Innowacyjne Tramwaje w Kielcach ...
Moderatorzy: Nowak, Autor, sueno, Daniel, CKfan, AR
Tylko, że ta wycena była pod konkretny projekt, zaprojektowane połączenie od miejsca X do Y. W Kielcach będzie to już inny koszt.AR pisze:Na stronie tramwaju płockiego mówi się o kilkuset milionach złotych, nie pamiętam ale to chyba ok. 300 mln zł.
Jeszcze inne rozwiązanie wpadło mi do głowy. Ktoś tam mówił, że ma być albo jest zlecone opracowanie wykorzystania kolei do połączeń miejskich i podmiejskich. Taki tramwaj mógłby uzupełnić braki np. we wschodniej części Kielc i okolic.
Oddzielne pasy dla autobusów? Proszę je wyznaczyć na tak mało uczęszczanych ulicach jak: Źródłowa, IX Wieków, Jesionowa, Łódzka, Okrzei, Grunwaldzka itd. Jak postoi się w korkach po kilka godzin, wtedy tramwaj się przyda.
Również nie wszystkie ulice kwalifikuję się do budowy torowisk tramwajowych. Ale są takie którymi można je puścić ot chociażby w/w Grunwaldzka w stronę szpitala i dalej do blokowisk Ślichowic i Dalni.
Za każdym rozwiązaniem znajdą się za i przeciw.
Argument, że Kielce są zbyt małe dla komunikacji tramwajowej jest akurat chybiony - wystarczy spojrzeć na Elbląg.
Osobiście jestem za, od kidy w oknach dawnego optyka u zbiegu Dużej i Sienkiewicza pojawiła się w latach siedemdziesiątych tablica pokazująca projekt przyszłych linii tramwajowych.
Również nie wszystkie ulice kwalifikuję się do budowy torowisk tramwajowych. Ale są takie którymi można je puścić ot chociażby w/w Grunwaldzka w stronę szpitala i dalej do blokowisk Ślichowic i Dalni.
Za każdym rozwiązaniem znajdą się za i przeciw.
Argument, że Kielce są zbyt małe dla komunikacji tramwajowej jest akurat chybiony - wystarczy spojrzeć na Elbląg.
Osobiście jestem za, od kidy w oknach dawnego optyka u zbiegu Dużej i Sienkiewicza pojawiła się w latach siedemdziesiątych tablica pokazująca projekt przyszłych linii tramwajowych.
Mój kraj Polska, moja Ojczyzna Świętokrzyskie, mój Dom Kielce
Czy uważasz że Kielce się nie będą rozwijać ?Ahmed pisze:Oddzielne pasy dla autobusów? Proszę je wyznaczyć na tak mało uczęszczanych ulicach jak: Źródłowa, IX Wieków, Jesionowa, Łódzka, Okrzei, Grunwaldzka itd. Jak postoi się w korkach po kilka godzin, wtedy tramwaj się przyda.
Również nie wszystkie ulice kwalifikuję się do budowy torowisk tramwajowych. Ale są takie którymi można je puścić ot chociażby w/w Grunwaldzka w stronę szpitala i dalej do blokowisk Ślichowic i Dalni.
Za każdym rozwiązaniem znajdą się za i przeciw.
Argument, że Kielce są zbyt małe dla komunikacji tramwajowej jest akurat chybiony - wystarczy spojrzeć na Elbląg.
Osobiście jestem za, od kidy w oknach dawnego optyka u zbiegu Dużej i Sienkiewicza pojawiła się w latach siedemdziesiątych tablica pokazująca projekt przyszłych linii tramwajowych.
Po drugie - gdzie ja Ci do ch@%$! wcisne jeszcze pas dla autobusów na Ogrodowej ?
Czy ja coś pisałem o Ogrodowej, jakoś nie widzę!Kiecu pisze:Czy uważasz że Kielce się nie będą rozwijać ?Ahmed pisze:Oddzielne pasy dla autobusów? Proszę je wyznaczyć na tak mało uczęszczanych ulicach jak: Źródłowa, IX Wieków, Jesionowa, Łódzka, Okrzei, Grunwaldzka itd. Jak postoi się w korkach po kilka godzin, wtedy tramwaj się przyda.
Również nie wszystkie ulice kwalifikuję się do budowy torowisk tramwajowych. Ale są takie którymi można je puścić ot chociażby w/w Grunwaldzka w stronę szpitala i dalej do blokowisk Ślichowic i Dalni.
Za każdym rozwiązaniem znajdą się za i przeciw.
Argument, że Kielce są zbyt małe dla komunikacji tramwajowej jest akurat chybiony - wystarczy spojrzeć na Elbląg.
Osobiście jestem za, od kidy w oknach dawnego optyka u zbiegu Dużej i Sienkiewicza pojawiła się w latach siedemdziesiątych tablica pokazująca projekt przyszłych linii tramwajowych.
Po drugie - gdzie ja Ci do ch@%$! wcisne jeszcze pas dla autobusów na Ogrodowej ?
Taka sama sytuacja jest na 90% naszych ulic.
Chcesz je przebudowywać aby był dodatkowy BUS-pas - znajdź miejsce i fundusze.
Większość ulic nie nadaje się do poszerzenia w zasadzie o dwa dodatkowe pasy (po jednym w każdym kierunku) - więcej realizmu.
Mój kraj Polska, moja Ojczyzna Świętokrzyskie, mój Dom Kielce
Sorcia , przewidziało mi się . Niektóre drogi w Kielcach będą rozbudowywane i na nich będzie miejsce na BUS-pasy . A poza tym na ogrodowej tramwaj mógłby iść zewnętrzną częścią parkuAhmed pisze:Czy ja coś pisałem o Ogrodowej, jakoś nie widzę!Kiecu pisze:Czy uważasz że Kielce się nie będą rozwijać ?Ahmed pisze:Oddzielne pasy dla autobusów? Proszę je wyznaczyć na tak mało uczęszczanych ulicach jak: Źródłowa, IX Wieków, Jesionowa, Łódzka, Okrzei, Grunwaldzka itd. Jak postoi się w korkach po kilka godzin, wtedy tramwaj się przyda.
Również nie wszystkie ulice kwalifikuję się do budowy torowisk tramwajowych. Ale są takie którymi można je puścić ot chociażby w/w Grunwaldzka w stronę szpitala i dalej do blokowisk Ślichowic i Dalni.
Za każdym rozwiązaniem znajdą się za i przeciw.
Argument, że Kielce są zbyt małe dla komunikacji tramwajowej jest akurat chybiony - wystarczy spojrzeć na Elbląg.
Osobiście jestem za, od kidy w oknach dawnego optyka u zbiegu Dużej i Sienkiewicza pojawiła się w latach siedemdziesiątych tablica pokazująca projekt przyszłych linii tramwajowych.
Po drugie - gdzie ja Ci do ch@%$! wcisne jeszcze pas dla autobusów na Ogrodowej ?
Taka sama sytuacja jest na 90% naszych ulic.
Chcesz je przebudowywać aby był dodatkowy BUS-pas - znajdź miejsce i fundusze.
Większość ulic nie nadaje się do poszerzenia w zasadzie o dwa dodatkowe pasy (po jednym w każdym kierunku) - więcej realizmu.
- gaki majster
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 558
- Rejestracja: 12 września 2007, o 20:36
- Lokalizacja: teraz:Zamość/Kielce
- Kontakt: