Znaleziono 584 wyniki

autor: Tomasso
8 lutego 2008, o 08:36
Forum: Drogi i komunikacja
Temat: Rewitalizacja Środmieścia Kielc - ul. Kaczyńskiego
Odpowiedzi: 128
Odsłony: 20356

Właśnie w tym problem, że jest to po trasie nowej drogi. Zaznaczyłem kółeczkiem miejsce na fotce.
http://www.bankfotek.pl/view/36911
autor: Tomasso
6 lutego 2008, o 19:51
Forum: Drogi i komunikacja
Temat: Rewitalizacja Środmieścia Kielc - ul. Kaczyńskiego
Odpowiedzi: 128
Odsłony: 20356

Nowosilniczna - którędy?

Powrócę do tematu Nowosilnicznej......jak chcą zrobić tą ulicę, skoro latem właściciel posesji przy Bodzentyńskiej zagrodził plac murem betonowym i wyłożył tam kostkę. Na fotce widać jak urządza swój teren, stawia wiaty i garaże.
Fotkę zrobiłem z muru za Tepsą: http://www.bankfotek.pl/view/36467
autor: Tomasso
17 stycznia 2008, o 08:54
Forum: Drogi i komunikacja
Temat: MZD Kielce - Węzeł Żelazna - Rondo im.Herlinga-Grudzińskiego
Odpowiedzi: 1411
Odsłony: 194734

Byłem ostatnio na dworcu busowym i od strony torów widać że rozbierają te magazyny Hossy. Ciekawe czy na serio wyburzą Polmozbyt??? Cieszy mnie ze wreszcie zniknie "dom wariatów" na Okrzei. "W kierunku węzła Skrzetle przejeżdżać będziemy pod dwoma nowymi wiaduktami na ulicy 1 Maja, która zostanie pr...
autor: Tomasso
12 października 2007, o 06:09
Forum: Inwestycje w Kielcach
Temat: Kielce - Wielki plac budowy
Odpowiedzi: 396
Odsłony: 39906

A co z obiecanymi wieżowcami (szczególnie ten 30 piętrowy)???
autor: Tomasso
4 sierpnia 2007, o 14:15
Forum: Informacje z Kielc
Temat: CIIC Group w Kielcach
Odpowiedzi: 194
Odsłony: 17682

ChinaTown

Fajnie by było gdyby powstała taka mała zwarta dzielnica z mieszkańcami ze wschodu, gdzieś np. w słynnym "trójkącie bermudzkim". Mogłaby to być przy okazji ciekawa atrakcja turystyczna, takie budynki w chińskim stylu, sklepiki, bary, zapach kadzidełek :)
autor: Tomasso
29 lipca 2007, o 19:31
Forum: Drogi i komunikacja
Temat: Rewitalizacja Środmieścia Kielc - ul. Kaczyńskiego
Odpowiedzi: 128
Odsłony: 20356

Chyba z tych planów będzie kicha....na tyłach Bodzentyńskiej koło muru Tepsy jest betonowe ogrodzenie i budowany jest budynek, coś jak warsztat. Tak że przejazd od Wojciecha do Warszawskiej raczej nie bedzie możliwy.
autor: Tomasso
23 lipca 2007, o 18:53
Forum: Drogi i komunikacja
Temat: GDDKiA Kielce - [S7/DK 73] Węzeł Kielce - Północ
Odpowiedzi: 533
Odsłony: 74132

Czy wie ktoś czy planowana jest wzdłuż tej drogi ścieżka rowerowa??? Fajnie by było aby na to wpadli, jadąc Witosa przez kawałek Warszawskiej dojeżdżałoby się do ścieżki i dalej przez Kajetanów pod siódemką i droga wolna na Zagnańsk :) Jazda ulicą Zagnańską jest straszna.......raz że dość spore górk...
autor: Tomasso
8 maja 2007, o 19:11
Forum: Drogi i komunikacja
Temat: MZD Kielce - Węzeł Żelazna - Rondo im.Herlinga-Grudzińskiego
Odpowiedzi: 1411
Odsłony: 194734

No tak......ale to termin do 30 września 2008 czy od ?????.......i czy wiadomy jest juz jej dokładny przebieg, trzeba będzie sporo wyburzyć przecież???
autor: Tomasso
9 kwietnia 2007, o 08:53
Forum: Inwestycje w Kielcach
Temat: RPZ - Park na os. Dąbrowa - ul. Warszawska
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 1814

Dolina Silnicy

Fajnie by było aby połączyli park ze ścieżką rowerową przy zalewie, można by ją pociągnąć wzdłuż Silnicy. Po wycięciu tam krzaków była by to bardzo fajna lokacja, kto tamtędy szedł to widział te meandry i stare drzewa tuż nad wodą. Dalej można by było pociągnąć trasę rowerową do Zagnańska, wzdłuż Wa...
autor: Tomasso
9 marca 2007, o 07:33
Forum: Historia projektów inwestycji
Temat: UM Kielce - Przystań żeglarska, zalew miejski
Odpowiedzi: 49
Odsłony: 5343

Przedłużenie Klonowej

Ciekawe którędy pociągną dalej Klonową.....jeśli był tam ktoś to widział napewno jaka tam jest wysoka skarpa. Potrzeba by była budowa sporego mostu, chyba że wgryzą się w ta skarpę. Moim zdaniem wolałbym nic tam nie robić. Mieszkam niedaleko, często łażę tam z psem i tam jest bardzo urokliwe miejsce...
autor: Tomasso
28 stycznia 2007, o 19:50
Forum: Ogólne
Temat: Stare fotki
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 267

Stare fotki

Mam pytanie do forumowiczów: ma ktoś może jakieś stare fotki z Kielc - takie z lat 50-70 tych poskanowane aby wysłac mailem?
autor: Tomasso
17 listopada 2006, o 10:46
Forum: Modernizacje i renowacje, wyburzenia
Temat: Wzgórze Karscha
Odpowiedzi: 78
Odsłony: 10634

Wzgórze Karscha

Według mnie w dworku powinien powstać "pałac ślubów" a w budynku dawnego browaru powinno się reaktywować taki właśnie mały lokalny, stylowy browarek wraz z salą do biesiadowania, może hotelikiem i restauracją, gdzie można by organizować nawet przyjęcia weselne. A tak to wszystko niszczeje i szpeci n...
autor: Tomasso
21 października 2006, o 16:54
Forum: Modernizacje i renowacje, wyburzenia
Temat: KAMIENICE - remonty, nowe elewacje
Odpowiedzi: 1608
Odsłony: 140413

Tynkują i ocieplają kamienicę na Leonarda.....jako ciekawostka to jedna z ostatnich elewacji pamiętająca wojnę - ślady po pociskach na tynku. Zostanie już tylko dom z takimi samymi sladami na ul. Zacisze A tu fotki: http://img149.imagevenue.com/img.php?image=46045_fff1_122_563lo.JPG http://img40.ima...
autor: Tomasso
4 czerwca 2006, o 19:32
Forum: Modernizacje i renowacje, wyburzenia
Temat: RUDERY - wyburzenia, rozbiórki
Odpowiedzi: 1093
Odsłony: 105687

Jako ciekawostka, z tyłu za tymi magazynami znajduje się cmentarz psów.
A to fotka jednego z "grobów": http://img475.imageshack.us/my.php?imag ... 4019tt.jpg