Jaka będzie średnia cena m2 mieszk. w Kielcach w IV kw. 2010

Dla tych, którzy urządzają, remontują i nie tylko.

Moderatorzy: sueno, Sirek1

Kwasek
Posty: 218
Rejestracja: 15 lutego 2009, o 13:29
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kwasek » 23 marca 2010, o 19:16

T0MIKE pisze:Jesteś wiodącym zaklinaczem rzeczywistości. Nie ma szans a wygraną z tak pesymistycznym podejściem. Czy będzie tanio, to już widać po ostatnich trzech przetargach miejskich, gdzie ceny były powyżej 1.000 zł za m2. Pewnie teraz wszyscy wybudują po 3.000 zł... :lol: :lol: :lol:
Widze ze nie zrozumiales czemu dalem taka cene :) ale ok no coz pozyjemy zobaczymy :) A czy zdroworozsadkowe podejscie do tematu jest zaklinaniem rzeczywistosci to niech ocenia inni. Wiem ze ciezko sie pogodzic ze marze po +200% odejda w sina dal:) Zaraz napiszesz PUM Srum a ja na to Wodka connecting people :D

Awatar użytkownika
T0MIKE
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1375
Rejestracja: 25 marca 2007, o 19:35
Lokalizacja: ni stąd ni z owąd
Kontakt:

Post autor: T0MIKE » 23 marca 2010, o 22:01

Coś z głową nie tak... :shock:

Awatar użytkownika
sueno
Ranga: Menadżer budowy ;)
Posty: 4907
Rejestracja: 31 maja 2006, o 21:56
Lokalizacja: Świat czerwonego smoka
Kontakt:

Post autor: sueno » 23 marca 2010, o 22:18

Kwasek pisze: Wiem ze ciezko sie pogodzic ze marze po +200% odejda w sina dal:)
Nie wiem skąd to 200% wziąłeś. Ja znalazłem info o 25-70%
http://wyborcza.biz/biznes/1,100897,769 ... zkan_.html
Najlepsza gra w sieci: http://www.reddragon.pl

"Są fachowcy i nie widzę potrzeby, żeby nauczyciel dyktował, jak ma się budować drogi" - autor znany :D

Awatar użytkownika
T0MIKE
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1375
Rejestracja: 25 marca 2007, o 19:35
Lokalizacja: ni stąd ni z owąd
Kontakt:

Post autor: T0MIKE » 23 marca 2010, o 22:21

Pewnie stąd...
Kwasek pisze: Zaraz napiszesz PUM Srum a ja na to Wodka connecting people :D

Kwasek
Posty: 218
Rejestracja: 15 lutego 2009, o 13:29
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kwasek » 24 marca 2010, o 06:52

Dziekuje z glowa wszystko ok :)

Sueono wiesz akurat Marek Wielgo mozna powiedziec ze jest jak choragiewka na wietrze. A info mam od samego zrodla :D Swoja droga poczytaj komenatrze pod artykulem ale pewnie naganiacze zeby bronic jeszcze sie nie obudzili :D Poczytaj inne jego artykuly to zobaczysz co wczesniej wypisywal Pan Marek Kupuj Taniej Bo To Ostatnia Chwila Wielgo :D

Tomike widze ze znowu nie zrozumiales ale nie szkodzi :D Ty piszac o marzy 15% bo chyba kiedys taka przytoczyles w czasie "kryzysu" to jakos powstrzymalem sie od pisania czy u ciebie aby pod czapeczka wszystko poukladane takze daruj sobie swoje wycieczki, wszyscy znaja i wiedza jak prowadzisz rozmowy na tym forum z kazdym kto ma inne zdanie niz ty :)

Ladnie sie sprawdza powiedzenie tutaj "uderz w stol a nozyce sie odezwa"
:wink:

No ale wracajmy do tematu czy bedzie ktos kto da 6000 :D

Awatar użytkownika
T0MIKE
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1375
Rejestracja: 25 marca 2007, o 19:35
Lokalizacja: ni stąd ni z owąd
Kontakt:

Post autor: T0MIKE » 24 marca 2010, o 13:52

A ty już dałeś 2.000? Nie lubię, jak ktoś pisze głupoty... Proponuję artykuł w Rzepie z 22.03 str. B15. Można poczytać o marżach. 15-28%, jak podają analitycy CEE Property Group. Czy ktoś się zastanawiał, dlaczego np. Kwasek nie został deweloperem, tylko trzyma swoje miliony w skarpecie? Jeśli marża wynosi 150% to lista najbogatszych powinna zawierać samych deweloperów. O ile dobrze pamiętam, na liście 100 najbogatszych Świętokrzyskiego nie ma żadnego z lokalnych deweloperów. Pewnie nie bez kozery... Ale daj nam Panie 100%, ja jestem za, chętnie pobiorę.

Kwasek
Posty: 218
Rejestracja: 15 lutego 2009, o 13:29
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kwasek » 24 marca 2010, o 14:14

Nie chce mi sie odbijac pileczki w nieskonczonosc zycie zweryfikuje ale trzeba byc naiwnym zeby lyknac ze wy sie tak o ludzi troszczycie i banki druga grupa ktora ma na uwadze ludzi :)

Zycze marz 200% i tabunow klientow :)

Jak pisales wyzej wracajmy do tematu :)

Awatar użytkownika
T0MIKE
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1375
Rejestracja: 25 marca 2007, o 19:35
Lokalizacja: ni stąd ni z owąd
Kontakt:

Post autor: T0MIKE » 24 marca 2010, o 15:34

Dziękujemy i wzajemnie, życzymy milionów z deweloperki, bo to najbardziej zyskowne zajęcie na ziemi. Zapraszamy do współpracy.

Awatar użytkownika
Nowak
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1647
Rejestracja: 29 maja 2006, o 20:09
Lokalizacja: Kraków / Kielce

Post autor: Nowak » 25 marca 2010, o 21:12

Do kiedy można typować ?

Awatar użytkownika
T0MIKE
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1375
Rejestracja: 25 marca 2007, o 19:35
Lokalizacja: ni stąd ni z owąd
Kontakt:

Post autor: T0MIKE » 26 marca 2010, o 06:12

Myślę, że deadline powinien być do końca czerwca. Do tego czasu powinny się pojawić wszystkie planowane na ten rok inwestycje mieszkaniowe. A jeśli cokolwiek się rozpocznie po tej dacie to będzie uwzględniane w kalkulacji, ale nie pomoże już typującym.

Awatar użytkownika
Arturo
Posty: 172
Rejestracja: 18 stycznia 2007, o 20:42
Lokalizacja: Kielce, Ślichowice
Kontakt:

Post autor: Arturo » 2 stycznia 2011, o 16:08

Bump ;)

Pomimo zeszlorocznych zawirowan na forum (i zwiazanej z tym absencji autora topicu), czy mozna sie spodziewac podsumowania cen i ewentualnych wynikow konkursu? ;)

maciej
Ranga: Kierownik budowy ;)
Posty: 534
Rejestracja: 28 sierpnia 2006, o 17:41
Lokalizacja: Kielce

Post autor: maciej » 2 stycznia 2011, o 17:23

Może Unimax przejął też zobowiązania Volumetrica związane z tym wątkiem? :)

Awatar użytkownika
gery_pery
Posty: 189
Rejestracja: 16 lipca 2008, o 11:26

Post autor: gery_pery » 17 stycznia 2011, o 08:03

maciej pisze:Może Unimax przejął też zobowiązania Volumetrica związane z tym wątkiem? :)
Jak widać nie bardzo, natomiast jeśli ktoś pamięta moją polemikę z ich lobbystą to dziś czas pokazał ewidentnie kto miał rację. Choć w Kielcach i tak sytuacja jest nieco zablokowana przez brak planu zagospodarowania ale kierunek cen jest jednoznaczny. Zresztą widzę że aktualnie bardzo wielu użytkowników forum podziela moją opinie.

P.S Witam po przywróceniu z banicji (moim zdaniem nie zasłużonej ale cóż...)

Awatar użytkownika
Wizard
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1030
Rejestracja: 16 stycznia 2007, o 22:49
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Wizard » 17 stycznia 2011, o 13:25

Witaj. Kierunek jest jeden -> w dół. W tym tygodniu rząd ma pracować nad zmianami w programie Rodzina na Swoim. Zobaczymy co tam "wymyślą mądrego".

TomanoMo
Posty: 357
Rejestracja: 8 listopada 2010, o 12:10
Lokalizacja: Kielce

Post autor: TomanoMo » 17 stycznia 2011, o 15:13

Ja miałem wrażenie, że po podwyżce VAT, jednak poszło odrobinę w górę.

ODPOWIEDZ