MZD Kielce - Przebudowa ul. Grunwaldzkiej / Szajnowicza
Moderatorzy: Nowak, Autor, sueno, Daniel, Sirek1, MeehoweCK, Masmix
- michal_ck
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 2682
- Rejestracja: 18 stycznia 2007, o 00:20
- Lokalizacja: Kielce-Dąbrowa
Nie, no mówię, żeby skręcały w lewo w Grunwaldzką w stronę szpitala, więc jak do likwidacji? "Bezautobusowy" byłby tylko odc. Grunwaldzkiej od Piekoszowskiej do Podklasztornej)
Ostatnio zmieniony 13 lipca 2012, o 09:54 przez michal_ck, łącznie zmieniany 1 raz.
1. Zastępca Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej SKI
2. Koordynator ds. zieleni miejskiej
3. Koordynator ds. zagospodarowania os. Dąbrowa II
2. Koordynator ds. zieleni miejskiej
3. Koordynator ds. zagospodarowania os. Dąbrowa II
Myślę, że przystanek pod Lidlem nie generuje, aż takich potoków żeby była potrzeba kierować tam wszystkie autobusy, które jakby nie patrzeć kilka sekund tam stracą (minuta różnicy?), a w dzisiejszych czasach wydaje się grube miliony (nie w Kielcach) na ITS, żeby w wielu miejscach urwać po kilka sekund z czasu przejazdu KZ, żeby w odniesieniu do całości uzyskać jakieś ciekawe wyniki. Dodatkowo przystanek przy estakadzie powinien funkcjonować jako przystanek na żądanie, dlatego jakieś oszczędności dla tej trasy będą, ale to właśnie będzie zaleć od tego czy to będzie przystanek NŻ czy nie.Powtórzę swój post (wykasowany) ws. przystanku pod estakadą. Otóż wydaje mi się, że wszystkie autobusy powinny jeździć nową estakadą (nawet 46, a potem część prosto Piekoszowską w stronę Jagiellońskiej, a część skręcać w Grunwaldzką w lewo przy skrzyżowaniu z Podklasztorną. Co o tym sądzicie?
Swoją drogą, w końcu może uda się zmniejszyć odległości między przystankami do przyzwoitych, a wtedy można by zacząć myśleć o liniach przyspieszonych.
- michal_ck
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 2682
- Rejestracja: 18 stycznia 2007, o 00:20
- Lokalizacja: Kielce-Dąbrowa
Chodzi o to, że jak czekam na autobus to mam większy wybór i częściej jeżdżą, a więc krócej czekam. A jak jeden pojedzie "tędy", drugi "tamtędy" to czas oczekiwania się wydłuża.
1. Zastępca Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej SKI
2. Koordynator ds. zieleni miejskiej
3. Koordynator ds. zagospodarowania os. Dąbrowa II
2. Koordynator ds. zieleni miejskiej
3. Koordynator ds. zagospodarowania os. Dąbrowa II
- tomasz2719
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 867
- Rejestracja: 8 marca 2008, o 00:19
- Lokalizacja: Kielce
W sumie, jak będzie rondo przy Podklasztornej, to rzeczywiscie linia 46 może wrócić na starą trasę i zachaczać o przystanek przy Lidlu. W końcu zmiana trasy tej linii była ponoć spowodowana trudnością wyjechania z Piekoszowkiej w Grunwaldzką (przy Podklasztornej). Ale jak będzie rondo, to problemów tych nie będzie. Ale w takim razie po co przystanek pod wiaduktem?
A linie przyśpieszone powinny zostać wprowadzone.
A linie przyśpieszone powinny zostać wprowadzone.
- Petras
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 915
- Rejestracja: 7 grudnia 2007, o 16:41
- Lokalizacja: Kielce Czarnów
Uwzględniając rondo-wkurzacz z Podklasztorną - rozsądne i sensowne rozwiązanie, autobusy nie czekałyby na włączenie się w Grunwaldzką, co było przyczyną obecnego rozdzielenia kursów między Piekoszowską i Grunwaldzką.michal_ck pisze:Powtórzę swój post (wykasowany) ws. przystanku pod estakadą. Otóż wydaje mi się, że wszystkie autobusy powinny jeździć nową estakadą (nawet 46, a potem część prosto Piekoszowską w stronę Jagiellońskiej, a część skręcać w Grunwaldzką w lewo przy skrzyżowaniu z Podklasztorną. Co o tym sądzicie?
Masmix pisze:Generalnie idzie ku lepszemu, jeszcze z 2 etapy konsultacji i z 3 afery w mediach, a doczekamy się fajnego projektu
"Rzecznik MZD zapowiada, że mimo protestów inwestycja zostanie zrealizowana."
- tomasz2719
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 867
- Rejestracja: 8 marca 2008, o 00:19
- Lokalizacja: Kielce
Chyba trzeba zmienić nazwę wątku, bo widzę, że wrzucane są tu informacje na temat nie tej części ul. Grunwaldzkiej, o której mowa w temacie. Zdjęcie z postu wyżej, bardziej podchodzi pod temat estakady na skrzyżowaniu ulic Grunwaldzkiej i Żelaznej. Choć i tego nie jestem pewien. Na pewno tunel pieszo-rowerowy podchodzi pod tamten temat. A sama Grunwaldzka na odcinku Jagiellońska-Żelazna... właściwie chyba powinna mieć osobny wątek. Wstępnie wątek dotyczył części od Podklasztornej do Masslaskiego. Nagle podczas budowy estakady okazało się, że robią też Grunwaldzką, czy też powstał bus-pas przy szpitalu i wszystko zaczęto wrzucać do jednego worka. Jakby na to spojrzeć z większej skali, to Galerię Echo można by podczepić pod Centrum Radomska, bo oba w końcu są w Kielcach, i to nawet do obu można się dostać od strony ulicy DK73 .
- tomasz2719
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 867
- Rejestracja: 8 marca 2008, o 00:19
- Lokalizacja: Kielce
Zbudują estakadę
Będzie nowa estakada dla kieleckich autobusów. Decyzja zapadła po konsultacjach społecznych, jakim poddano koncepcję budowy bus-pasów wzdłuż ul. Grunwaldzkiej i alei Szajnowicza-Iwanowa. - Szczególnie wnikliwie analizowano skrzyżowanie ulicy Piekoszowskiej z Grunwaldzką, ponieważ pokonuje je zdecydowana większość autobusów MPK jadących od strony Ślichowic - informuje Jarosław Skrzydło, rzecznik prasowy Miejskiego Zarządu Dróg. - Uznaliśmy, że najlepszym rozwiązaniem będzie zaprojektowanie bezkolizyjnej estakady z ulicy Grunwaldzkiej w Piekoszowską. Prace nad nią ruszą prawdopodobnie w przyszłym roku.
http://www.um.kielce.pl/gfx/kielce2/use ... 8_2012.pdf
Będzie nowa estakada dla kieleckich autobusów. Decyzja zapadła po konsultacjach społecznych, jakim poddano koncepcję budowy bus-pasów wzdłuż ul. Grunwaldzkiej i alei Szajnowicza-Iwanowa. - Szczególnie wnikliwie analizowano skrzyżowanie ulicy Piekoszowskiej z Grunwaldzką, ponieważ pokonuje je zdecydowana większość autobusów MPK jadących od strony Ślichowic - informuje Jarosław Skrzydło, rzecznik prasowy Miejskiego Zarządu Dróg. - Uznaliśmy, że najlepszym rozwiązaniem będzie zaprojektowanie bezkolizyjnej estakady z ulicy Grunwaldzkiej w Piekoszowską. Prace nad nią ruszą prawdopodobnie w przyszłym roku.
http://www.um.kielce.pl/gfx/kielce2/use ... 8_2012.pdf
- sueno
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 4907
- Rejestracja: 31 maja 2006, o 21:56
- Lokalizacja: Świat czerwonego smoka
- Kontakt:
Zmieniłem temat, żeby się nie myliło.
Najlepsza gra w sieci: http://www.reddragon.pl
"Są fachowcy i nie widzę potrzeby, żeby nauczyciel dyktował, jak ma się budować drogi" - autor znany
"Są fachowcy i nie widzę potrzeby, żeby nauczyciel dyktował, jak ma się budować drogi" - autor znany
-
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1434
- Rejestracja: 12 stycznia 2009, o 14:20
- Lokalizacja: Kielce
Oto plan Grunwaldzkiej w PDF, w wysokiej rozdzielczości:
http://kieleckieinwestycje.org/pliki/Ro ... acyjny.pdf
Niestety, na tym planie widać jasno, że w ramach całej inwestycji powstaną tylko dwa przejazdy rowerowe. MZD znowu się pomyliły rowery z hulajnogami.
http://kieleckieinwestycje.org/pliki/Ro ... acyjny.pdf
Niestety, na tym planie widać jasno, że w ramach całej inwestycji powstaną tylko dwa przejazdy rowerowe. MZD znowu się pomyliły rowery z hulajnogami.
Ostatnio zmieniony 27 lipca 2012, o 08:11 przez grzebo, łącznie zmieniany 1 raz.