: 31 stycznia 2012, o 08:23
No to coraz ciekawiej
forum serwisu www.inwestycje.kielce.pl
http://inwestycje.kielce.pl/forum/
To może sprawa nadaje się do CBA, czy innej organizacji?Autor pisze:Sprawa wyszla przy okazji zapytania o to, czy ZTM nalozy kare za brak wymaganej ilosci pojazdow niskopodlogowych w brygadach MEGA (oczywiscie nie).
To przy okazji jak będą mogliby zająć się "wałkiem" - stopniowa likwidacja kursów taborem MPK na trasach po których jeżdżą także unijne wozy. To raczej nie przypadek. Unijne miały wzbogacić, uzupełnić i poprawić dostęp do komunikacji na obszarze KOMu, a ta nasza "aglomeracja" to także ościenne gminy.Autor pisze:Chyba tylko NIK moze sie tym zajac.
Owszem to nie przypadek, jaki widzisz w tym problem?=CK= pisze: stopniowa likwidacja kursów taborem MPK na trasach po których jeżdżą także unijne wozy. To raczej nie przypadek.
Taki, że MPK kontraktem unijnym rekompensuje sobie straty. Nie byłoby takich zagrywek gdyby obsługę wygrał inny przewoźnik.pk5 pisze:Owszem to nie przypadek, jaki widzisz w tym problem?=CK= pisze: stopniowa likwidacja kursów taborem MPK na trasach po których jeżdżą także unijne wozy. To raczej nie przypadek.
To mnie rozbawiło. Od kiedy to kierowcy otwierają wszystkie 3 pary drzwi. Nawet w ciągu dnia zdarza się, że otwierają tylko środkowe.- To bardzo praktyczne rozwiązanie. Po co otwierać trzy pary drzwi, jak na przystanku czeka tylko jedna osoba? - pyta Śreniawska. - Kierowcy tak czynią, bo zobowiązuje nas do tego umowa z ZTM-em. Tyle tylko, że zimą ucieka przez to ciepło, a latem powietrze schłodzone przez klimatyzację. Kłopot mają za to pasażerowie - dodaje.