Ja wiem że to wikipedia, ale sama idea żeby to wstawić była dobraandrzej pisze:^^^ Jak to dobrze, że wiki jest tak blisko
Kielce - Budowa linii tramwajowej
Moderatorzy: Nowak, Autor, sueno, Daniel, Sirek1, MeehoweCK, Masmix
- Petras
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 915
- Rejestracja: 7 grudnia 2007, o 16:41
- Lokalizacja: Kielce Czarnów
Czy z okazji budowania trzeciego wiaduktu na skrzyżowaniu Żytnia-Grunwaldzka-Żelazna-A.Krajowej z pozostałymi zostanie coś zrobione? Możnaby je wszystkie przebudować, poszerzając pod torowisko. Poza tym zastanawiałem się nad rozwiązaniem prostej kolejki naziemnej, np. jak w grze Mafia...
"Rzecznik MZD zapowiada, że mimo protestów inwestycja zostanie zrealizowana."
A jakie znaczenie ma dla Pana Prezydenta LubawskiegoMeehoweCK pisze:prezydent wcale nie jest przeciwny... tylko jakoś ekspertów nie może przekonać, że ma rację
opinia ekspertów?
Patrz temat: lotnisko w Obicach.
Gdyby był rzeczywiście pozytywnie nastawiony do tramwajów w Kielcach
juz śmigalibysmy pierwszą linią zbudowaną przez Niemców.
Prawda jest brutalna-Lubawski ma tramwaje w d.... .
- Jarek
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1118
- Rejestracja: 2 lipca 2006, o 22:35
- Lokalizacja: Kielce - Bocianek
A co ma piernik do wiatraka? A może patrząc się z innej strony - komfort jazdy tramwajami, ich czystośc itp. (przy założeniu obsługi ich przez inną firmę niż Kieleckie Autobusy) może wpłynełoby to na konkurencje i chęć dążenia KA do poprawy jakości świadoczynych usług,olek pisze:może moja wypowiedz sie nie spodoba niektórym, ale do czasu jak normalnie nie będą wyglądać kieleckie autobusy to jestem przeciwny budowie linii tramwajowej.
Kielce - tu jest moje miejsce, tu jest mój dom.
Wystarczy spojrzeć na pana CZEKAJA Z mzd zeby zrozumiec ze nie moze byc dobrze. Ten błysk w oczach....Motto głowne tego pana- Zwężać zwężac i jeszcze raz zwężac i robic wszedze wysepki dla pieszych zamiast kładek.... Grunwaldzka Tysiąclecia to jego numery popisowe.
A i jeszcze jedno dlaczego na ulicach Kołątaja , Wojska Polskiego i połowie Szajnowicza Iwanowa nie ma pasów rozdzielajacych obydwie częsci jezdni......przecież to spore ulice........? Ile trzeba czasu no i oczywiście procedur ( to ich ulubione słowo )żeby to zmienić
A i jeszcze jedno dlaczego na ulicach Kołątaja , Wojska Polskiego i połowie Szajnowicza Iwanowa nie ma pasów rozdzielajacych obydwie częsci jezdni......przecież to spore ulice........? Ile trzeba czasu no i oczywiście procedur ( to ich ulubione słowo )żeby to zmienić
- michal_ck
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 2682
- Rejestracja: 18 stycznia 2007, o 00:20
- Lokalizacja: Kielce-Dąbrowa
Byłem dzisiaj w Częstochowie. To miasto ma 1 trakcję tramwajową (2 linie), która obsługuje miasto za dnia i w NOCY (komunikacja nocna). Taniej wychodzi utrzymanie takiej linii niż autobusu. Pozostawiam do skomentowania.
1. Zastępca Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej SKI
2. Koordynator ds. zieleni miejskiej
3. Koordynator ds. zagospodarowania os. Dąbrowa II
2. Koordynator ds. zieleni miejskiej
3. Koordynator ds. zagospodarowania os. Dąbrowa II
- Petras
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 915
- Rejestracja: 7 grudnia 2007, o 16:41
- Lokalizacja: Kielce Czarnów
petermks pisze:... i połowie Szajnowicza Iwanowa nie ma pasów rozdzielajacych obydwie częsci jezdni......przecież to spore ulice........?
Bo swego czasu miała to być szeroka ulica prowadząca gdzieś na wschód, a teraz jest podrzędną uliczką osiedlową tyle że bardzo szeroką, wymalowane są pasy dla pieszych i miejsca parkingowe. W ogóle ta ulica jest dziwna, na jednym i drugim końcu taka szeroka ulica kończy się nagle ścianą domków jednorodzinnych.
http://img88.imageshack.us/img88/505/li ... on1lw0.jpg
"Rzecznik MZD zapowiada, że mimo protestów inwestycja zostanie zrealizowana."
Co to za plany?Petras pisze:petermks pisze: http://img88.imageshack.us/img88/505/li ... on1lw0.jpg
Jeżeli posiadasz pozostałe części miasta, wrzuć proszę.