Linie komercyjne MPK Kielce (2xx)
Moderatorzy: Nowak, Autor, sueno, Daniel, CKfan, AR
- CKfan
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 4200
- Rejestracja: 20 grudnia 2005, o 20:56
- Lokalizacja: Kielce os. Jagiellońskie
Przydałoby się na każdej zwiększyć częstotliwość, na mniej rentowne kursy puszczać Vero (w skrajnych przypadkach Vito ). No ale jak chcą zarobić na miesięcznych, to pasażer musi mieć możliwość przyjazdu o każdej godzinie, a nie tylko kilka razy dziennie, bo kto będzie czekać pół dnia na upragniony autobus
Sorry, takiego mamy prezydenta...
- tester19
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 812
- Rejestracja: 31 sierpnia 2006, o 16:17
- Lokalizacja: Kielce - Czarnów
Jelcza Vero nie puszczą bo od dłuższego czasu dwa obsługują na stałe linie 23. Trzeci Vero rzucony jest na linie 6B@rteK pisze:Przydałoby się na każdej zwiększyć częstotliwość, na mniej rentowne kursy puszczać Vero (w skrajnych przypadkach Vito ). No ale jak chcą zarobić na miesięcznych, to pasażer musi mieć możliwość przyjazdu o każdej godzinie, a nie tylko kilka razy dziennie, bo kto będzie czekać pół dnia na upragniony autobus
KIELCE - miasto betonu
- kacper
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 514
- Rejestracja: 9 października 2008, o 15:52
- Lokalizacja: Kielce/KSM
- Kontakt:
Co za MORONY! To po prostu skandal! Zaraz będzie: "bo autobusów nie mamy". Bullshit! Tyle kwadratów idzie na złom, a oni nie chcą ich dać na linię. Przecież nawet PR110M jest lepszy od busa, bo da się wózek wstawić - stopnie są, ale niewielkie (z wyjątkiem tyłu), a oni mają 120M, które mają podłogę jeszcze niżej i są bardziej przewiewne...
Coś mi tu śmierdzi, tylko jeszcze nie wiem co.
Coś mi tu śmierdzi, tylko jeszcze nie wiem co.
Precz z busiarstwem!
-
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1653
- Rejestracja: 20 lutego 2008, o 20:16
- Lokalizacja: Kielce
Tylko w jakim stanie jest większość kwadratów? Większość nie widziało po 5-6 lat NG a wypadku jelcza to już dużo. Samo Skarżysko ostatnio wyliczyło remont na 50 000 zł ReeRki, a sam wiesz ze ich autobusy są w dobrej kondycji. To teraz pomyśl sobie ile by trzeba dać na jednego kieleckiego kwadrata. Po prostu to im się nie opłaca. Tym bardziej że wszystkie MAN-y prawdopodobnie w tym roku przejdą na komercyjne.
Mi się wydaje ze MPK się obraziło, ze ma konkurencję i z nią musi konkurować, od lat są nauczeni życia w monopolu, przecież jak walczyli by nikt nie wszedł na kielecki rynek gdy był ogłaszany przetarg na obsługę unijnego taboru. Czasami wydaje mi się jakby chcieli żeby wszędzie był monopol by nikt im "nie przeszkadzał".
Mi się wydaje ze MPK się obraziło, ze ma konkurencję i z nią musi konkurować, od lat są nauczeni życia w monopolu, przecież jak walczyli by nikt nie wszedł na kielecki rynek gdy był ogłaszany przetarg na obsługę unijnego taboru. Czasami wydaje mi się jakby chcieli żeby wszędzie był monopol by nikt im "nie przeszkadzał".
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 23 sierpnia 2011, o 21:24
- Kontakt:
- kacper
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 514
- Rejestracja: 9 października 2008, o 15:52
- Lokalizacja: Kielce/KSM
- Kontakt:
Tylko że jak by im się to zwróciło! Wreszcie by mieli możliwość zwiększenia częstotliwości, a same MANy nie dadzą rady, szczególnie że również te z ZFami będą stały na silnik, bo u nich czwarty bieg ma to samo przełożenie co trzeci w Voithach. Poza tym "kwadraty" mają szybsze mosty niż MANy, więc i wytrzymają dłużej (przynajmniej mechanicznie), i pojadą szybciej (Vmax 90 km/h z małym, ale istniejącym zapasem obrotów, a nie 80 z zarzynającym się silnikiem), a spalą tyle samo, a niektóre sztuki być może mniej. Jedyne felery kwadratów to właśnie ta podłoga z tyłu i podatność na rdzę (ale to można przy małym NB zlikwidować poprzez pokrycie nadwozia specjalnym lakierem, raz na rok odżałować przed zimą i gra gitara). Ale nie, bo beton w zarządzie. Pierdzielę, zrobią jak chcą, ale to my, mieszkańcy się na tym przejedziemy.Ziarek pisze:Tylko w jakim stanie jest większość kwadratów? Większość nie widziało po 5-6 lat NG a wypadku jelcza to już dużo. Samo Skarżysko ostatnio wyliczyło remont na 50 000 zł PeeRki, a sam wiesz ze ich autobusy są w dobrej kondycji. To teraz pomyśl sobie ile by trzeba dać na jednego kieleckiego kwadrata. Po prostu to im się nie opłaca. Tym bardziej że wszystkie MAN-y prawdopodobnie w tym roku przejdą na komercyjne.
Precz z busiarstwem!