Salony samochodowe, dealerzy i inwestycje motoryzacyjne
Moderatorzy: Nowak, Autor, sueno, Daniel, Sirek1
to było jasne już od pewnego czasu - honda poszła na miejsce seata a teraz seat się instaluje na miejscu hondy. O ile dobrze pamiętam artykuł z okresu podejmowania decyzji obydwaj dealerzy twierdzili że zmieniają markę ze względu na małe perspektywy/inne trudności z obecną marką... po czym 'wymienili' się markami
przepraszam za skrót myślowy.
Po prostu dotychczasowy dealer Seata z niego zrezygnował i w tym samym okresie dealer hondy też podziękował za współpracę, obie firmy zapewne chciały zapełnić lukę w Kielcach i w ten sposób i jeden i drugi dealer zmienili marki samochodów które sprzedają ale obie pozostały w mieście. I tak pośrednio niejako się wymienili.
Zresztą wpisując w google Cichoński zobaczymy wyniki zarówno salon Seat jak i Honda...
Po prostu dotychczasowy dealer Seata z niego zrezygnował i w tym samym okresie dealer hondy też podziękował za współpracę, obie firmy zapewne chciały zapełnić lukę w Kielcach i w ten sposób i jeden i drugi dealer zmienili marki samochodów które sprzedają ale obie pozostały w mieście. I tak pośrednio niejako się wymienili.
Zresztą wpisując w google Cichoński zobaczymy wyniki zarówno salon Seat jak i Honda...
Jeden z kieleckich dealerów Renault znów ma znów kłopoty
pio2006-11-06, ostatnia aktualizacja 2006-11-06 18:32
Klienci firmy Ofion, jednego z kieleckich dealerów marki Renault, znów nie mogą odebrać zamówionych aut. Pomoc zapowiedział prezes Renault Polska.
- Od dziesięciu dni mój samochód stoi na placu firmy Ofion, a ja nie mogę go odebrać - poskarżył się nam jeden z klientów Ofiona. Podkreślił, że jego sytuacja i tak nie jest najgorsza. - Są osoby, które czekają na odbiór zamówionego samochodu po sześć tygodni - poinformował.
To nie pierwsze sygnały o problemach Ofiona, kieleckiego dealera francuskiej marki. Pisaliśmy już o nich dwa lata temu. Wówczas zaniepokojeni klienci także skarżyli się, że mimo iż zapłacili za samochody, nie mogli ich odebrać. Auta stały na placu, ale nie było dla nich kart pojazdu. Centrala Renault nie chciała wydać ich Ofionowi, bo firma zwlekała z płatnościami. Jedna sprawa trafiła nawet do prokuratury. Wówczas klientom szybko wydano samochody. Teraz problem powrócił.
Okazuje się, że podobne sygnały docierały też do polskiej centrali koncernu. "Renault Polska jest poinformowana o zaistniałej sytuacji, spowodowanej kłopotami z płynnością firmy Ofion. Kilku klientów skontaktowało się z działem obsługi klienta Renault Polska" - napisał do nas Arnaud Barral, prezesa Renault Polska Sp. z o.o.
Poinformował, że centrala firmy spotkała się już przedstawicielami Ofiona. "Ponieważ taka sytuacja jest nieakceptowana zarówno dla klientów, jak i dla Renault Polska, spotkaliśmy się 2 listopada 2006 z Zarządem Spółki Ofion, aby rozwiązać te sprawy, które są nam znane, i jak najszybciej dostarczyć samochody oczekującym na nie klientom" - napisał. Dodał, że "Zarząd Spółki Ofion zobowiązał się również do informowania nas na bieżąco o rozwiązywaniu poszczególnych spraw. Będziemy czuwać nad tym, aby taka sytuacja już się nie powtórzyła" - zapowiada prezes Arnaud Barral.
Ale niewykluczone, że sprawa będzie miała poważniejsze konsekwencje. Renault Polska zwróciła się z prośbą o kontakt do klientów, którzy mają bądź mieli problemy z odebraniem aut tej marki. Na telefony czeka dział obsługi klienta - 022 575 99 99. Kielecki Ofion nie chciał rozmawiać z nami w tej sprawie.
Za GW.
Z pewnych źródeł wiem,że Ofion przyczynił się do wykończenia przed kilku laty drugiego dealera Reanult Ikara.
pio2006-11-06, ostatnia aktualizacja 2006-11-06 18:32
Klienci firmy Ofion, jednego z kieleckich dealerów marki Renault, znów nie mogą odebrać zamówionych aut. Pomoc zapowiedział prezes Renault Polska.
- Od dziesięciu dni mój samochód stoi na placu firmy Ofion, a ja nie mogę go odebrać - poskarżył się nam jeden z klientów Ofiona. Podkreślił, że jego sytuacja i tak nie jest najgorsza. - Są osoby, które czekają na odbiór zamówionego samochodu po sześć tygodni - poinformował.
To nie pierwsze sygnały o problemach Ofiona, kieleckiego dealera francuskiej marki. Pisaliśmy już o nich dwa lata temu. Wówczas zaniepokojeni klienci także skarżyli się, że mimo iż zapłacili za samochody, nie mogli ich odebrać. Auta stały na placu, ale nie było dla nich kart pojazdu. Centrala Renault nie chciała wydać ich Ofionowi, bo firma zwlekała z płatnościami. Jedna sprawa trafiła nawet do prokuratury. Wówczas klientom szybko wydano samochody. Teraz problem powrócił.
Okazuje się, że podobne sygnały docierały też do polskiej centrali koncernu. "Renault Polska jest poinformowana o zaistniałej sytuacji, spowodowanej kłopotami z płynnością firmy Ofion. Kilku klientów skontaktowało się z działem obsługi klienta Renault Polska" - napisał do nas Arnaud Barral, prezesa Renault Polska Sp. z o.o.
Poinformował, że centrala firmy spotkała się już przedstawicielami Ofiona. "Ponieważ taka sytuacja jest nieakceptowana zarówno dla klientów, jak i dla Renault Polska, spotkaliśmy się 2 listopada 2006 z Zarządem Spółki Ofion, aby rozwiązać te sprawy, które są nam znane, i jak najszybciej dostarczyć samochody oczekującym na nie klientom" - napisał. Dodał, że "Zarząd Spółki Ofion zobowiązał się również do informowania nas na bieżąco o rozwiązywaniu poszczególnych spraw. Będziemy czuwać nad tym, aby taka sytuacja już się nie powtórzyła" - zapowiada prezes Arnaud Barral.
Ale niewykluczone, że sprawa będzie miała poważniejsze konsekwencje. Renault Polska zwróciła się z prośbą o kontakt do klientów, którzy mają bądź mieli problemy z odebraniem aut tej marki. Na telefony czeka dział obsługi klienta - 022 575 99 99. Kielecki Ofion nie chciał rozmawiać z nami w tej sprawie.
Za GW.
Z pewnych źródeł wiem,że Ofion przyczynił się do wykończenia przed kilku laty drugiego dealera Reanult Ikara.
- AR
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 5704
- Rejestracja: 15 listopada 2005, o 19:01
- Lokalizacja: QKI
- Kontakt:
W byłym salonie po Fiacie w Dąbrowie już nowa szara stolarka okiennakaggy pisze:przepraszam za skrót myślowy.
Po prostu dotychczasowy dealer Seata z niego zrezygnował i w tym samym okresie dealer hondy też podziękował za współpracę, obie firmy zapewne chciały zapełnić lukę w Kielcach i w ten sposób i jeden i drugi dealer zmienili marki samochodów które sprzedają ale obie pozostały w mieście. I tak pośrednio niejako się wymienili.
Zresztą wpisując w google Cichoński zobaczymy wyniki zarówno salon Seat jak i Honda...
Ten salon pod szyldem Fiata nie wygladał najlepiej. Myślę, że teraz się to troszkę zmieni
Co do Ofiona to Renault powinien zerwać z nimi umowę. Oczywiście nie powienien wycofywać swojej marki z Kielc ale odebrać ją tylko Ofionowi.
W firmie w której pracuje jest kilka nowych Renault zakupionych w Ofionie i serwis jest tragiczny. Dochodzi nawet do tego, że podmieniają części lub zakładają używane