Strona 1 z 1

Konsultacje społeczne - Węzeł Żelazna

: 26 lutego 2008, o 23:02
autor: MeehoweCK
ze strony MZD Kielce:
W związku z rozpoczęciu prac projektowych w ramach dokumentacji projektowej dla inwestycji

„Węzeł Żelazna – 1-go Maja – Zagnańska wraz z przebudową Ronda im. Gustawa Herlinga Grudzińskiego w Kielcach"

w celu zapoznania społeczności lokalnej z planowaną inwestycją, przeprowadza się konsultacje społeczne. W dniu 29.02.2008r. o godz. 16:00 odbędzie się spotkanie z mieszkańcami Kielc w sali zlokalizowanej na terenie SHL ZUGA Spółka z o.o. przy ul. Zagnańskiej 27 w Kielcach (I piętro starego budynku Dyrekcji SHL).
Nie będę pisał, że obecność obowiązkowa, ale jak ktoś z forumowiczów ma czas i jest w miarę zainteresowany tematem to bardzo proszę, aby się stawił. I fajnie jakbyśmy się trzymali tam razem (my - społeczność forum).

: 26 lutego 2008, o 23:04
autor: Autor
I ja rowniez zachecam do obecnosci, uwag bylo wiele, wiec mozna dzialac :!:

: 26 lutego 2008, o 23:05
autor: MeehoweCK
Jak ktoś się wybiera to bardzo proszę o priva do mnie z powiadomieniem. To się umówimy dokładnie

: 27 lutego 2008, o 22:21
autor: andrzej
Niestety nie mam możliwości iścia na to spotkanie, ale chciałbym zgłosić parę kwestii, które wg mnie są bardzo istotne i muszą być poruszone na tym spotkaniu.
1. Możliwości na przyszłość.
Rozwiązanie obecnie proponowane potrzebne jest na wczoraj, najważniejsza jest kwestia potencjalnej rozbudowy, a może od razu budowy drogi w przekroju większym niż 2x2. Znajomy z Warszawy opowiadał, że po interwencji SISKOMu i jakiegoś innego stowarzyszenia zmieniono planowany przekrój pewnego odcinka Trasy Siekierkowskiej, więc panowie ze stowarzyszenia do dzieła.
2. Budowa przedłużenia Żelaznej, a komunikacja miejska.
Zagadnienie ściśle powiązane z powyższym. Istotne jest czy w razie decyzji o budowie tramwaju, będzie go można poprowadzić tą trasą, w postaci wydzielonego torowiska, bądź pasa tramwajowo-autobusowego. Jeśli nie, nie widzę innej możliwości niż budowa pasa dla autobusów. Bardzo ważna jest też kwestia lokalizacji przystanków, pasów rozbiegowych dla autobusów no i budowa zatok (po ZDMie można spodziewać się wszystkiego, więc lepiej im o tym przypomnieć).
3. Organizacja ruchu.
Pytanie o planowane rozwiązania na wszystkich skrzyżowaniach (światła, zjazdy, strzałki, malowanie, zawrotki) na nowym odcinku, kwestia przejść dla pieszych, budowa kładek, przejść podziemnych, no i zrobienie coś z feralnym jak dla mnie lewoskrętem z Zagnańskiej w Okrzei.
Tyle ode mnie, pozdrawiam.

: 27 lutego 2008, o 22:48
autor: MeehoweCK
andrzej pisze:Zagadnienie ściśle powiązane z powyższym. Istotne jest czy w razie decyzji o budowie tramwaju, będzie go można poprowadzić tą trasą, w postaci wydzielonego torowiska, bądź pasa tramwajowo-autobusowego. Jeśli nie, nie widzę innej możliwości niż budowa pasa dla autobusów. Bardzo ważna jest też kwestia lokalizacji przystanków, pasów rozbiegowych dla autobusów no i budowa zatok (po ZDMie można spodziewać się wszystkiego, więc lepiej im o tym przypomnieć).
Zatoki autobusowe będą

: 28 lutego 2008, o 13:11
autor: Jezpir
tu trwa dyskusja na temat materiałów do konsultacji od 10dni.

: 28 lutego 2008, o 22:14
autor: MeehoweCK
dziękuję Jezpir, ale ten temat został założony po to, aby możliwie jak najwięcej osób mogło dowiedzieć się o tych konsultacjach. Może on nawet zniknąć jutro po konsultacjach, bo pełni głównie rolę informacyjną.

: 29 lutego 2008, o 09:26
autor: Jezpir
Ja też informacyjnie zamieściłem notkę, by ci co przeoczyli dyskusję w temacie Żelaznej, znaleźli do niej linka w konsultacjach.
Ale faktycznie moja wypowiedź może być zakwalifikowana jako "czepialstwo" i pouczanie. Nie miałem tego celu. Przepraszam, zwłaszcza MechoweCK.