Nie chodzi o słowa pani z GW, tylko o słowa dyrektora Hajdorowicza, co podkreśliłem... Ale widzę, że nie bardzo jest ci znajome jego nazwisko.savage pisze:Że Pani z GW napisała taki tekst i dla Ciebie jest to autorytatywne gratuluję poczucia humoru.
Ja ci nie pokażę takiego planu, bo nie pracuję w Biurze Planowania Przestrzennego... Ale myślę że przy odpowiednich nakładach czasu i pieniędzy, dostaniesz te plany do wglądu pod adresem:savage pisze:Pokaż mi taki Plan.
25-514 Kielce, ul. Kozia 3 (II piętro)
Dokładnie... Nie znamy projektu, dlatego dyskutujemy o możliwościach... Wszyscy znamy parametry drogi ekspresowej, wszyscy znamy skłonność do oszczędności, wszyscy znamy możliwości negocjacji u kieleckich urzędników... Dlatego obawy Jezpira:savage pisze:Nie ma jeszcze projektu, przymiarek i choćby zalążka koncepcji - tak, że o czym mówimy??
które mogą spowodować paraliż na Herbach, Szydłówku i w Centrum są uzasadnione.Jezpir pisze:Obawiam się jednak, że żaden nowy most nie powstanie, a ul. Klonowa, Toporowskiego nie będą przelotowe. I skończy się na:
- skrzyżowanie Warszawska - wiadukt nad S74 (w najlepszym razie tunel w ciągu S74),
- skrzyżowanie z Toporowskiego - zaślepiony przejazd na wprost, dojazd do Warszawskiej i Klonowej wzdłuż Jesionowej "serwisówką",
- skrzyżowanie z Klonową - zaślepiony przejazd na wprost, dojazd do Toporowskiego i Klonowej wzdłuż Jesionowej "serwisówką",
- skrzyżowanie z Zagnańską - węzeł dwupoziomowy z wiaduktami (w najlepszym razie tunel, choć to mało prawdopodobne),
- skrzyżowanie z Olszewskiego i Skrzetlewską - wiadukt w ciągu ulic miejskich lub zaślepiony przejazd podobnie jak z Toporowskiego i Klonową,
- skrzyzowanie z Hubalczyków - zaślepiony przejazd, komunikacja serwisówkami,
- skrzyżowanie z 1 Maja - może węzeł z wiaduktami (o tunelu zapomnijmy),
- skrzyżowanie z Transportowców, Zakładową itd - zaślepione przejazdy (wloty), komunikacja serwisówkami lub przez Batalionów Chłopskich i ew. nowymi ulicami w okolicy Targów.