GDDKiA Kielce - Plany na przyszłość...

Ulice, mosty, inżynieria ruchu oraz uwagi i propozycje.

Moderatorzy: sueno, Daniel, Sirek1, Nowak, Autor, MeehoweCK, Masmix

Awatar użytkownika
ice
Ranga: Menadżer budowy ;)
Posty: 5639
Rejestracja: 15 maja 2006, o 09:24
Lokalizacja: Kielce

Post autor: ice » 11 października 2007, o 16:05

Chyba wybrano lepszy wariant moim zdaniem.
Szkoda ze nie pociagneli drogi w ten sposob:

Obrazek

Jak zwykle u nas musza byc zawijasy :?
Precz z pieszymi i rowerzystami!

Awatar użytkownika
KamilEm
Ranga: Kierownik budowy ;)
Posty: 639
Rejestracja: 18 września 2006, o 16:23
Lokalizacja: Kielce - Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: KamilEm » 11 października 2007, o 17:54

Pewnie dlatego tak to zrobili żeby móc wybudować tą droge w dwóch etapach. Podobnie jest z odcinkami Kielce - Występa i Występa - Skarżysko.

Awatar użytkownika
Jezpir
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1130
Rejestracja: 7 sierpnia 2007, o 14:24
Lokalizacja: Kielce, KSM Nord

Post autor: Jezpir » 12 października 2007, o 07:55

W Występie jest chociaż wiadukt, który da się wykorzystać, a węzeł Skarżysko był budowany od początku. Uważam, że najlogiczniej byłoby jadąc od Radomia już przed Skarżyskiem-Książęcym zjechać z drogą na zachód i omijając Skarżysko, Suchedniów, Łączną i inne wioski zejść do starej 7-ki dopiero w Występie. Choć by zminimalizować liczbę zakrętów, które prowadzą do starej trasy należałoby wytyczyć nowy przebieg od Książęcego do Wiśniówki. Ale już jest musztarda po obiedzie: węzeł Skarżysko już jest i nikt nie zostawi go sobie samego i zbuduje drugi 3-5km na zachód nad 42-ką.
Jeżpir

msz1
Ranga: Kierownik budowy ;)
Posty: 910
Rejestracja: 26 stycznia 2006, o 22:13
Lokalizacja: Kielce

Post autor: msz1 » 12 października 2007, o 18:52

Jezpir pisze:W Występie jest chociaż wiadukt, który da się wykorzystać, a węzeł Skarżysko był budowany od początku. Uważam, że najlogiczniej byłoby jadąc od Radomia już przed Skarżyskiem-Książęcym zjechać z drogą na zachód i omijając Skarżysko, Suchedniów, Łączną i inne wioski zejść do starej 7-ki dopiero w Występie. Choć by zminimalizować liczbę zakrętów, które prowadzą do starej trasy należałoby wytyczyć nowy przebieg od Książęcego do Wiśniówki. Ale już jest musztarda po obiedzie: węzeł Skarżysko już jest i nikt nie zostawi go sobie samego i zbuduje drugi 3-5km na zachód nad 42-ką.
Ale przecież ma być prwie tak jak piszesz, Suchedniów i Łączna będą ominięte bo droga pójdzie nowym śladem.

Awatar użytkownika
Jezpir
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1130
Rejestracja: 7 sierpnia 2007, o 14:24
Lokalizacja: Kielce, KSM Nord

Post autor: Jezpir » 13 października 2007, o 13:48

msz1 pisze:Ale przecież ma być prwie tak jak piszesz, Suchedniów i Łączna będą ominięte bo droga pójdzie nowym śladem.
Tylko siódemka wróci z nowego śladu do Skarżyska na istniejący węzeł tylko po to by zaraz odbić na nowy ślad by ominąć odcinek Suchedniów-Łączna, po czym wróci na stary ślad w Występie i przed Kajetanowem znowu na bok. Zwróć uwagę, że ciągle nowy ślad jest po zachodniej stronie starej siódemki, więc bliżej i mniej skomplikowanie byłoby wytyczyć całkowicie nowy ślad, ale "ktoś kiedyś" myślał, że w Skarżysku zrobi się po istniejącej siódemce i pewnie dlatego węzeł 7/42 stoi tu gdzie stoi, a nie 3-4 km na zachód.
Odsyłam ponadto do mapki, którą zamieścił AR w wątku "S7 Skarżysko-Występa" http://inwestycje.jupiter.superhost.pl/ ... sc&start=0
Jeżpir

Awatar użytkownika
MeehoweCK
Ranga: Menadżer budowy ;)
Posty: 3317
Rejestracja: 25 września 2005, o 17:41
Lokalizacja: Warszawa / Kielce
Kontakt:

Post autor: MeehoweCK » 27 października 2007, o 00:57

Obrazek
http://wiadomosci.onet.pl/1631212,11,item.html
"Rzeczpospolita: Z budową wielu dróg nie zdążymy przed mistrzostwami Europy w piłce nożnej w 2012 r. - uważają politycy PO. Platforma ma już gotowy szczegółowy plan budowy dróg i autostrad do 2020 r. Nie zakłada on zmian w przebiegu głównych tras, które opracowano na podstawie rzeczywistych potrzeb i natężenia ruchu.
Analiza planów PO pokazuje jednak ciekawe różnice. Najbardziej chyba radykalna zmiana to rezygnacja z budowy drogi S74 z Piotrkowa Trybunalskiego przez Kielce do Stalowej Woli. - Ta trasa nie ma ekonomicznego uzasadnienia - wyjaśnia Tadeusz Jarmuziewicz, poseł PO, jeden z kandydatów na ministra infrastruktury. W ścisłym gronie eksperckim podejrzewa się, że S74 zaplanowano tylko ze względów politycznych. Miałaby bowiem lepiej skomunikować ze światem tzw. Gosiewo - bo tak złośliwie nazywa się Kielce - miasto, o którego rozwój zacięcie walczył wicepremier Przemysław Gosiewski.

Z Kielcami zresztą łączy się jeszcze jedna zmiana. PiS chciało jeszcze do 2012 r. zbudować trasę ekspresową S7 Kielce - Kraków. PO uznała, że to zadanie może poczekać, i przesuwa projekt na dalsze terminy.
Ciekawy pomysł ma też Platforma na rozwiązanie problemów z obwodnicą Augustowa. Planowane jest wytyczenie nowego szybkiego połączenia między Suwałkami a Warszawą. Miałoby ono biec na linii Warszawa - Ostrów Mazowiecka - Łomża - Ełk - Suwałki - granica państwa z Litwą. - Budowa tej trasy spowodowałaby korzystną zmianę w ruchu tranzytowym. Kilkadziesiąt procent tirów zmierzałoby wprost do stolicy, a tylko ok. 10 proc. przejeżdżałoby w okolicach Augustowa. Obwodnica tego miasta praktycznie byłaby nieszkodliwa dla środowiska - uważa Jan Jakiel ze stowarzyszenia SISKOM.

Połączenie Wrocławia i Łodzi ma za to zyskać status autostrady. Zdaniem PO Wrocław jest bowiem najszybciej rozwijającą się metropolią. PO nie chce też zaniedbać Warszawy. - Budowa południowej obwodnicy Warszawy (S2 na odcinku Puławska - Zakręt) jest jednym z naszych pięciu priorytetów - podkreśla poseł Jarmuziewicz. PiS też chciało budować obwodnicę, ale trzymało to zadanie w rezerwie.

Mimo priorytetowego traktowania warszawski odcinek S2 i tak zdaniem PO nie powstanie przed 2012 r. Taki los czeka też kilka innych dróg ekspresowych (np. S5 na odcinku Bydgoszcz - Poznań, S7 na odcinku Gdańsk - Elbląg). Rząd PiS wpisał je na listę inwestycji o szybkiej ścieżce realizacji, tak by zdążyć przed rozpoczęciem w Polsce piłkarskiego święta - Euro 2012. Ale według PO stan przygotowań do budowy tych tras jest tak mizerny, że na pewno nie pojedziemy nimi w czasie mistrzostw.
o ja pier... :shock: :? :evil: :x
Ambicja to coś co prowadzi ludzkość do postępu, a ludzi do depresji

Awatar użytkownika
Wizard
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1031
Rejestracja: 16 stycznia 2007, o 22:49
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Wizard » 27 października 2007, o 01:35

Nie chcę pisać o polityce.PiS był jaki był, ale dla naszego regionu była to najkorzystniejsza partia i nie ma co się oszukiwać że było inaczej. No to pojeździliśmy... :cry:
Every dream has a price

Awatar użytkownika
Daniel
Ranga: Menadżer budowy ;)
Posty: 2750
Rejestracja: 21 września 2005, o 14:35
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Daniel » 27 października 2007, o 08:06

Mogą nam zabrać już tylko kolej.
Cieszę, że nie głosowałem na PO.
Obrazek

j'k
Ranga: Kierownik budowy ;)
Posty: 753
Rejestracja: 18 listopada 2005, o 17:36

Post autor: j'k » 27 października 2007, o 08:18

RZECZPOSPOLITA

Z budową wielu dróg nie zdążymy przed mistrzostwami Europy w piłce nożnej w 2012 r. – uważają politycy PO. Na planach Platformy najbardziej ucierpią mieszkańcy Kielc. Drogi przez to miasto powstaną o kilka lat później

http://www.rp.pl/artykul/65385.html

jasiek
Ranga: Kierownik budowy ;)
Posty: 508
Rejestracja: 21 maja 2006, o 23:10

Post autor: jasiek » 27 października 2007, o 08:22

Ale to bylo do przewidzenia. Problemem byl Gosiewski, ktory przypisuje sobie duzo zaslug, mimo, ze na nie nie zasluzyl. A jezeli juz cos zalatwil robil to za glosno. Teraz to sie odbija.

Awatar użytkownika
Gear
Posty: 135
Rejestracja: 5 sierpnia 2006, o 16:36
Lokalizacja: CK

Post autor: Gear » 27 października 2007, o 09:12

(...)
Najbardziej chyba radykalna zmiana to rezygnacja z budowy drogi S74 z Piotrkowa Trybunalskiego przez Kielce do Stalowej Woli. - Ta trasa nie ma ekonomicznego uzasadnienia - wyjaśnia Tadeusz Jarmuziewicz, poseł PO, jeden z kandydatów na ministra infrastruktury. W ścisłym gronie eksperckim podejrzewa się, że S74 zaplanowano tylko ze względów politycznych. Miałaby bowiem lepiej skomunikować ze światem tzw. Gosiewo - bo tak złośliwie nazywa się Kielce - miasto, o którego rozwój zacięcie walczył wicepremier Przemysław Gosiewski.

Z Kielcami zresztą łączy się jeszcze jedna zmiana. PiS chciało jeszcze do 2012 r. zbudować trasę ekspresową S7 Kielce - Kraków. PO uznała, że to zadanie może poczekać, i przesuwa projekt na dalsze terminy.

(...)
No to można akurat zadedykować ten artykulik wszystkim "zdolnym, młodym, wykształconym" z Kielc co tak zaciekle atakowali PiS "partie moherów" i głosowali na PO.

Jakim trzeba było być za przeproszeniem durniem, żeby się nie domyślić, że tak się stanie przy rządach PO - wystarczyło przejrzeć programy wyborcze partii! Ale niektórzy woleli bezkrytycznie wierzyć GW i TVN-owi, że jak zagłosują na PO to automatycznie staną się mądrzy i wykształceni...

Przepraszam, że tak emocjonalnie, ale cholera mnie bierze jak sobie przypomnę jak tłumaczyłem wielu osobom, że tak się stanie, to próbowano ze mnie mohera zrobić. A wcale mnie nie cieszy to, że mogę teraz powiedzieć "a nie mówiłem!" bo nie mam w sobie tyle zacietrzewienia co niektórzy przed wyborami, którzy niestety właśnie się budzą w nowej rzeczywistości - z ręką w nocniku.

A rzeczywistość jest taka, że najbliższe 4 lata to marginalizowanie Kielc. To jest tylko preludium do robienia zadupia z naszego miasta.

Pozdrawiam osoby które nie uległy medialnej nagonce i manipulacji. Teraz obraz przedstawiany w w/w mediach (i im podobnych) będzie nieskazitelny - innymi słowy świat się stanie nagle piękny i kolorowy, ba już jest powoli tak przedstawiany, szkoda tylko, że rzeczywistość "nieco" się będzie różnić od tej przedstawianej w mediach (tzw. rzeczywistości medialno-wirtualnej) w szczególności dla Kielczan :/

P.S.
Tu było tylko o drogach, ale jak będzie artykuł o kolei to się jeszcze dowiemy, że będzie ona modernizowana, ale tylko do Radomia... od strony Warszawy.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Awatar użytkownika
Jezpir
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1130
Rejestracja: 7 sierpnia 2007, o 14:24
Lokalizacja: Kielce, KSM Nord

Post autor: Jezpir » 27 października 2007, o 09:35

A S7 i S74 nie jest przypadkiem wpisana w RPO, który finansuje w większości UE? Jeżeli tak, to nie mamy się co martwić. Będzie, tylko może trochę później. A prace projektowe i przygotowawcze pod S7 są i tak bardziej zaawansowane w naszym regionie (i w d. radomskiem) niż na odcinku Gdańsk-Warszawa.
Jeżpir

Koval
Posty: 95
Rejestracja: 6 września 2006, o 21:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Koval » 27 października 2007, o 10:46

A co na to nasz "świętokrzyski" poseł Miodowicz? Morda w kubeł i siedzieć cicho? "By żyło się lepiej"!!!

Awatar użytkownika
kaggy
Posty: 265
Rejestracja: 2 marca 2006, o 21:13
Lokalizacja: Kielce - Barwinek

Post autor: kaggy » 27 października 2007, o 11:21

fajnie się narzeka na forum ale ja proponuję napisać do posła Miodowicza, niech PO wie że to tak bez echa nie przejdzie, potem nie będą wiedzieć czemu nie mogą wygrać w regionie.

Awatar użytkownika
michal_ck
Ranga: Menadżer budowy ;)
Posty: 2682
Rejestracja: 18 stycznia 2007, o 00:20
Lokalizacja: Kielce-Dąbrowa

Post autor: michal_ck » 27 października 2007, o 11:52

I macie waszą PO. "I skończyło się, taka sprawa."

REPRESJE POWYBORCZE???
Ostatnio zmieniony 27 października 2007, o 11:54 przez michal_ck, łącznie zmieniany 1 raz.
1. Zastępca Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej SKI
2. Koordynator ds. zieleni miejskiej
3. Koordynator ds. zagospodarowania os. Dąbrowa II

ODPOWIEDZ