MZD Kielce - Przebudowa ul. Olszewskiego

Ulice, mosty, inżynieria ruchu oraz uwagi i propozycje.

Moderatorzy: Nowak, Autor, sueno, Daniel, Sirek1, MeehoweCK, Masmix

Awatar użytkownika
Autor
Site Admin
Posty: 11713
Rejestracja: 21 września 2005, o 14:05
Lokalizacja: Bilbało!
Kontakt:

Post autor: Autor » 18 maja 2011, o 16:53

Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania:
„Budowa pętli autobusowej przy ul. Olszewskiego w rejonie Kieleckiego Parku Technologicznego wraz z przebudową ul. Olszewskiego pod potrzeby bus – pasów i budową ścieżki rowerowej”
Termin wykonania: 28.02.2012
Kryteria oceny: najniższa cena
Termin i miejsce otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.05.2011 r. o godz. 10.00 na sali konferencyjnej w siedzibie MZD w Kielcach.
Pewnie będzie pozamiatane i petla powstanie w miejscu istniejacej, co jest bledem, bo za halami Vive powstana nowe inwestycje na terenach inwestycyjnych KPT.

Awatar użytkownika
RZ
Ranga: Dyrektor budowy ;)
Posty: 3623
Rejestracja: 29 marca 2006, o 20:48

Post autor: RZ » 31 maja 2011, o 09:49

To super. Na Olszewskiego kursują z dużą częstotliwością autobusy licznych linii i nieustannie muszą przebijac się przez korki.
Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość (Michał Anioł)

Awatar użytkownika
Masmix
Posty: 403
Rejestracja: 21 września 2008, o 10:51
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Masmix » 31 maja 2011, o 13:42

Naprawdę są korki na Olszewskiego?

Awatar użytkownika
RZ
Ranga: Dyrektor budowy ;)
Posty: 3623
Rejestracja: 29 marca 2006, o 20:48

Post autor: RZ » 31 maja 2011, o 14:34

To miał być sarkazm
Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość (Michał Anioł)

Awatar użytkownika
sueno
Ranga: Dyrektor budowy ;)
Posty: 4907
Rejestracja: 31 maja 2006, o 21:56
Lokalizacja: Świat czerwonego smoka
Kontakt:

Post autor: sueno » 31 maja 2011, o 15:11

Masmix pisze:Naprawdę są korki na Olszewskiego?
jest za to KIT ;)
Najlepsza gra w sieci: http://www.reddragon.pl

"Są fachowcy i nie widzę potrzeby, żeby nauczyciel dyktował, jak ma się budować drogi" - autor znany :D

Awatar użytkownika
michal_ck
Ranga: Dyrektor budowy ;)
Posty: 2682
Rejestracja: 18 stycznia 2007, o 00:20
Lokalizacja: Kielce-Dąbrowa

Post autor: michal_ck » 1 czerwca 2011, o 18:56

Przecież wystarczy poszerzyć trochę Olszewskiego. Nie mają na co kasy wydawać? Już lepiej na Warszawskiej do Sikorskiego by wydłużyli bus pas.
1. Zastępca Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej SKI
2. Koordynator ds. zieleni miejskiej
3. Koordynator ds. zagospodarowania os. Dąbrowa II

Awatar użytkownika
Autor
Site Admin
Posty: 11713
Rejestracja: 21 września 2005, o 14:05
Lokalizacja: Bilbało!
Kontakt:

Post autor: Autor » 1 czerwca 2011, o 21:25

Chyba zwezic lub wyznaczyc pasy rowerowe w jezdni.

Awatar użytkownika
kamilkw
Ranga: Inspektor nadzoru ;)
Posty: 1458
Rejestracja: 25 czerwca 2007, o 09:48
Lokalizacja: Morawica/Kielce

Post autor: kamilkw » 1 czerwca 2011, o 21:28

Chodzi chyba o poprawienie dojazdu a nie utrudnienie?
pletwa

Awatar użytkownika
Autor
Site Admin
Posty: 11713
Rejestracja: 21 września 2005, o 14:05
Lokalizacja: Bilbało!
Kontakt:

Post autor: Autor » 1 czerwca 2011, o 21:40

Przy takiej szerokiej jezdni? Starczy na 2x3,5m pas ruchu, 2x1m ddr wydzielone w drodze, chodnik oddzielony pasem zieleni.

mp
Posty: 251
Rejestracja: 9 sierpnia 2010, o 21:16
Lokalizacja: Kraków/Kielce, Ślichowice

Post autor: mp » 1 czerwca 2011, o 21:44

Zgodnie z "Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie" drogi dla rowerów powinny mieć następującą szerokość:

1,5 m - gdy jest ona jednokierunkowa, zarówno na chodniku, jak i na jezdni (pas ruchu dla rowerów),
2,0 m - gdy jest ona dwukierunkowa,
2,5 m - gdy ze ścieżki jednokierunkowej mogą korzystać piesi

Awatar użytkownika
Autor
Site Admin
Posty: 11713
Rejestracja: 21 września 2005, o 14:05
Lokalizacja: Bilbało!
Kontakt:

Post autor: Autor » 1 czerwca 2011, o 21:58

No, no. Do MZD szykuje takie warianty - propozycje:

Obrazek
Ostatnio zmieniony 3 czerwca 2011, o 11:39 przez Autor, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Grzegorz
Ranga: Dyrektor budowy ;)
Posty: 3006
Rejestracja: 31 maja 2006, o 17:10

Post autor: Grzegorz » 1 czerwca 2011, o 23:51

Jeżeli przedstawiony powyżej wariant pierwszy doczekałby się realizacji na jakiejś z kieleckich ulic (a w przyszłości na większości z nich) to moja wiara w MZD Kielce zostałaby przywrócona. To jest standard na Zachodzie i najbardziej logiczna opcja.

Awatar użytkownika
ice
Ranga: Dyrektor budowy ;)
Posty: 5738
Rejestracja: 15 maja 2006, o 09:24
Lokalizacja: Kielce

Post autor: ice » 2 czerwca 2011, o 13:57

Wariant drugi zakłada kostkę bezfazową? :)

Awatar użytkownika
Autor
Site Admin
Posty: 11713
Rejestracja: 21 września 2005, o 14:05
Lokalizacja: Bilbało!
Kontakt:

Post autor: Autor » 2 czerwca 2011, o 14:32

Asfalt barwiony lub podobne.

Marcinus
Posty: 388
Rejestracja: 13 września 2007, o 23:20
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Marcinus » 2 czerwca 2011, o 16:31

Mnie bardziej odpowiada wariant "pierwszy" - wyższy, tylko trzeba na całej długości oddzielić ścieżkę rowerową od ulicy krawężnikiem. :)

ODPOWIEDZ