Strona 34 z 59

: 2 września 2007, o 20:59
autor: Michał
Ktoś z forum wybiera się jutro na Salon Przemysłu Obronnego?

: 2 września 2007, o 23:45
autor: jasiek
Ja jak co roku z reszta :)
Jakby ktos chcial to mam jedno zaproszenie na zbyciu.

: 4 września 2007, o 09:35
autor: Nowak
Ja sie wybieram jutro, udalo sie bo dzisiaj mam nocke na szcescie. Pisze sie ktos jutro?

: 7 września 2007, o 09:17
autor: Daniel
Diament dla Targów Kielce

Prezes Targów Kielce Andrzej Mochoń odbierze dzisiaj w siedzibie Business Centre Club w Warszawie drugi Diament do Złotej Statuetki Lidera Polskiego Biznesu. Pierwszy Diament Targi Kielce otrzymały w ubiegłym roku. Złote Statuetki Lidera Polskiego Biznesu są przyznawane przez Business Centre Club od 1991 roku firmom i ich szefom, którzy w swojej działalności kierują się nie tylko zyskiem, ale i etyką prowadzenia biznesu oraz troską o sprawy państwowe. Laureaci konkursu, którzy utrzymają pozycję Lidera i nadal osiągają doskonałe wyniki finansowe, otrzymują Diament do swojej Statuetki. W tegorocznej edycji konkursu jury przyznało 36 Diamentów.

:arrow: http://echodnia.eu/apps/pbcs.dll/articl ... ktualnosci

: 7 września 2007, o 16:19
autor: hey
Prezes Targów stwierdził w wywiadzie dla Wyborczej,że w Kielcach bardzo brakuje hoteli sieci znanych na całym świecie np. Mariott oraz że powinno powstać jeszcze 50 % więcej miejsc hotelowych niż jest obecnie.

: 30 września 2007, o 19:28
autor: Daniel
Targi Kielce liczą na jedną piątą udziału w krajowym rynku
Rozmawiał Ziemowit Nowak
2007-09-30, ostatnia aktualizacja 2007-09-30 19:40

- Na przyszły rok planujemy 45 targów, najwięcej w historii. Jestem przekonany, że po raz pierwszy w historii przekroczymy jedną piątą udziałów w rynku - mówi Andrzej Mochoń, prezes Targów Kielce.


Rozpoczynające się w najbliższy piątek Targi Mody i Wzornictwa Kielce Street Fashion to jedna z ostatnich tegorocznych imprez Targów Kielce. Największe imprezy wystawiennicze kielecka spółka ma już za sobą.

Ziemowit Nowak: Czy Kielcom po raz kolejny uda się ugryźć większy kawałek targowego tortu?

Andrzej Mochoń, prezes Targów Kielce: Dwa lata temu mieliśmy 16 proc. udziału w rynku, teraz 19 proc., myślę - biorąc pod uwagę wyniki ostatnich imprez - że ponad 20 proc. jest w zasięgu ręki. Jestem przekonany, że po raz pierwszy w historii przekroczymy jedną piątą udziałów w rynku. Oczywiście planowaliśmy, że największe imprezy się rozwiną, ale zaskoczył nas wzrost niektórych. Na targach Autostrada po raz pierwszy zabrakło nam powierzchni wystawienniczej. Niektóre targi wzrosły o kilkadziesiąt, nawet o 70 proc. Na przyszły rok planujemy 45 targów, najwięcej w historii. Szybko chcemy przekroczyć 50 imprez rocznie.

A co z miastem? Czy hasło "Kielce miasto targowe" stało się w tym roku bardziej czy mniej aktualne?

- Ja ten slogan propaguję od dawna, bo targi są najważniejszym pozytywnym wyróżnikiem naszego miasta. Wszyscy chwalą Kielce za rozwój. Ale najbardziej brakuje hoteli. Klienci klną, że mieszkają daleko, a jeszcze drogi dojazdowe do miasta rozkopane.

W Polsce mówi się o Targach Kielce?

- Tu jest jeszcze sporo do zrobienia. Ale udało nam się dotrzeć do kilku centralnych mediów, najbardziej przy okazji salonu obronnego. Chyba jeszcze nigdy w historii tej imprezy nie było tak wielu relacji w mediach ogólnopolskich. Jesienią planujemy w całej Polsce kampanię na billboardach. Wykupiliśmy ich 100, myślę, że frapujących w treści.

"Głosuj na Targi Kielce"?

- No nie... nie nawiązujemy do polityki.

Z kim teraz konkurujemy?

- Poznań również się rozwija. Nie wiem jeszcze, jak się mają inne ośrodki targowe. Poddajemy się niezależnemu audytowi, dokładne liczby poznamy wiosną. Trzeci za nami jest Kraków, ale ma 4 proc. udziału. A więc Poznań, Kielce, a potem daleko peleton. Natomiast o targach w krajach sąsiednich myślimy codziennie. Ambicją Kielc jest już nie tylko bycie istotnym ośrodkiem wystawienniczym w Polsce, ale w tej części Europy. I tak już powoli się dzieje. Targi w Kielcach już są na poziomie Pragi i Bratysławy. W Niemczech najbliżej jest Lipsk, ale z infrastrukturą i powierzchnią 100 tys. m kw. to raczej konkurencja dla Poznania niż dla nas.

Rozgląda się Pan za inwestorem strategicznym?

- Nie ma teraz takiej potrzeby. Jeśli chodzi o technologię, w niczym nie ustępujemy konkurencji. Natomiast z kapitałem również damy radę, bo jesteśmy na rządowej liście indykatywnej programu "Polska wschodnia". Dzięki środkom unijnym tak poprawimy infrastrukturę, że wystarczy na najbliższe lata. Kielcom nie jest potrzebny aż tak burzliwy rozwój. Wyobraźmy sobie, że jakiś czarnoksiężnik stawia nam dzisiaj takie hale jak w Poznaniu. Nie mielibyśmy ich czym wypełnić.

Co nas jeszcze czeka w tym roku?

- Po targach mody z pokazami Off Fashion targi Topgum, czyli przemysłu wyrobów gumowych i Gastrotech - wyposażenia gastronomii. Po raz drugi wystawa psów, po raz pierwszy kotów.

Nie pogryzą się?

- Będą oddzielnie. Spokojnie.

Źródło: Gazeta Wyborcza Kielce
:arrow: http://miasta.gazeta.pl/kielce/1,35255,4534681.html

: 12 października 2007, o 13:24
autor: Michał
Jesienią planujemy w całej Polsce kampanię na billboardach. Wykupiliśmy ich 100, myślę, że frapujących w treści.

"Głosuj na Targi Kielce"?

- No nie... nie nawiązujemy do polityki.
W Łodzi widziałem wczoraj billboard z hasłem "Wystaw się" z czcionką i oprawą graficzną w stylu Targów Kielce, więc to pewnie ta kampania. Zapewne po jakimś czasie, jak zainteresuje się tym hasłem wystarczająca ilość osob, dokleją logo Targów 8)

: 17 października 2007, o 15:08
autor: Sz.J.
Michał pisze:
Jesienią planujemy w całej Polsce kampanię na billboardach. Wykupiliśmy ich 100, myślę, że frapujących w treści.

"Głosuj na Targi Kielce"?

- No nie... nie nawiązujemy do polityki.
W Łodzi widziałem wczoraj billboard z hasłem "Wystaw się" z czcionką i oprawą graficzną w stylu Targów Kielce, więc to pewnie ta kampania. Zapewne po jakimś czasie, jak zainteresuje się tym hasłem wystarczająca ilość osob, dokleją logo Targów 8)
Gdzie widziałeś? Bo, ja przy Kopcińskiego.

: 17 października 2007, o 22:35
autor: Michał
Sz.J pisze:Gdzie widziałeś? Bo, ja przy Kopcińskiego.
Na Sterlinga:
Obrazek

: 24 października 2007, o 12:17
autor: cm

: 24 października 2007, o 16:09
autor: MadMike
Mam nadzieję, że realizacja będzie bardzo odbiegała od wizualizacji w poście CM... Projekt wygląda mało profesjonalnie i zwyczajnie brzydko... Zwłaszcza to coś na kształt wieży kontroli lotów rodem z filmu science-fiction klasy B. Całe otoczenie części biurowej zalatuje tandetą. Jeżeli tak to bedzie wyglądało w rzeczywistości, to w zestawieniu z kolorowymi zasłonkami na elewatorach (mieszkam ok 200m od nich), będziemy się prezentować blado, żeby nie powiedzieć śmiesznie przy konkurencji z Poznznia... Nie mówie, ze mamy szanse sie z nimi porównywać... Chodzi jednak o to, żeby nie zbrakło nam dobrego smaku. Jeżeli nas nie stać, to budujmy na mniejszą skalę... Małymi częściami ale ładnie, żebyśmy nie wyglądali jak ubodzy krewni, tylko jak rodząca sie realna konkurencja... W tej branży estetyka odgrywa wielką rolę...

Oto link do tematu, gdzie jest kilka fotek z Poznania:

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=396996

: 24 października 2007, o 17:32
autor: Gear
Obrazek

Filmik z www.itv.kielce.eu o Targach Kielce:

:arrow: Targi Kielce


Targi Kielce są drugim co do wielkości ośrodkiem wystawienniczym w Polsce. Ich potencjał, dynamiczny rozwój i osiągnięcia były i są wielokrotnie doceniane przez fachowców, czego dowodem są liczne nagrody i wyróżnienia.

: 29 października 2007, o 12:25
autor: Tomek
Billboard reklamujący Targi Kielce w Bytomiu:
Obrazek

I taki sam plakat w Gliwicach:
Obrazek

: 29 października 2007, o 12:29
autor: seba_ck
Bardzo fajny, konkretny bilboard. :D W jakich innych miastach można je jeszcze zobaczyć?

: 30 października 2007, o 21:02
autor: crex
Zauważyłem ogólną tendencję do reklamowania się na billboardach. Najpierw "kampania" wizerunkowa miasta, teraz TK. Ciekawe, kto zdecydował o wyrzuceniu pieniędzy na te plakaty. Zgodzę się tylko z jednym - sam billboard jest niezły graficznie - i tylko tyle. Nadal uważam, że reklama zewnętrzna nie jest odpowiednim kanałem do prezentacji oferty takiej firmy jak TK poza Kielcami i regionem. Na billboardach powinno się reklamować konkretne imprezy w Kielcach i regionie, po to aby przyciągnąć ew. zwiedzających (ztcw TK tak robi przy okazji różnych imprez). Billboard działa impulsowo - czy pod jego wpływem gość z Gliwic jadąc samochodem pomyśli "Kurcze, wystawię się w Kielcach."? Nie sądzę...
Fajnie, że TK się reklamują - szkoda tylko, że czasem wydają pieniądze zupełnie nieprzemyślanie.