Znaleziono 33 wyniki

autor: Kiper
9 marca 2009, o 08:53
Forum: Mieszkania - inwestycje zrealizowane
Temat: KGI - Dolina Silnicy II - ul. Sabinówek 3
Odpowiedzi: 58
Odsłony: 9889

jak widac na zlaczonym obrazku:
http://www.inwestycje.kielce.pl/wezel_zelazna.htm
droga nie bedzie przebiegala przy tym bloku.
Zbiegnie sie na wysokosci inwestycji Mroza i Doliny Silnicy I etap
autor: Kiper
25 sierpnia 2008, o 10:49
Forum: Mieszkania - inwestycje zrealizowane
Temat: BM Trela&Pietrzyk - ul. Wiślicka 16A-E
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1566

Becher ma dzialke tam gdzie strumyk plynie. czyli w lewo od obrzeznej jadac w strone sciegiennego przy rogu mniej wiecej opoczynskiej i buskiej
autor: Kiper
14 lutego 2008, o 11:31
Forum: Mieszkania - inwestycje zrealizowane
Temat: Molser Investment Klonowe Zacisze - ul. Klonowa 39
Odpowiedzi: 161
Odsłony: 15625

odnosnie posadowienia budynku- zmierzylem odleglosc na mapie sytuacyjnej. Odnosnie halasu - nie twierdzilem ze klonowa jest jakas super ruchliwa droga. zreszta kazdy ma swoje zdanie - dla jednych 200 samochodow w godzine to nie halas dla drugich 20 to halas. nikogo ani niczego nie dyskredytowalem w ...
autor: Kiper
12 lutego 2008, o 12:26
Forum: Mieszkania - inwestycje zrealizowane
Temat: A.H.N. Węgłowska - Osiedle Świerkowe ul.Prosta/Zagórska
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 4301

Miasto ma w planach "uwolnienie" terenow przy prostej pod budownictwo mieszkaniowe (pomiedzy prosta a prochowania). Pewnie zrobia i droge. Zatem dojazd bylby albo zagorska albo prosta. Osiedle jest fajne (prawie jak w chorwacji - zabudowa tarasowa). Zobaczymy co wyjdzie z miejskich planow... Byleby ...
autor: Kiper
12 lutego 2008, o 12:23
Forum: Mieszkania - inwestycje zrealizowane
Temat: BM Trela&Pietrzyk - ul. Wiślicka 16A-E
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1566

cena.... 650tys za segment narozny (dzialka 150m2 chyba)
autor: Kiper
12 lutego 2008, o 11:27
Forum: Mieszkania - inwestycje zrealizowane
Temat: Molser Investment Klonowe Zacisze - ul. Klonowa 39
Odpowiedzi: 161
Odsłony: 15625

molser klonowa

Odnosnie odleglosci: budynek w odleglosci 15 m od osi jezdni czyli ok 10 od krawedzi - mieszkanie od tej strony to masakra. Nie otworzy sie okna bo halas a kurzy sie jak nie wiem co (wiem cos o tym bo mieszkam w odl. 50 m od ruchliwej ulicy i jeszcze jest pas drzew i zieleni - ale to nic nie daje). ...
autor: Kiper
11 lipca 2007, o 10:44
Forum: Informacje z całego regionu
Temat: SM Opatów buduje blok
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 360

SM Opatów buduje blok

W Gazecie Ostrowieckiej napisali, ze SM Opatow buduje blok na 22 mieszkania przy rynku.
Ruszyła juz ta budowa?
autor: Kiper
11 lipca 2007, o 10:40
Forum: Informacje z całego regionu
Temat: Starachowice
Odpowiedzi: 137
Odsłony: 10932

Re: Prawdziwa rewolucja w parku - buduje sie juz?

Ruszyla w koncu ta budowa?? [quote="Anonymous"]Dawne WKU zmieni swe oblicze - Budynek dawnej siedziby WKU zostanie wyburzony - mówi Jacek Wójcikowski, przedstawiciel inwestora. - W jego miejsce powstanie nowy obiekt. Ten stary niestety nie nadawał się do remontu, nie dało się go uratować. Powstanie ...
autor: Kiper
11 lipca 2007, o 10:34
Forum: Informacje z całego regionu
Temat: Budynek mieszkalny przy ul. Pułaskiego 7 - Skarżysko
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 336

Budynek mieszkalny przy ul. Pułaskiego 7 - Skarżysko

48 mieszkań
Termin rozpoczęcia - rozpoczęte
Termin zakończenia marzec 2008
Inwestor: Lubelskie Towarzystwo Budownictwa Spolecznego

ceny nie znam, chyba 2200 ale nie jestem pewien
autor: Kiper
27 czerwca 2007, o 10:42
Forum: Mieszkania - inwestycje zrealizowane
Temat: KGI "Atrium" - ul. Langiewicza 41-49
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 4057

KGI - Langiewicza "Atrium"

I etap
rozpoczęcie sierpień 2007
zakończenie pażdziernik 2008

będzie i II etap

segmenty I piętrowe
mieszkania na I piętrze z poddaszem jako mieszkania dwupoziome
w sumie 36 mieszkań
ceny nie znam
autor: Kiper
27 czerwca 2007, o 09:31
Forum: Mieszkania - inwestycje zrealizowane
Temat: A.H.N. Węgłowska - Osiedle Świerkowe ul.Prosta/Zagórska
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 4301

Osiedle Świerkowe ul.Prosta/Zagórska

zbiegaja sie te ulice kolo kościoła w mójczy
a osiedle jest hm... jak się jedzie zagórską i skręca ostro w prawo, potem na wprost zagórskiej jest kościół a z prawej dochodzi prosta.
zatem jedzie się dalej prosto pod gore mijajac kosciol po prawej stronie
i na tej gorze to osiedle.
autor: Kiper
5 marca 2007, o 09:16
Forum: Mieszkania - inwestycje zrealizowane
Temat: Budynek róg Wybranieckiej/Sobieskiego (baranówek-zagadka)
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 745

nie nie o to.
Prusa buduje Chałupka
autor: Kiper
27 lutego 2007, o 14:06
Forum: Mieszkania - inwestycje zrealizowane
Temat: Budynek róg Wybranieckiej/Sobieskiego (baranówek-zagadka)
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 745

Budynek róg Wybranieckiej/Sobieskiego (baranówek-zagadka)

Podobno... ktorys z deweloperow kupil w tamtym roku dzialke z domem 1-pietrowym na rogu wybranieckiej i sobieskiego. Wlascicielem jej byl niezyjacy juz lekarz. Dom zostal rozebrany, wyrwane fundamenty - zostala wielka dziura w ziemi - ofc. musialo pojsc na to wiele kasy. W tym miejscu ma powstac bud...
autor: Kiper
27 lutego 2007, o 13:43
Forum: Mieszkania - inwestycje zrealizowane
Temat: Osiedle Grodowe - Tumlin Dąbrówka
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 736

a kto to buduje? firma jakas czy prywatny?
autor: Kiper
7 lutego 2007, o 13:43
Forum: Informacje z całego regionu
Temat: Opatów - inwestycja mieszkaniowa
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 368

Opatów - inwestycja mieszkaniowa

zatem:
22 mieszkania
parter, piętro i poddasze
budynek będzie umiejscowiony przy rynku w Opatowie