Lotnisko Kielce
Moderatorzy: Nowak, Autor, sueno, Daniel, Sirek1
-
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1103
- Rejestracja: 2 października 2005, o 19:14
- Lokalizacja: Kielce
Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem, tyle można powiedzieć na temat przelinkowanej dyskusji.
Moje zdanie róbmy swoje, nie oglądajmy się na innych, kiedy powstawały targi każdy pukał się w głowę, przykłady można mnożyć.
A dyskusja, no cóż frustraci najlepiej czują się w internecie
Moje zdanie róbmy swoje, nie oglądajmy się na innych, kiedy powstawały targi każdy pukał się w głowę, przykłady można mnożyć.
A dyskusja, no cóż frustraci najlepiej czują się w internecie
- AR
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 5704
- Rejestracja: 15 listopada 2005, o 19:01
- Lokalizacja: QKI
- Kontakt:
Chyba nie ma sensu wdawać się w dyskusje na SSC.
KamilCK napisał, że nie dziwi się wrogim komentarzom na temat budowy lotniska w Kielcach. Ja się dziwię i jest to wręcz nieprawdopodobne, że są tacy ludzie w Polsce, którzy są wrogo nastwieni i wzburzeni kiedy nie mogą pogodzić się z faktem, że komuś się coś udaje.
KamilCK napisał, że nie dziwi się wrogim komentarzom na temat budowy lotniska w Kielcach. Ja się dziwię i jest to wręcz nieprawdopodobne, że są tacy ludzie w Polsce, którzy są wrogo nastwieni i wzburzeni kiedy nie mogą pogodzić się z faktem, że komuś się coś udaje.
tacy ludzie mysla ze jezeli cos nie powstaje u nich tylko w innym iescie,to juz jest zle,a tym bardziej kiedy jest to taka inwestycja jak lotnisko z prawdziwego zdarzeniaAR pisze:Ja się dziwię i jest to wręcz nieprawdopodobne, że są tacy ludzie w Polsce, którzy są wrogo nastwieni i wzburzeni kiedy nie mogą pogodzić się z faktem, że komuś się coś udaje.
Tak naprawdę nie ma się co oglądać na innych. To że jednym się widzi u nas lotnisko a drugim nie, to już nie nasz problem. Prawda jest taka, że teraz obecne lotniska są strasznie "zakorkowane" i każde dodatkowe lotnisko da im troszke odetchnąć. Przypływ nowych pasażerów w Polsce jest fenomenem na skalę światową, więc o to nie ma się co martwić. Inni dużo gadają a nic nie robią. U nas jest za to odwrotnie. Poza tym korzyści z takiego lotniska są oczywiste, więc gadanie o sensie budowy jest niezrozumiałe. Narazie konsekwentnie robimy swoje i muszę przyznać, że coraz bardziej realne staje się to lotnisko. Tak trzymać
-
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 910
- Rejestracja: 26 stycznia 2006, o 22:13
- Lokalizacja: Kielce
Nie da się milczeć więc walka trwa.Marc pisze:Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem, tyle można powiedzieć na temat przelinkowanej dyskusji.
Moje zdanie róbmy swoje, nie oglądajmy się na innych, kiedy powstawały targi każdy pukał się w głowę, przykłady można mnożyć.
A dyskusja, no cóż frustraci najlepiej czują się w internecie
-
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 534
- Rejestracja: 28 sierpnia 2006, o 17:41
- Lokalizacja: Kielce
Nie ma co się denerwować. Zerknijcie sobie na hucznie zatytułowany wątek "POWSTANĄ DWA LOTNISKA" i wszystko się jasne staje. Chłopcy po prostu nie mogą przeboleć że ich niedołężne władze pokłóciły się o lokalizację i najpewniej ani pół lotniska w najbliższym czasie nie powstanie. Przewija się też co jakiś czas nasze miasto ("czemu w kielcach mozna a w lublinie nie da sie? czemu nasi politycy sa nawet o klase niżsi od i tak slabych polityków krajowych i z innych regionów?"). Wściekli, że innym jakoś idzie, frustrację wylewają na nas, co jest rzeczywiście niskie i godne pożałowania...
- Daniel
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 2750
- Rejestracja: 21 września 2005, o 14:35
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Jakie będzie lotnisko w Obicach
Pięć firm z Polski i zagranicy zostanie zaproszonych do kolejnego etapu przetargu, w ramach którego wyłoniony ma zostać wykonawca przedprojektowej dokumentacji, dotyczącej regionalnego Portu Lotniczego w Obicach. Komisja przetargowa wybrała te firmy spośród siedmiu, po przeanalizowaniu wniosków pod względem formalno- prawnym- tłumaczy z-ca dyrektora wydziału projektów strukturalnych w kieleckim ratuszu, Mieczysław Pastuszko. Przedstawiciele tych firm wezmą udział w tzw. dialogu konkurencyjnym. Następnie firmy zostaną zobowiązane do złożenia ofert. Dokumentacja zawierać ma informacje dotyczące m.in. planu generalnego lotniska, oceny rynku lotniczego, a także kosztów i korzyści płynących z inwestycji.
Żródło: Radio Kielce http://radio.kielce.pl/index.php?go=3&id_k=1626
Pięć firm z Polski i zagranicy zostanie zaproszonych do kolejnego etapu przetargu, w ramach którego wyłoniony ma zostać wykonawca przedprojektowej dokumentacji, dotyczącej regionalnego Portu Lotniczego w Obicach. Komisja przetargowa wybrała te firmy spośród siedmiu, po przeanalizowaniu wniosków pod względem formalno- prawnym- tłumaczy z-ca dyrektora wydziału projektów strukturalnych w kieleckim ratuszu, Mieczysław Pastuszko. Przedstawiciele tych firm wezmą udział w tzw. dialogu konkurencyjnym. Następnie firmy zostaną zobowiązane do złożenia ofert. Dokumentacja zawierać ma informacje dotyczące m.in. planu generalnego lotniska, oceny rynku lotniczego, a także kosztów i korzyści płynących z inwestycji.
Żródło: Radio Kielce http://radio.kielce.pl/index.php?go=3&id_k=1626
Na poczatku myslalem o lotnisku: "slowa, slowa, slowa", a tu sprawa coraz bardziej nabiera realnych ksztaltow. Kiedy inne miasta, patrz Lublin czy Radom, moga jeszcze pomarzyc o lotnisku (takze przez wewnetrzne klotnie), my mimo zlego, bardzo zlego PR w znanej Gazecie, idziemy dalej ;my tzn. UM. trzymam kciuki
-
- Ranga: Kierownik budowy ;)
- Posty: 910
- Rejestracja: 26 stycznia 2006, o 22:13
- Lokalizacja: Kielce
Z Lublina:
Zanim wsiądziemy do samolotu byle jakiego
TANIE LATANIE ZE ŚWIDNIKA
Jak informowaliśmy w ub. tygodniu, władze województwa podjęły decyzję o budowie lotniska w Świdniku. Pierwsze samoloty pasażerskie mają tam się pojawić w 2010 roku. Przewoźnicy są zainteresowani Świdnikiem, ale... pod pewnymi warunkami.
Tak zwane tanie linie lotnicze, od kiedy pojawiły się w Polsce, zrobiły furorę. Jesteśmy krajem, gdzie rynek lotniczy rozwija się najszybciej w Europie. Tani przewoźnicy mogą się pojawić także na Lubelszczyźnie. – Jest to dość odległa perspektywa, ale jesteśmy oczywiście waszym regionem zainteresowani – mówi Eryk Kłopotowski, rzecznik słowackich linii SkyEurope.
Podobne deklaracje Kurier usłyszał od przedstawicieli Centralwings i Wizzair. – My się zajmujemy głównie obsługą lotnisk regionalnych, dlatego jak najbardziej myślimy o Świdniku – przyznaje Iza Bogus z Centralwings.
W większości maszyny, jakimi dysponują te linie są dostosowane do lądowania i startowania w warunkach, jakie będzie oferować Świdnik. – Dysponujemy flotą samolotów typu airbus A320 i parametry, jakie będziecie mieć są dla nas wystarczające – informuje Natasa Kazmer, rzecznik prasowy Wizzair.
– Jest linia, która zajmuje się połączeniami krajowymi i bliskimi międzynarodowymi, np. do Berlina, Wiednia. To DirectFly. Byłaby dla Świdnika, przynajmniej na początek, idealna – twierdzi Grzegorz Sobczak, redaktor naczelny magazynu branżowego „Skrzydlata Polska”.
Firmy lotnicze stawiają jednak warunki, od których zależy czy przylecą do naszego regionu. – Tani przewoźnik musi mieć pewność, że będzie miał klientów i zysk – mówi Karol Ścibor, prezes spółki Port Lotniczy Lublin. – Oni się przyłączą, ale jak już wszystko będzie gotowe. No i jak się ich zachęci – dodaje Ścibor. Przyznaje, że spółka prowadziła już rozmowy z jedną z firm lotniczych. – Obsługuje ona jednak loty rejsowe, nie niskokosztowe – powiedział, ale nie chciał zdradzić szczegółów.
– Określona infrastruktura, m.in. dojazdowa oraz zainteresowanie mieszkańców i turystów – to podstawowe warunki dla nas do startu – potwierdza Kłopotowski.
– Zależy to też od tego, jaką politykę promocyjną będą prowadziły władze regionu. – Musimy mieć przygotowane przez zarządy portów lotniczych ekspertyzy, m.in. na temat potencjału regionu. Potem przygotowujemy własne raporty i na tej podstawie podejmujemy decyzję – przyznaje Iza Bogus z Centralwings.
Czy lotnisko w Świdniku ma szansę przyciągnąć klientów z sąsiednich regionów, np. z Podlasia czy Podkarpacia? Specjaliści nie mają wątpliwości: dopóki nie będziemy mieć dobrych dróg i sprawnych połączeń kolejowych, nie mamy co marzyć o konkurowaniu z innymi portami lotniczymi. Nawet jeśli loty ze Świdnika będą tańsze. – Szanse na takie rozwiązanie są niewielkie – ocenia red. Grzegorz Sobczak ze „Skrzydlatej Polski”. – Świdnik powinien bardziej nastawić się na klientów z najbliższej okolicy, Chełma i Zamościa. DUN
Czy u nas są już prowadzone rozmowy z jakimiś liniami lotniczymi?
Zanim wsiądziemy do samolotu byle jakiego
TANIE LATANIE ZE ŚWIDNIKA
Jak informowaliśmy w ub. tygodniu, władze województwa podjęły decyzję o budowie lotniska w Świdniku. Pierwsze samoloty pasażerskie mają tam się pojawić w 2010 roku. Przewoźnicy są zainteresowani Świdnikiem, ale... pod pewnymi warunkami.
Tak zwane tanie linie lotnicze, od kiedy pojawiły się w Polsce, zrobiły furorę. Jesteśmy krajem, gdzie rynek lotniczy rozwija się najszybciej w Europie. Tani przewoźnicy mogą się pojawić także na Lubelszczyźnie. – Jest to dość odległa perspektywa, ale jesteśmy oczywiście waszym regionem zainteresowani – mówi Eryk Kłopotowski, rzecznik słowackich linii SkyEurope.
Podobne deklaracje Kurier usłyszał od przedstawicieli Centralwings i Wizzair. – My się zajmujemy głównie obsługą lotnisk regionalnych, dlatego jak najbardziej myślimy o Świdniku – przyznaje Iza Bogus z Centralwings.
W większości maszyny, jakimi dysponują te linie są dostosowane do lądowania i startowania w warunkach, jakie będzie oferować Świdnik. – Dysponujemy flotą samolotów typu airbus A320 i parametry, jakie będziecie mieć są dla nas wystarczające – informuje Natasa Kazmer, rzecznik prasowy Wizzair.
– Jest linia, która zajmuje się połączeniami krajowymi i bliskimi międzynarodowymi, np. do Berlina, Wiednia. To DirectFly. Byłaby dla Świdnika, przynajmniej na początek, idealna – twierdzi Grzegorz Sobczak, redaktor naczelny magazynu branżowego „Skrzydlata Polska”.
Firmy lotnicze stawiają jednak warunki, od których zależy czy przylecą do naszego regionu. – Tani przewoźnik musi mieć pewność, że będzie miał klientów i zysk – mówi Karol Ścibor, prezes spółki Port Lotniczy Lublin. – Oni się przyłączą, ale jak już wszystko będzie gotowe. No i jak się ich zachęci – dodaje Ścibor. Przyznaje, że spółka prowadziła już rozmowy z jedną z firm lotniczych. – Obsługuje ona jednak loty rejsowe, nie niskokosztowe – powiedział, ale nie chciał zdradzić szczegółów.
– Określona infrastruktura, m.in. dojazdowa oraz zainteresowanie mieszkańców i turystów – to podstawowe warunki dla nas do startu – potwierdza Kłopotowski.
– Zależy to też od tego, jaką politykę promocyjną będą prowadziły władze regionu. – Musimy mieć przygotowane przez zarządy portów lotniczych ekspertyzy, m.in. na temat potencjału regionu. Potem przygotowujemy własne raporty i na tej podstawie podejmujemy decyzję – przyznaje Iza Bogus z Centralwings.
Czy lotnisko w Świdniku ma szansę przyciągnąć klientów z sąsiednich regionów, np. z Podlasia czy Podkarpacia? Specjaliści nie mają wątpliwości: dopóki nie będziemy mieć dobrych dróg i sprawnych połączeń kolejowych, nie mamy co marzyć o konkurowaniu z innymi portami lotniczymi. Nawet jeśli loty ze Świdnika będą tańsze. – Szanse na takie rozwiązanie są niewielkie – ocenia red. Grzegorz Sobczak ze „Skrzydlatej Polski”. – Świdnik powinien bardziej nastawić się na klientów z najbliższej okolicy, Chełma i Zamościa. DUN
Czy u nas są już prowadzone rozmowy z jakimiś liniami lotniczymi?