatwiane a Pani zeszła z wstępnie proponowanej ceny.
Usterek i niedoróbek jest na tyle dużo że naprawdę nie ma na co czekać.
No to my najprawdopodobniej Zespół Wspólnot Mieszkaniowych "MBM", sensowna pani, koszt zarządu z 1m2 to 1,5 PLN a nie jak pierwotny zarządca ok 3,20 PLN. Ale jeszcze decyzja nie została podjęta, póki co wstepnie się spotkaliśmy z Panią, wszyscy byli za, a teraz już odbędzie się zgodnie z prawem wybór zarządcy.

: 8 kwietnia 2008, o 21:06
autor: lucas
Nie wiem czy ja dobrze słuchałem, ale wydaje mi się, że ta nasza zaproponowana przez Kolporter bierze ok 0,55 zł z metra kw...

: 9 kwietnia 2008, o 06:50
autor: Jarek
lucas pisze:Nie wiem czy ja dobrze słuchałem, ale wydaje mi się, że ta nasza zaproponowana przez Kolporter bierze ok 0,55 zł z metra kw...
A to dla siebie bierze ;) Jak dostałeś karteczkę z rozliczeniem na osobę, to tam jest, że całkowity koszt zarządu to trzy złote z hakiem ;)

: 9 kwietnia 2008, o 07:29
autor: Piotrek
Ciekawe czemu Kolporter wiedząc że Zarząd wspólnoty nie pozałatwiał jeszcze wszystkich spraw formalnych (czyli nie może jeszcze podpisać umowy na wywóz śmieci) zabrał kontener sprzed bloku?

: 11 kwietnia 2008, o 15:19
autor: lucas
Ja dzisiaj dzwoniłem do tej pani co miała być zarządcą, żeby zapytać jak wysłać jej ten formularz usterek, który dostaliśmy w skrzynkach... A Pani na to, że już nie ma z nami umowy... Szybko to się potoczyło :shock:
Wie ktoś kto jest teraz zarządcą?