Echo Investment - Galeria Echo
Moderatorzy: Nowak, Autor, sueno, Daniel, Sirek1
Echo Investment zdobywa najemców w Cannes 15-11-2007
Firma Echo Investment, podczas obecnie odbywających się targów MAPIC w Cannes podpisała nowe umowy najmu powierzchni handlowej (...) Spółka podpisała również list intencyjny z odzieżową firmą LPP (właściciel marek Reserved, Cropp Town), na najem 1,4 tys. mkw. powierzchni, w rozbudowanej części centrum handlowego Echo w Kielcach.
Źródło: Eurobuild
Firma Echo Investment, podczas obecnie odbywających się targów MAPIC w Cannes podpisała nowe umowy najmu powierzchni handlowej (...) Spółka podpisała również list intencyjny z odzieżową firmą LPP (właściciel marek Reserved, Cropp Town), na najem 1,4 tys. mkw. powierzchni, w rozbudowanej części centrum handlowego Echo w Kielcach.
Źródło: Eurobuild
-
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1165
- Rejestracja: 20 grudnia 2005, o 21:21
- Lokalizacja: Kielce
dokładnie cropp by sie przydał.voodoo pisze:W sumie Cropp to nowość na kieleckim rynku będzieAR pisze:Phi... też mi rewelka...autor pisze:Spółka podpisała również list intencyjny z odzieżową firmą LPP (właściciel marek Reserved, Cropp Town)
myśle ze "ci ludzie" myślą i postawia na oryginalnośc, na marki których próżno szukac w Kielcach a nie na "odgrzewany kotlet". new yorker, cropp, mexx, h&m może i CK , i wieeele innych dobrych i rozpoznawanych marek MOŻE wreszcie zagości na kieleckim rynku.
CK|PL|EU
-
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1231
- Rejestracja: 31 sierpnia 2006, o 14:01
- Lokalizacja: KIELCE
Urośnie pasaż na Ślichowicach
(...) Jak pisaliśmy, właściciel Galerii Echo przy ul. Świętokrzyskiej zapowiada jej rozbudowę w przyszłym roku. - Prace projektowe dobiegają końca. Możliwe, że jeszcze w tym roku przedstawimy wizualizację - mówi Gepner. Projekt zakłada m.in. zabudowę pod cele handlowe obecnego parkingu oraz budowę parkingu wielopoziomowego.
Źródło: http://miasta.gazeta.pl/kielce/1,35255,4723453.html
P.S. Szykuje nam się chyba prezent na gwiazdkę.
(...) Jak pisaliśmy, właściciel Galerii Echo przy ul. Świętokrzyskiej zapowiada jej rozbudowę w przyszłym roku. - Prace projektowe dobiegają końca. Możliwe, że jeszcze w tym roku przedstawimy wizualizację - mówi Gepner. Projekt zakłada m.in. zabudowę pod cele handlowe obecnego parkingu oraz budowę parkingu wielopoziomowego.
Źródło: http://miasta.gazeta.pl/kielce/1,35255,4723453.html
P.S. Szykuje nam się chyba prezent na gwiazdkę.
Zmieniaj świat na taki, jaki sobie wymarzyłeś.
- MAŁY
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1664
- Rejestracja: 29 lipca 2006, o 21:43
- Lokalizacja: KIELCE_oś.Świetokrzyskie
...Echo Investment ma także w planach rozbudowę Galerii Echo przy ulicy Świętokrzyskiej. Na miejscu dużego parkingu powstanie czterokondygnacyjna część handlowa, a dwupoziomowy parking zostanie przebudowany na gmach siedmiokondygnacyjny, w którym znajdzie się między innymi hala sportowa. Ta duża inwestycja także rozpocznie się w przyszłym roku i potrwa 18 miesięcy.
http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/ar ... I/71204025
http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/ar ... I/71204025
Kielce- Tu jest moje miejsce! Tu sie urodziłem i tu zakończyć żywot swój pragnę!
- CKfan
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 4200
- Rejestracja: 20 grudnia 2005, o 20:56
- Lokalizacja: Kielce os. Jagiellońskie
Jest już rok 2008 a prezentu na gwiazdkę nam nie dali do tej poryseba_ck pisze:Urośnie pasaż na Ślichowicach
(...) Jak pisaliśmy, właściciel Galerii Echo przy ul. Świętokrzyskiej zapowiada jej rozbudowę w przyszłym roku. - Prace projektowe dobiegają końca. Możliwe, że jeszcze w tym roku przedstawimy wizualizację - mówi Gepner. Projekt zakłada m.in. zabudowę pod cele handlowe obecnego parkingu oraz budowę parkingu wielopoziomowego.
Źródło: http://miasta.gazeta.pl/kielce/1,35255,4723453.html
P.S. Szykuje nam się chyba prezent na gwiazdkę.
Może chociaż na Wielkanoc się wyrobią
Sorry, takiego mamy prezydenta...
Galeria Kazimierz walczy o kieleckich snobów?
2008-01-06
Takiej wojny o klienta w Kielcach jeszcze nie było. W stolicy naszego województwa krakowska Galeria Kazimierz zaczyna akcję promocyjną. Chce ściągnąć do siebie na zakupy więcej osób z regionu świętokrzyskiego.
- To efekt badań socjologicznych prowadzonych na klientach oraz monitoringu rynku. Okazało się, że już teraz znacząca część naszych klientów to osoby z okolic Kielc - tłumaczy Marta Wybrańska, koordynatorka ds. marketingu Galerii Kazimierz. Wyjaśnia, że właśnie z tego powodu po raz pierwszy część billboardów reklamujących krakowski sklep ustawiono w Kielcach. - Będą informowały o bieżących promocjach w ciągu roku. Przewidujemy, że w sumie nasze reklamy będą wisiały w Kielcach przez sześć, siedem miesięcy w roku - dodaje Wybrańska.
Dlaczego kielczanie decydują się na przejazd 120 kilometrów na zakupy, mając pod nosem Galerię Echo czy Pasaż Świętokrzyski? - Wcale nie jest to tak daleko. To raczej kwestia różnorodności sklepów, których mamy u siebie 130. Poza tym często są to sklepy innych marek niż w Kielcach. U nas także są większe możliwości wyboru i szanse na promocje. Nie da się również ukryć, że wiele osób łączy zakupy z atrakcjami turystycznymi, na przykład wizytą na krakowskim Rynku czy Wawelu - tłumaczy Wybrańska.
Grzegorz Czekaj, dyrektor kieleckiej Galerii Echo, nie boi się konkurencji ze strony krakowskiego centrum handlowego. - W Kielcach jest pewna grupa osób, dla których zakupy w Krakowie są modne, snobistyczne. Dlatego wolą odwiedzić salon Monnari w Krakowie, a nie w Kielcach. I te osoby na pewno będą jeździć pod Wawel - twierdzi. Dodaje, że podobne zjawisko można zaobserwować w Kielcach. - Swego rodzaju modą, snobizmem, np. dla mieszkańców Końskich, jest właśnie przyjazd do Kielc. Nam klientów na pewno nie zabraknie - zapewnia Czekaj.
Zwraca uwagę, że wiele sklepów w obu galeriach jest bardzo podobnych - Oczywiście nie mamy wszystkich marek, które można znaleźć w Galerii Kazimierz. Ale na pewno wkrótce kielecki rynek będzie pod tym względem atrakcyjniejszy. W tym roku ma bowiem ruszyć rozbudowa naszej galerii. Wówczas przybędzie nowych sklepów - zdradza dyrektor Czekaj. Po rozbudowie powierzchnia handlowa Galerii Echo powiększy się z 26 do 62 tys. m kw., a na klientów czekać będzie aż 230 sklepów.
Szef kieleckiej Galerii przyznaje jednak, że Kraków ma ciekawą ofertę. - O wyjazdach tam decyduje także możliwość odwiedzenia np. salonu Ikea. No i atrakcje turystyczne, z którymi region świętokrzyski nie jest w stanie konkurować - mówi.
Źródło: Gazeta Wyborcza Kielce
2008-01-06
Takiej wojny o klienta w Kielcach jeszcze nie było. W stolicy naszego województwa krakowska Galeria Kazimierz zaczyna akcję promocyjną. Chce ściągnąć do siebie na zakupy więcej osób z regionu świętokrzyskiego.
- To efekt badań socjologicznych prowadzonych na klientach oraz monitoringu rynku. Okazało się, że już teraz znacząca część naszych klientów to osoby z okolic Kielc - tłumaczy Marta Wybrańska, koordynatorka ds. marketingu Galerii Kazimierz. Wyjaśnia, że właśnie z tego powodu po raz pierwszy część billboardów reklamujących krakowski sklep ustawiono w Kielcach. - Będą informowały o bieżących promocjach w ciągu roku. Przewidujemy, że w sumie nasze reklamy będą wisiały w Kielcach przez sześć, siedem miesięcy w roku - dodaje Wybrańska.
Dlaczego kielczanie decydują się na przejazd 120 kilometrów na zakupy, mając pod nosem Galerię Echo czy Pasaż Świętokrzyski? - Wcale nie jest to tak daleko. To raczej kwestia różnorodności sklepów, których mamy u siebie 130. Poza tym często są to sklepy innych marek niż w Kielcach. U nas także są większe możliwości wyboru i szanse na promocje. Nie da się również ukryć, że wiele osób łączy zakupy z atrakcjami turystycznymi, na przykład wizytą na krakowskim Rynku czy Wawelu - tłumaczy Wybrańska.
Grzegorz Czekaj, dyrektor kieleckiej Galerii Echo, nie boi się konkurencji ze strony krakowskiego centrum handlowego. - W Kielcach jest pewna grupa osób, dla których zakupy w Krakowie są modne, snobistyczne. Dlatego wolą odwiedzić salon Monnari w Krakowie, a nie w Kielcach. I te osoby na pewno będą jeździć pod Wawel - twierdzi. Dodaje, że podobne zjawisko można zaobserwować w Kielcach. - Swego rodzaju modą, snobizmem, np. dla mieszkańców Końskich, jest właśnie przyjazd do Kielc. Nam klientów na pewno nie zabraknie - zapewnia Czekaj.
Zwraca uwagę, że wiele sklepów w obu galeriach jest bardzo podobnych - Oczywiście nie mamy wszystkich marek, które można znaleźć w Galerii Kazimierz. Ale na pewno wkrótce kielecki rynek będzie pod tym względem atrakcyjniejszy. W tym roku ma bowiem ruszyć rozbudowa naszej galerii. Wówczas przybędzie nowych sklepów - zdradza dyrektor Czekaj. Po rozbudowie powierzchnia handlowa Galerii Echo powiększy się z 26 do 62 tys. m kw., a na klientów czekać będzie aż 230 sklepów.
Szef kieleckiej Galerii przyznaje jednak, że Kraków ma ciekawą ofertę. - O wyjazdach tam decyduje także możliwość odwiedzenia np. salonu Ikea. No i atrakcje turystyczne, z którymi region świętokrzyski nie jest w stanie konkurować - mówi.
Źródło: Gazeta Wyborcza Kielce