ZTM Kielce
Moderatorzy: Nowak, Autor, sueno, Daniel, CKfan, AR
- CKfan
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 4200
- Rejestracja: 20 grudnia 2005, o 20:56
- Lokalizacja: Kielce os. Jagiellońskie
102 miała kurs zjazdowy o 14, teraz ma w południe. Może pora w ogóle zlikwidować tą linię, skoro ma jeździć co godzinę? Już pociąg do Skarżyska kursuje częściej niż ten chory wymysł Mariana.
Wydawałoby się dość logiczne, że 42 pójdzie do likwidacji, gdyby nie fakt, że 102 jest jeszcze chudsza niż była, choć dla mieszkańców Kruszelnickiego to jest zmiana na lepsze. 102 powinna kursować przez cały dzień przynajmniej co kwadrans.
Nie dość, że dzięki 42 można było po 23 wyjechać ze Ślichowic, to było można nią dostać się z Bocianka do centrum tuż przed północą. Znając życie, to niczym nie zostanie to zastąpione, a szkoda. Chyba, że zrobi się wokół tego szum w mediach.
Zastanawiają mnie nocne kursy linii 35. Czy nie można byłoby ich włączyć do linii 101, aby osiągnęła takt półgodzinny? Koszt niewielki, dłuższa trasa, ale raczej bardziej popularna niż 35 w nocy, o której niewiele osób wie. 101 powinna kursować od godziny 23 do 5 rano.
Inna sprawa, była szansa na likwidację debilnego wariantu 36 przez Warszawską, został utrzymany. Po co? Ciekawe... do tego wjazdy w ul. Hubalczyków, raz 36, raz 17. Nie mogłaby wjeżdżać tam jedna linia każdym kursem? Zamiast poprawiać przy okazji swoje błędy, oni nadal je pogłębiają, dodając coraz głupsze wjazdy. Albo w ogóle zlikwidować 17 i zwiększyć ilość 36 (z likwidacją wariantów).
Wydawałoby się dość logiczne, że 42 pójdzie do likwidacji, gdyby nie fakt, że 102 jest jeszcze chudsza niż była, choć dla mieszkańców Kruszelnickiego to jest zmiana na lepsze. 102 powinna kursować przez cały dzień przynajmniej co kwadrans.
Nie dość, że dzięki 42 można było po 23 wyjechać ze Ślichowic, to było można nią dostać się z Bocianka do centrum tuż przed północą. Znając życie, to niczym nie zostanie to zastąpione, a szkoda. Chyba, że zrobi się wokół tego szum w mediach.
Zastanawiają mnie nocne kursy linii 35. Czy nie można byłoby ich włączyć do linii 101, aby osiągnęła takt półgodzinny? Koszt niewielki, dłuższa trasa, ale raczej bardziej popularna niż 35 w nocy, o której niewiele osób wie. 101 powinna kursować od godziny 23 do 5 rano.
Inna sprawa, była szansa na likwidację debilnego wariantu 36 przez Warszawską, został utrzymany. Po co? Ciekawe... do tego wjazdy w ul. Hubalczyków, raz 36, raz 17. Nie mogłaby wjeżdżać tam jedna linia każdym kursem? Zamiast poprawiać przy okazji swoje błędy, oni nadal je pogłębiają, dodając coraz głupsze wjazdy. Albo w ogóle zlikwidować 17 i zwiększyć ilość 36 (z likwidacją wariantów).
Sorry, takiego mamy prezydenta...
- krzysiu1493
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1104
- Rejestracja: 25 marca 2008, o 17:35
- Lokalizacja: Kielce Uroczysko
To jest dobre, ale Oni nie rozumieją...
Ostatnio zmieniony 28 marca 2011, o 20:03 przez krzysiu1493, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 23 stycznia 2010, o 21:51
Powiem tak:cofamy się coraz bardziej....
42ka była potrzebna o około 23 na Kruszelnickiego,teraz wystarcza o 20:50 102ka i finito.
Moja koncepcja:
na czas remontu:
a/ 102ka świętokrzyskie-żytnia-Ślichowice-Malików-Miedziana-Kruszelnickiego rozkład:w godzinach 4:00-0:00 co 20minut od pn do pt 4autobusy,w soboty 5:00-23:00 co 30minut 3 autobusy,niedziele 6:00-22:00 co 40minut 2 autobusy
b/ 36ka kruszelnickiego-miedzina-batalionów chłopskich-herby-hubalczyków-skrzetle-sady-warszawska-9wiekow-żytnia-centrum onkologii od pn do pt 4:00-0:00 3 autobusy co 30minut,w soboty 5:00-23:00 2 autobusy co 45minut,w niedziele 6:00-22:00 1 autobus co 90minut
c/17ka rzeczywiście łazy-pks ale co 40minut od pn do pt,w pozostale dni rzadziej co godzinę,bez wjazdów w gruchawkę
d/6ka tak jak teraz ale pierwszy kurs na gruchawkę a nie na łazy,rano 5:00-10:00 i po południu 13-18 co 45minut
Po remoncie 102ka tak jak 42ka obecnie przez macro-łódzką do kruszelnickiego,36ka też przez łodzką do kruszelnickiego i 17ka na kruszelnickiego
112kę mieli przedłużyć.
Cóż ZTM Kielce ma takie pomysły głupie,że dziecko by to lepiej wymysliło,ale cóż może dożyjemy czasów rozsądnych ludzi kierujących komunikacją w Kielcach.
42ka była potrzebna o około 23 na Kruszelnickiego,teraz wystarcza o 20:50 102ka i finito.
Moja koncepcja:
na czas remontu:
a/ 102ka świętokrzyskie-żytnia-Ślichowice-Malików-Miedziana-Kruszelnickiego rozkład:w godzinach 4:00-0:00 co 20minut od pn do pt 4autobusy,w soboty 5:00-23:00 co 30minut 3 autobusy,niedziele 6:00-22:00 co 40minut 2 autobusy
b/ 36ka kruszelnickiego-miedzina-batalionów chłopskich-herby-hubalczyków-skrzetle-sady-warszawska-9wiekow-żytnia-centrum onkologii od pn do pt 4:00-0:00 3 autobusy co 30minut,w soboty 5:00-23:00 2 autobusy co 45minut,w niedziele 6:00-22:00 1 autobus co 90minut
c/17ka rzeczywiście łazy-pks ale co 40minut od pn do pt,w pozostale dni rzadziej co godzinę,bez wjazdów w gruchawkę
d/6ka tak jak teraz ale pierwszy kurs na gruchawkę a nie na łazy,rano 5:00-10:00 i po południu 13-18 co 45minut
Po remoncie 102ka tak jak 42ka obecnie przez macro-łódzką do kruszelnickiego,36ka też przez łodzką do kruszelnickiego i 17ka na kruszelnickiego
112kę mieli przedłużyć.
Cóż ZTM Kielce ma takie pomysły głupie,że dziecko by to lepiej wymysliło,ale cóż może dożyjemy czasów rozsądnych ludzi kierujących komunikacją w Kielcach.
- GooDek_238
- Posty: 329
- Rejestracja: 13 stycznia 2011, o 18:55
- Lokalizacja: Kielce
- krzysiu1493
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1104
- Rejestracja: 25 marca 2008, o 17:35
- Lokalizacja: Kielce Uroczysko
- tomasz2719
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 867
- Rejestracja: 8 marca 2008, o 00:19
- Lokalizacja: Kielce
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 23 stycznia 2010, o 21:51
Sorry że zapytam,ale wpadłem na pewien pomysł spostrzeżenie
Zlikwidowali 42kę,sami Panowie mówią o 22ce,robią się luki w liniach i coraz większa liczba wolnych kursów i kilometrów:Może ZTM kielce wpadnie na jakiś rozsądny pomysł i np:wydłuży 7kę w dni robocze 7kę w zamian za skrócenie jej trasy miejskiej:powiedzmy start kielce jesionowa albo kielce św Józef pętla,zorganizuje linie 42 przez las do Zagnańska Samsonowa Długojowa,oraz np 3kę do Brzezin,a 52kę do Zawady czy Podwiśniówki,z jednoczesnym skróćeniem do minimum tras miejskich linii podmiejskich.
Ktos tu kiedyś podnosił aby zrobić bardziej przejrzysty układ.
Ja to przemyslałem i wyszło mi 48linii 1-48 w tym obecne 19 na obecnej trasie ale każdym kursem do sitkówki tory,28ka do fabrycznej pętla albo do janowa,7ka do pętli nowej warszawska/radomska przy granicach kielc,a 32ka do np granic z kielc od stroany kostomłotów.
Za to linie podmiejskie to linie nr 200-227,obecne rozwiązania plus ciut nowych ale wszystkie od granic miasta,np stok pętla-warszawska-kajetanów-zagnańsk,albo bukówka-suków-daleszyce albo morcinka-cedzyna-bęczków.Co Panowie na to?
Co do podnoszonej 22ki ja miałbym inne rozwiązanie:podkarczóka-plac targowy-kolebrga pętla-herby-batalionów chłopskich-malików-szajnowicza iwanowa-ślichowice
Zlikwidowali 42kę,sami Panowie mówią o 22ce,robią się luki w liniach i coraz większa liczba wolnych kursów i kilometrów:Może ZTM kielce wpadnie na jakiś rozsądny pomysł i np:wydłuży 7kę w dni robocze 7kę w zamian za skrócenie jej trasy miejskiej:powiedzmy start kielce jesionowa albo kielce św Józef pętla,zorganizuje linie 42 przez las do Zagnańska Samsonowa Długojowa,oraz np 3kę do Brzezin,a 52kę do Zawady czy Podwiśniówki,z jednoczesnym skróćeniem do minimum tras miejskich linii podmiejskich.
Ktos tu kiedyś podnosił aby zrobić bardziej przejrzysty układ.
Ja to przemyslałem i wyszło mi 48linii 1-48 w tym obecne 19 na obecnej trasie ale każdym kursem do sitkówki tory,28ka do fabrycznej pętla albo do janowa,7ka do pętli nowej warszawska/radomska przy granicach kielc,a 32ka do np granic z kielc od stroany kostomłotów.
Za to linie podmiejskie to linie nr 200-227,obecne rozwiązania plus ciut nowych ale wszystkie od granic miasta,np stok pętla-warszawska-kajetanów-zagnańsk,albo bukówka-suków-daleszyce albo morcinka-cedzyna-bęczków.Co Panowie na to?
Co do podnoszonej 22ki ja miałbym inne rozwiązanie:podkarczóka-plac targowy-kolebrga pętla-herby-batalionów chłopskich-malików-szajnowicza iwanowa-ślichowice
faktycznie, głupotą np jest to, że 9 i 32 wjeżdżają na herby (gdzie muszą przejeżdżać przez szereg świateł) podczas gdy wszystkie linie podmiejskie wyjeźdżają z maista najkrótszą trasą w swoim kirunku, a nie jeźdża niewiadomo gdzie po mieście i dlatego np do samsonowa jedzie się 45 minut ;/) te dwie linie powinny jechać prosto łódzką.
Tak patrzę sobie na rozkład 38 i przystanki na jakich się zatrzymuje i co widzę:
Wola Kopcowa II
Mąchocice
Mąchocice Parcele
a w innym kierunku:
Wola Kopcowa II
Wola Kopcowa lotnisko
Mąchocice
Mąchocice Parcele
Ni stąd ni zowąd pojawił się dodatkowy przystanek, którego nie ma, lub też zniknął ten który powinien być a pojawił się taki którego nie ma - tak czy inaczej nie ma to się w żaden sposób do rzeczywistości. Poza tym skąd te nazwy? Przecież po przystanku "Wola Kopcowa pętla" następny jest już w Masłowie i powinien się nazywać np "Masłów Parcele I", lub "Masłów Parcele Lotnisko", następny przy lotnisku jest (chyba) na żądanie i powinien być nazwany np. "Masłów Parcele Lotnisko II", a następny np "Masłów Parcele II", zamiast "Mąchocice Parcele". Patrząc z drugiej strony od pętli w Mąchocicach pierwsze trzy przystanki (licząc z pętlą) są w Mąchocicach, następne 3 w Masłowie (Parcele), dopiero następne w Woli Kopcowej.
Jak to skomentować? Wg mnie ignorancja do kwadratu.
Wola Kopcowa II
Mąchocice
Mąchocice Parcele
a w innym kierunku:
Wola Kopcowa II
Wola Kopcowa lotnisko
Mąchocice
Mąchocice Parcele
Ni stąd ni zowąd pojawił się dodatkowy przystanek, którego nie ma, lub też zniknął ten który powinien być a pojawił się taki którego nie ma - tak czy inaczej nie ma to się w żaden sposób do rzeczywistości. Poza tym skąd te nazwy? Przecież po przystanku "Wola Kopcowa pętla" następny jest już w Masłowie i powinien się nazywać np "Masłów Parcele I", lub "Masłów Parcele Lotnisko", następny przy lotnisku jest (chyba) na żądanie i powinien być nazwany np. "Masłów Parcele Lotnisko II", a następny np "Masłów Parcele II", zamiast "Mąchocice Parcele". Patrząc z drugiej strony od pętli w Mąchocicach pierwsze trzy przystanki (licząc z pętlą) są w Mąchocicach, następne 3 w Masłowie (Parcele), dopiero następne w Woli Kopcowej.
Jak to skomentować? Wg mnie ignorancja do kwadratu.
- tomasz2719
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 867
- Rejestracja: 8 marca 2008, o 00:19
- Lokalizacja: Kielce
Informacja - dotyczy ul.1 Maja, ul.Morcinka i ul.Warszawskiej
Informujemy, że w związku z planowanymi inwestycjami wprowadzone będą następujące zmiany w organizacji ruchu komunikacji miejskiej:
* od dnia 11.04.2011r. – zmiana lokalizacji przystanku autobusowego na ulicy Warszawskiej. Zmiana związana jest z budową budynku usługowo-mieszkalnego w miejscu obecnej lokalizacji przystanku. Przystanek położony przy skrzyżowaniu z ulicą Przecznica zostanie przeniesiony w kierunku Klasztoru Braci Kapucynów
* od dnia 11.04.2011r. - zmiana trasy linii nr 53. Informujemy, że w związku z budową kanału deszczowego od dnia 11.04.2011r. od godz. 12:00 zamknięta dla ruchu samochodowego zostanie ulica Gustawa Morcinka. Nowa lokalizacja pętli autobusowej dla linii 53 będzie znajdowała się przy ulicy Domaszowskiej przed skrzyżowaniem z ulicą Gustawa Morcinka.
* od dnia 11.04.2011r.– zmiana trasy przejazdu liniach nr 6, 9, 17, 32, 36, 37, 40, 44, 53, 54, 100, 110, 112, 106. Zmiana związana jest z przebudową odcinka drogi 1 –go Maja od ulicy Wróbla do ulicy Częstochowskiej.
- dla linii nr 6; przejazd bezpośrednio z ulicy Łódzkiej do ul.Hubalczyków (Elektrociepłownia) z pominięciem ulicy Pawiej, 1-go Maja i ul.Hubalczyków, powrót w odwrotnej kolejności,
- dla linii nr 9, 17, 32, 36; objazd od ulicy Łódzkiej – Hubalczyków– 1-go Maja – Łódzką, powrót w odwrotnej kolejności,
- dla linii nr 100,110; objazd od ulicy Łódzkiej – Hubalczyków– 1-go Maja do ulicy Łódzkiej, powrót od ulicy Batalionów Chłopskich ulicą 1-go Maja – ul.Hubalczyków do ulicy Łódzkiej
- dla linii nr 37,40,112; objazd od ulicy Łódzkiej – ul.Hubalczyków – ul.1-goMaja – ul.Batalionów Chłopskich , powrót w odwrotnej kolejności,
- dla linii nr 44, 53,106; objazd od ulicy Łódzkiej – ul.Hubalczyków – ul. 1-go Maja do ul.Częstochowskiej, powrót w odwrotnej kolejności,
- dla linii nr 54; objazd z ulicy Batalionów Chłopskich – ul.Hubalczyków- ul.Łódzka – do ul.Olszewskiego, powrót w odwrotnej kolejności.
Informujemy, że w związku z planowanymi inwestycjami wprowadzone będą następujące zmiany w organizacji ruchu komunikacji miejskiej:
* od dnia 11.04.2011r. – zmiana lokalizacji przystanku autobusowego na ulicy Warszawskiej. Zmiana związana jest z budową budynku usługowo-mieszkalnego w miejscu obecnej lokalizacji przystanku. Przystanek położony przy skrzyżowaniu z ulicą Przecznica zostanie przeniesiony w kierunku Klasztoru Braci Kapucynów
* od dnia 11.04.2011r. - zmiana trasy linii nr 53. Informujemy, że w związku z budową kanału deszczowego od dnia 11.04.2011r. od godz. 12:00 zamknięta dla ruchu samochodowego zostanie ulica Gustawa Morcinka. Nowa lokalizacja pętli autobusowej dla linii 53 będzie znajdowała się przy ulicy Domaszowskiej przed skrzyżowaniem z ulicą Gustawa Morcinka.
* od dnia 11.04.2011r.– zmiana trasy przejazdu liniach nr 6, 9, 17, 32, 36, 37, 40, 44, 53, 54, 100, 110, 112, 106. Zmiana związana jest z przebudową odcinka drogi 1 –go Maja od ulicy Wróbla do ulicy Częstochowskiej.
- dla linii nr 6; przejazd bezpośrednio z ulicy Łódzkiej do ul.Hubalczyków (Elektrociepłownia) z pominięciem ulicy Pawiej, 1-go Maja i ul.Hubalczyków, powrót w odwrotnej kolejności,
- dla linii nr 9, 17, 32, 36; objazd od ulicy Łódzkiej – Hubalczyków– 1-go Maja – Łódzką, powrót w odwrotnej kolejności,
- dla linii nr 100,110; objazd od ulicy Łódzkiej – Hubalczyków– 1-go Maja do ulicy Łódzkiej, powrót od ulicy Batalionów Chłopskich ulicą 1-go Maja – ul.Hubalczyków do ulicy Łódzkiej
- dla linii nr 37,40,112; objazd od ulicy Łódzkiej – ul.Hubalczyków – ul.1-goMaja – ul.Batalionów Chłopskich , powrót w odwrotnej kolejności,
- dla linii nr 44, 53,106; objazd od ulicy Łódzkiej – ul.Hubalczyków – ul. 1-go Maja do ul.Częstochowskiej, powrót w odwrotnej kolejności,
- dla linii nr 54; objazd z ulicy Batalionów Chłopskich – ul.Hubalczyków- ul.Łódzka – do ul.Olszewskiego, powrót w odwrotnej kolejności.
- tester19
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 812
- Rejestracja: 31 sierpnia 2006, o 16:17
- Lokalizacja: Kielce - Czarnów
Informacja dotyczy ul. Gagarina i M.Sołtysika Barabasza
Informujemy, że w związku z przebudową ulic Gagarina i M.Sołtysika Barabasza od dnia 15.04.2011r. do dnia 16.08.2011r. autobusy linii nr 6 jadące z kierunku ul. Pietraszki kursować będą ul.Krakowską – do ul.Jana Pawła II bez wjazdu w ul.Gagarina i Al.Legionów.
Informujemy, że w związku z przebudową ulic Gagarina i M.Sołtysika Barabasza od dnia 15.04.2011r. do dnia 16.08.2011r. autobusy linii nr 6 jadące z kierunku ul. Pietraszki kursować będą ul.Krakowską – do ul.Jana Pawła II bez wjazdu w ul.Gagarina i Al.Legionów.