Przystanki

Wszystko związane z działaniem komunikacji publicznej.

Moderatorzy: sueno, Daniel, Nowak, Autor, CKfan, AR

Awatar użytkownika
Adasiek CK
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1141
Rejestracja: 4 stycznia 2008, o 03:03
Lokalizacja: Kielce <-> Warszawa

Post autor: Adasiek CK » 4 czerwca 2011, o 18:51

Tablice na przystankach MPK będą działać dopiero 14 czerwca
Tablice świetlne, które mają pokazywać rzeczywisty czas przejazdu autobusów, miały być uruchomione w piątek, 3 czerwca. Z różnych przyczyn testy tablic zostają przedłużone do 14 czerwca.

Od poniedziałku natomiast sukcesywnie mają być uruchamiane stacjonarne automaty do sprzedaży biletów.

:arrow: http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/ar ... /375150729
<klawy tekścik w tym miejscu>

Awatar użytkownika
GooDek_238
Posty: 329
Rejestracja: 13 stycznia 2011, o 18:55
Lokalizacja: Kielce

Post autor: GooDek_238 » 4 czerwca 2011, o 19:19

Na Paderewskiego po stronie wsch. jak i zach. nie ma nic na tablicach oprócz paska w ostatniej linijce "Uwaga ! Test systemu Paderewskiego/Sienk. (wsch.)".

Ziarek
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1653
Rejestracja: 20 lutego 2008, o 20:16
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Ziarek » 4 czerwca 2011, o 23:19

Po co takie posty, co jest w obecnym czasie na wyświetlaczach w danym miejscu, jak wyżej jest artykuł, że testy zostały przedłużone do 14 czerwca...
Chyba nie ma większego sensu pisania o tym w czasie testu.

Awatar użytkownika
jaromlody
Posty: 482
Rejestracja: 25 grudnia 2008, o 11:34
Lokalizacja: Kielce

Post autor: jaromlody » 5 czerwca 2011, o 10:33

mam takie pytanie czy 20 tablic które są obecnie zamontowane to wszystko czy będą w późniejszych czasach montowane kolejne, bo jak dla mnie to jest jeszcze sporo przystanków na których przydałyby się takie tablice

Awatar użytkownika
BRS
Posty: 265
Rejestracja: 28 marca 2008, o 14:34
Lokalizacja: Śródmieście CK

Post autor: BRS » 5 czerwca 2011, o 16:33

Jak zawsze wyszlo po kielecku ale dobra tablica to juz wyzsza szkola jazdy dla ZTM ale co stoi na przeszkodzie zeby wlaczyc automaty.Wystarczylo je zaprogramowac wyposazyc we wszystko co jest potrzebne to jest kwestia jednego dnia czy moje rozumowanie jest na bardzo niskim poziomie i objawia sie brakiem wiedzy na temat automatow.
Tu się urodziłem i umrzeć bym chciał tu.

kielcekm
Posty: 126
Rejestracja: 12 listopada 2010, o 20:11
Lokalizacja: Kielce

Post autor: kielcekm » 5 czerwca 2011, o 18:17

BRS pisze:czy moje rozumowanie jest na bardzo niskim poziomie i objawia sie brakiem wiedzy na temat automatow.
Wydaje mi się, że z Tobą jest wszystko OK :D To są po prostu Kielce.

Awatar użytkownika
Adasiek CK
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1141
Rejestracja: 4 stycznia 2008, o 03:03
Lokalizacja: Kielce <-> Warszawa

Post autor: Adasiek CK » 5 czerwca 2011, o 18:59

Widzę, że sami eksperci się tu wypowiadają... Zrób to to to to i to i będzie działać, przecież to proste!

BRS, napisz/zadzwoń do ztm i powiedz jak uruchomić te biletomaty, szkoda czasu!
<klawy tekścik w tym miejscu>

Awatar użytkownika
CKfan
Ranga: Menadżer budowy ;)
Posty: 4200
Rejestracja: 20 grudnia 2005, o 20:56
Lokalizacja: Kielce os. Jagiellońskie

Post autor: CKfan » 5 czerwca 2011, o 21:00

Pewnie chodzi o to, że w dotychczas wyświetlanej formie zbyt łatwo rzucały się stada autobusów, więc prawdopodobnie ZTM kazał R&G to zmienić, a tamci teraz zachodzą w głowę jak to zrobić, gdy ZTM nie chce się zmieniać rozkładów :lol:
Sorry, takiego mamy prezydenta...

Awatar użytkownika
BRS
Posty: 265
Rejestracja: 28 marca 2008, o 14:34
Lokalizacja: Śródmieście CK

Post autor: BRS » 6 czerwca 2011, o 08:30

Adasiek CK pisze: BRS, napisz/zadzwoń do ztm i powiedz jak uruchomić te biletomaty, szkoda czasu!
Chodzilo mi o to dlaczego te automaty jescze nie dzialaja skoro stoja juz jakis czas.Producent dostarczyl gotowe automaty wiec ciekawi mnie to co ZTM musi zrobic zeby one dzialaly.Automaty nie podchadza pod zaden GPS i inny system ktory wymaga testow.
Tu się urodziłem i umrzeć bym chciał tu.

Awatar użytkownika
Autor
Site Admin
Posty: 11585
Rejestracja: 21 września 2005, o 14:05
Lokalizacja: Bilbało!
Kontakt:

Post autor: Autor » 6 czerwca 2011, o 10:13

Automaty beda komunikowac sie z centrum obsługi za pośrednictwem EDGE/UMTS, a zegar synchronizowac np. przez sygnal GPS, DCF lub z serwerem NTP.

(na podstawie SIWZ)

Awatar użytkownika
Nowak
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1647
Rejestracja: 29 maja 2006, o 20:09
Lokalizacja: Kraków / Kielce

Post autor: Nowak » 6 czerwca 2011, o 11:00

Taki OT by porównać te karykatury, pseudo dworce autobusowe kieleckie ze świeżynkami z Krakowa.

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Michał
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1258
Rejestracja: 29 grudnia 2005, o 01:09

Post autor: Michał » 6 czerwca 2011, o 16:19

A tu taka fajna 'nieświeżynka' z przedmieść Londynu: Canada Water Bus Station:
http://www.worldarchitecture.org/world- ... asp?no=359

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Ronaldo
Posty: 106
Rejestracja: 22 lipca 2010, o 22:54
Lokalizacja: KIELCE --> KSM
Kontakt:

Post autor: Ronaldo » 8 czerwca 2011, o 22:33

Dzisiaj jak przechodzilem obok przystanku z nową tablicą wydawalo mi sie ze ona "mowi" ... :)

Maja taka funkcje? Czy mam przywidzenia :)
www.masazkielce24.pl Day Spa Kielce - ul. Warszawska ( naprzeciwko Galerii Korona )

Awatar użytkownika
krzysiu1493
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1104
Rejestracja: 25 marca 2008, o 17:35
Lokalizacja: Kielce Uroczysko

Post autor: krzysiu1493 » 8 czerwca 2011, o 22:35

Mają. Aby to uruchomić wystarczy wcisnąć przycisk na słupie, na którym są zawieszone.

Awatar użytkownika
CKfan
Ranga: Menadżer budowy ;)
Posty: 4200
Rejestracja: 20 grudnia 2005, o 20:56
Lokalizacja: Kielce os. Jagiellońskie

Post autor: CKfan » 8 czerwca 2011, o 22:42

Tylko że jeśli liczba minut za ile będzie autobus jest jednocyfrowa, to mowi "odjazd za..." nie podając tej liczby
Sorry, takiego mamy prezydenta...

ODPOWIEDZ