A szkoda, bo po przebudowie skrzyżowania Wrzosowa/Czachowskiego, do Ściegiennego zabraknie dosłownie 200 metrów. Tym bardziej, że tam nie ma żadnych budynków do wyburzenia.Nowak pisze:Przedłużenie Wrzosowej do Ściegiennego jest planowane, ale w bliżej nieokreślonej przyszłości.
Jakie rejony powinny obsłużyć nowe linie
Moderatorzy: Nowak, Autor, sueno, Daniel, CKfan, AR
Sprawdziłem odległości do przystanku w tych 2 miejscach - Pusha oraz Barwinek z Baranówkiem. Określiłem, że na osiedlu odległość maksymalna do przystanku to 300m.Masmix pisze: Barwinek i Wrzosowa Czachowskiego Podlasie, Strasza i Skorupki (ewentualnie Paska), Puscha i Kowalczewskiego
Dla Pusha i Kowalczewskiego, żadnych nieprawidłowości nie widzę (przekroczenia rzędu 5-10 m), więc wpuszczanie tam komunikacji nie ma większego sensu, zwłaszcza, że to są uliczki osiedlowe.
Natomiast Barwinek i Baranówek wymaga znacznej poprawy. Na niebiesko obszary dojścia, na czerwono obszary bez obsługi. Jak widać jest ich dużo.
Obsługę ulicy Szwedzkiej można poprawić małymi nakładami kosztów poprzez reorganizację lokalizacji przystanków na ul. Ściegiennego.
Obsługa Barwinka - linia przez Czachowskiego?
Obsługa Baranówka - zabudowa niskiej intensywności, jednorodzinna wiec pytanie czy linia przez Batorego na przykład potrzebna?