Church Land Development - Galeria Korona ul. Warszawska
Moderatorzy: Nowak, Autor, sueno, Daniel, Sirek1
-
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1434
- Rejestracja: 12 stycznia 2009, o 14:20
- Lokalizacja: Kielce
Tak to jest, jak się najpierw pisze, a potem czyta. Na pod-forum "Akcje" zaproponowałem założenia do listu w tej sprawie. Sądząc z powyższego, nie jestem jedynym, którego brak nowych dróg rowerowych przy takich przebudowach denerwuje. Najgorsze jest to, że poza wysłaniem "angry letter" nic się więcej nie da zrobić.
- kamilkw
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1458
- Rejestracja: 25 czerwca 2007, o 09:48
- Lokalizacja: Morawica/Kielce
Warszawska w naszej kieleckiej skali jest na tyle ważną drogą, że zasługuje na takie rozwiązania. Dlaczego Plazie są robione problemy o dojazd do galerii a dla Korony idzie się maksymalnie na rękę? Miasto ma prawo wymagać. Inwestor nie robi łaski, że buduje galerię, bo założę się, że w tym miejscu znajdą się inni chętni. Niektórzy są za dobrze traktowani.
pletwa
-
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1434
- Rejestracja: 12 stycznia 2009, o 14:20
- Lokalizacja: Kielce
Akurat brak tunelu to dobry pomysł. Miasto powinno zachęcać do dojeżdżania do galerii handlowych komunikacją miejską, a nie samochodem. Ulice tak blisko centrum powinny być bardziej przyjazne dla ludzi, a nie mniej.
Moim zdaniem dużą porażką planistyczną miasta jest to, że galeria tak blisko śródmieścia będzie zwrócona do środka (czyli zachęcająca do do przyjechania na wewnętrzny parking i niewychodzenia na dwór) zamiast na zewnątrz (czyli płynnie łączącą się z resztą miasta np. przez witryny sklepów z wejściem z dworu, ogródki restauracyjne etc.) Przecież taka otwarta na miasto galeria handlowa mogłaby wytworzyć efekt synergii z resztą centrum miasta, zamiast wysysać z niej ludzi i sklepy.
No ale cóż zrobić - miasto zamiast przedłużyć przy użyciu Korony śródmieście, to woli robi wokół niej betonową pustynię (np. wyburzając kamienice między jezdniami Warszawskiej).
Moim zdaniem dużą porażką planistyczną miasta jest to, że galeria tak blisko śródmieścia będzie zwrócona do środka (czyli zachęcająca do do przyjechania na wewnętrzny parking i niewychodzenia na dwór) zamiast na zewnątrz (czyli płynnie łączącą się z resztą miasta np. przez witryny sklepów z wejściem z dworu, ogródki restauracyjne etc.) Przecież taka otwarta na miasto galeria handlowa mogłaby wytworzyć efekt synergii z resztą centrum miasta, zamiast wysysać z niej ludzi i sklepy.
No ale cóż zrobić - miasto zamiast przedłużyć przy użyciu Korony śródmieście, to woli robi wokół niej betonową pustynię (np. wyburzając kamienice między jezdniami Warszawskiej).
swiatla sa konieczne ze wzgledu na zwiekszony ruch pieszych. Galeria jest w takim miejscu ze ruch samochodowy rozladowal by sie bez ich potrzeby.
Pomysl z tunelem to jakis kosmos.
A jesli chodzi o plynnosc ruchu na warszawskiej to dobrze zestrojona nowa sygnalizacja swietlna z tymi juz istniejacymi (czyt. nie taka niby zielona fala jak na zrodlowej) nie powinna ograniczyc plynnosci ruchu w znaczacy sposob.
Pomysl z tunelem to jakis kosmos.
A jesli chodzi o plynnosc ruchu na warszawskiej to dobrze zestrojona nowa sygnalizacja swietlna z tymi juz istniejacymi (czyt. nie taka niby zielona fala jak na zrodlowej) nie powinna ograniczyc plynnosci ruchu w znaczacy sposob.
Galeria rozruszała troche okolicę. I apolloplast po drugiej stronie i ten budynek obok. Wreszcie zamknie sie ta częśćw pełnej zabudowie. I do tego plomba między bzwbk a bosiem. Wylotówka warszawskiej do IX wieków robi siecałkiem ciekawa. A do tego fajnei prezentuje sieten bruk za swiatłami w strone rynku. Byle by i tam zaczęli remontować elewacje bo ładnie to to nie wyglada na tym odcinku.