Re: Kielce - Budowa linii tramwajowej
: 1 września 2014, o 10:07
Od 7 lat mieszkam w Warszawie...a w Kielcach jestem 2 razy w miesiącu .
Wrzuć na luz...
Wrzuć na luz...
forum serwisu www.inwestycje.kielce.pl
http://inwestycje.kielce.pl/forum/
Maruda zupełnie szczerze chyba nie masz pojęcia ile kosztuje budowa takich tuneli...maruda pisze:Kelso pisze:
Chcemy robić te linie w Kielcach?To fakt,może być trudno ale juz w XIXw.ludzie wynaleźli estakady a trochę wcześniej tunele.Co do dobrze działającej komunikacji autobusowej,proponuję zamontować solarisom skrzydła,wspaniały sposób na omijanie korków.
Spokojnie słoiczku,nikt tu nie jest megalomanem,jesteśmy po prostu przeciwni stagnacji a któredy pobiegną ew.linie czy linia,to nie zachodź w głowę,jesteś zbyt mało rozgarniety aby to ogarnąć,nb.cóż to takiego estakada,jakaś kosmicznie niedostępna technologia?.Po wtóre słoiku,ani z ciebie prawdziwy Warszawiak,ani Już nie Kielczanin,nie wcinaj sie zatem tam,gdzie cię nie ma,comprende?Kelso pisze:Z chęcią bym popatrzył na te Wasze plany i wytyczne do siatki połączeń.
Którędy Żelazną w Grunwadzlką przez wiadukt ? , Jednojezdniową Czarnowską ? Ogrodową ? Seminaryjską ? IX wieków przez Synagogę ?
Gdzie chcecie wprowadzić Tramwaje, żeby nie kolidowało to z ruchem samochodowym i linia nie przebiegała środkiem drogi i do tego żeby faktycznie linia służyła pasażerom ?
To nie jest zabytkowe centrum Krakowa, żeby torowiska były realizowane na środku jezdni...
Poza tym tyle kasy poszło na remonty więc rozumiem, że Wy byście chcieli to rozkopać i wstawić tam linie tramwajowe.
Powodzenia życzę, możesz mówić, że szerzę defektyzm jeden z drugim, ale linie tramwajowe o ile mogły jeszcze powstać to w pierwszej perspektywie unijnej.
Myślę, że jesteście Megalomanami i w tym momencie za wszelką cenę trzymacie się swojej jedynej wersji ...
mniej emocji a więcej wyobraźni.Taki projekt można wpisać w program ograniczania emisji CO2,na coś takiego unia daje kasę dość hojnie i chętnie,od lokalnych urzędasów w tym WL.zależy,czy poczują blusa i wykorzystają szansę i obecny czas a działać trzeba już,choć w ich lotność umysłów nie bardzo wierzęKelso pisze:
Maruda zupełnie szczerze chyba nie masz pojęcia ile kosztuje budowa takich tuneli...
Estakady ? -
Którędy?Kelso pisze:Z chęcią bym popatrzył na te Wasze plany i wytyczne do siatki połączeń.
Którędy Żelazną w Grunwadzlką przez wiadukt ? , Jednojezdniową Czarnowską ? Ogrodową ? Seminaryjską ? IX wieków przez Synagogę ?
Gdzie chcecie wprowadzić Tramwaje, żeby nie kolidowało to z ruchem samochodowym i linia nie przebiegała środkiem drogi i do tego żeby faktycznie linia służyła pasażerom ?
To nie jest zabytkowe centrum Krakowa, żeby torowiska były realizowane na środku jezdni...
Poza tym tyle kasy poszło na remonty więc rozumiem, że Wy byście chcieli to rozkopać i wstawić tam linie tramwajowe.
Powodzenia życzę, możesz mówić, że szerzę defektyzm jeden z drugim, ale linie tramwajowe o ile mogły jeszcze powstać to w pierwszej perspektywie unijnej.
Myślę, że jesteście Megalomanami i w tym momencie za wszelką cenę trzymacie się swojej jedynej wersji ...
No i po co obrażać kolegę z forum? To świadczy nie za dobrze o Tobie i Twoim poziomie...maruda pisze:Spokojnie słoiczku,nikt tu nie jest megalomanem,jesteśmy po prostu przeciwni stagnacji a któredy pobiegną ew.linie czy linia,to nie zachodź w głowę,jesteś zbyt mało rozgarniety aby to ogarnąć,nb.cóż to takiego estakada,jakaś kosmicznie niedostępna technologia?.Po wtóre słoiku,ani z ciebie prawdziwy Warszawiak,ani Już nie Kielczanin,nie wcinaj sie zatem tam,gdzie cię nie ma,comprende?
"Unia" na nic nie daje chętnie, a jeśli już, to raczej niewystarczająco hojnie (w stosunku do potrzeb). W nowej perspektywie finansowej środki na ograniczenie emisji w transporcie owszem są, ale w praktyce zapisy naszych programów operacyjnych promować będą wymianę taboru na niskoemisyjny. Podkreślam: wymianę taboru, nie budowę linii tramwajowych. Zatem prędzej doczekamy się wprowadzenia w całym regionie autobusów na biodiesel albo gaz ziemny CNG (wraz z budową siatki stacji do tankowania) niż budowy linii tramwajowych w Kielcach.480 pisze:mniej emocji a więcej wyobraźni.Taki projekt można wpisać w program ograniczania emisji CO2,na coś takiego unia daje kasę dość hojnie i chętnie,od lokalnych urzędasów w tym WL.zależy,czy poczują blusa i wykorzystają szansę i obecny czas,choć w ich lotność umysłów nie bardzo wierzę
Odezwał się minimalista którego osobiste zdanie o kant d..y potłuc.Ostatnia sentencja,ta w nawiasie,eliminuje cię kolego z dalszej dyskusji,jesteś bowiem niedoinformowany w kwestii spalania węgla w polskich elektrowniach a ja lubię rozmawiać z ludzmi mówiącymi na temat,już dawno bowiem ok.40% wsadu do pieców blokowych stanowią paliwa odnawialne vide:oliwki,łupiny kokosa,tarcica oraz inne biokomponenty,czyli bardzo ekologicznie.Jak sądzisz,skąd biora się kłopoty polskiego górnictwa wegla kamiennego i czy to nie jest duuży krok w kierunku ekologicznego pozyskiwania energii która zasila m.in.trakcję tramwajową?Lucens pisze:No i po co obrażać kolegę z forum? To świadczy nie za dobrze o Tobie i Twoim poziomie...maruda pisze:Spokojnie słoiczku,nikt tu nie jest megalomanem,jesteśmy po prostu przeciwni stagnacji a któredy pobiegną ew.linie czy linia,to nie zachodź w głowę,jesteś zbyt mało rozgarniety aby to ogarnąć,nb.cóż to takiego estakada,jakaś kosmicznie niedostępna technologia?.Po wtóre słoiku,ani z ciebie prawdziwy Warszawiak,ani Już nie Kielczanin,nie wcinaj sie zatem tam,gdzie cię nie ma,comprende?
480 pisze:mniej emocji a więcej wyobraźni.Taki projekt można wpisać w program ograniczania emisji CO2,na coś takiego unia daje kasę dość hojnie i chętnie,od lokalnych urzędasów w tym WL.zależy,czy poczują blusa i wykorzystają szansę i obecny czas,choć w ich lotność umysłów nie bardzo wierzę
A moim osobistym zdaniem, to tramwaj w Kielcach to megalomania niemal na miarę lotniska w Obicach...
A za pieniądze na ten cel lepiej wybudować gęstą siatkę dróg rowerowych - dużo szybciej osiągniemy efekt ekologiczny (tramwaje działają na prąd, który w Polsce powstaje w większości ze spalania węgla - faktycznie, bardzo ekologicznie...).
Jest taka koncepcja,pomysł został przedstawiony jednemu z parlamentarzystów z naszego regionu.Ze względu na to że wg.mojego odczucia jest w zarządzie woj.antykieleckie lobby,(tak tak,zdziwko?)pomysł utknął i nie wiadomo czy ktokolwiek kiedykolwiek się do niego odniesie.Kelso pisze:Ja jestem zwolennikiem tramwajów.
Jeżeli ktoś przedstawi rozsądną koncepcję ich organizacji w Kielcach, oraz nie zrujnuje to budżetu Kielc to ja się pod tym całym sercem podpiszę.
Myślę, że ile głów tyle zdań .
Gdyby było jak piszesz, to bylibyśmy w czołówce Europy, pod względem produkcji energii z OZE i dalece wyprzedzalibyśmy takich liderów jak Niemcy, Dania, Szwecja. Byłoby pięknie, ale nie jest. Wg danych GUS w 2012 roku udział źródeł odnawialnych w produkcji energii elektrycznej ogółem wyniósł 10,6% i niestety nadal nam daleko do spełnienia warunków protokołu z Kioto. Wsad o którym piszesz (oliwki, łupiny kokosa itp.) w większości służy współspalaniu z węglem i tylko w nielicznych instalacjach (jak choćby ta w Połańcu) spalana jest czysta biomasa. Ale... Po pierwsze takie instalacje mają niewielki udział w ogólnej produkcji energii elektrycznej w Polsce (wyższy jest w cieplnej, ale ciepłem tramwaju nie zasilisz). Po drugie ekologiczność spalania w Polsce łupin kokosa, które trzeba ściągnąć z Afryki, albo drewna, które do Połańca przyjeżdża z Ukrainy, jest mocno dyskusyjna, ponieważ transport oparty jest o pojazdy spalinowe...480 pisze:Odezwał się minimalista którego osobiste zdanie o kant d..y potłuc.Ostatnia sentencja,ta w nawiasie,eliminuje cię kolego z dalszej dyskusji,jesteś bowiem niedoinformowany w kwestii spalania węgla w polskich elektrowniach a ja lubię rozmawiać z ludzmi mówiącymi na temat,już dawno bowiem ok.40% wsadu do pieców blokowych stanowią paliwa odnawialne vide:oliwki,łupiny kokosa,tarcica oraz inne biokomponenty,czyli bardzo ekologicznie.Jak sądzisz,skąd biora się kłopoty polskiego górnictwa wegla kamiennego i czy to nie jest duuży krok w kierunku ekologicznego pozyskiwania energii która zasila m.in.trakcję tramwajową?