Jakie rejony powinny obsłużyć nowe linie

Wszystko związane z działaniem komunikacji publicznej.

Moderatorzy: Nowak, Autor, sueno, Daniel, CKfan, AR

Awatar użytkownika
andrzeej
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1786
Rejestracja: 12 maja 2009, o 12:34
Lokalizacja: KOM

Post autor: andrzeej » 21 lutego 2011, o 18:19

Nowak pisze:Przedłużenie Wrzosowej do Ściegiennego jest planowane, ale w bliżej nieokreślonej przyszłości.
A szkoda, bo po przebudowie skrzyżowania Wrzosowa/Czachowskiego, do Ściegiennego zabraknie dosłownie 200 metrów. Tym bardziej, że tam nie ma żadnych budynków do wyburzenia.

Awatar użytkownika
Masmix
Posty: 403
Rejestracja: 21 września 2008, o 10:51
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Masmix » 22 lutego 2011, o 21:20

Bieda.
Szkoda też, że to wszystko nie jest realizowane w ramach jednej inwestycji.
No ale! Może jak się popieści to się zmieści 8)

pk5
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1436
Rejestracja: 18 lutego 2008, o 17:30

Post autor: pk5 » 21 czerwca 2011, o 19:31

Masmix pisze: Barwinek i Wrzosowa Czachowskiego Podlasie, Strasza i Skorupki (ewentualnie Paska), Puscha i Kowalczewskiego
Sprawdziłem odległości do przystanku w tych 2 miejscach - Pusha oraz Barwinek z Baranówkiem. Określiłem, że na osiedlu odległość maksymalna do przystanku to 300m.

Dla Pusha i Kowalczewskiego, żadnych nieprawidłowości nie widzę (przekroczenia rzędu 5-10 m), więc wpuszczanie tam komunikacji nie ma większego sensu, zwłaszcza, że to są uliczki osiedlowe.
Obrazek


Natomiast Barwinek i Baranówek wymaga znacznej poprawy. Na niebiesko obszary dojścia, na czerwono obszary bez obsługi. Jak widać jest ich dużo.
Obrazek



Obsługę ulicy Szwedzkiej można poprawić małymi nakładami kosztów poprzez reorganizację lokalizacji przystanków na ul. Ściegiennego.

Obsługa Barwinka - linia przez Czachowskiego?

Obsługa Baranówka - zabudowa niskiej intensywności, jednorodzinna wiec pytanie czy linia przez Batorego na przykład potrzebna?

ODPOWIEDZ